Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó 2009. március 25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
GALILEO GDS.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Turizmus gazdaságtan 12..
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
© 2005 Copyright Amadeus Global Travel Distribution S.A. / all rights reserved / unauthorized use and disclosure strictly forbidden Az utazási irodák &
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
DAOP turisztikai pályázatok Előadó: Fekete Klára DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft július 29.
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
Minőségben utazunk! Az Africa-Europe Challenge hivatalos utaztatója.
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
TDM Szakmai Nap november 21.
Online asztalfoglalási rendszer
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Szállodavezetés és gazdálkodás I. „Szállodák tevékenységei”
Dr. L. Juhasz PhD 1 Szállodagazdálkodás és vezetés I. gyakorlat 7 Október 30 Alap tábla elkészítése 14 oszlop fejléc 4 sor nap * szoba = eladható szoba.
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Amadeus Magyarország Pécs, Május 09. Bíró Balázs Sales and Marketing Manager.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
The International Air Transport Association
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A StoreWizard webáruház bemutatása
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
1458/17. tétel. 17/A Ez ideig ismeretlen külföldi partner kereste fel ben, és ajánlott fel a Földközi-tenger egyik szigetén szolgáltatásokat az.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
A BUDAPESTI SZÁLLODAPIAC ONLINE TRENDEK 2011 Vendég & Hotel Business Club Gál Péter – BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Tanácsadó Kft június 27.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A múlt alacsony társadalmi mobilitás kis távolságú utazások helyváltoztatási eszközök alacsony kapacitása a nem saját használatú eszközök értékesítési.
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN Kiss Annamária Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár 2013.
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
AZ ÚJ ONLINE UTAZÁSI IRODA
Előadás másolata:

Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.

Miről lesz szó?  Internet fejlődéséről általában  Internet szerepe a turizmusban (szállásfoglalásokban)  Külföldi adatok  Hazai adatok Új lehetőség! – Dynamic packaging  Új lehetőség! – Dynamic packaging  Mit tehetünk a sikerért?

YToN Internet Travel Kft.  Galileo NetBook Online fapados és hagyományos booking engine  Amadeus ALTO (Y-Travel) – magyar tour-operátorok csomagtúrái  GTA – a világ egyik legnagyobb szállásfoglalási rendszerének disztribútora  B2B – irodai értékesítés, magyar utazási irodák számára  B2C –

Az Internet gyors növekedése

Az online utazási foglalások növekedése a világon Észak-Amerika, Európa, Ázsia onlineoffline %75% %60% US onlineoffline %49% %44% %40%

On-line utazások bevétele 2006

Internetes utazási foglalások eloszlása

Az összes hotelfoglalásból – Internetről érkező foglalások %-ban USA

Magyarországi vendégforgalom megoszlása a szállásfoglalás módja szerint (KSH) Szállástípusegyéni magyar utazási iroda külföldi utazási iroda összesen ebből: elektronikus úton érkezett ötcsillagos négycsillagos háromcsillagos kétcsillagos egycsillagos Gyógyszálloda Wellness-szálloda Apartmanszálloda Panzió Turistaszálló Ifjúsági szálló Üdülőház Kemping Összesen

Dynamic packaging  A több komponensből előre összeállított csomagtúrák értékesítése alacsony az Interneten  Az egyszerű elemekből – az utas által összeállítható – csomagok értékesítése egyre magasabb = Dynamic packaging

Dynamic packaging  Dynamic packaging ® technológia:  Az utas önállóan, saját igényeinek megfelelően választja ki:  Repülőjegy  Szállás  Transzfer  Gépkocsi bérlés  Fakultatív program  Stb. Egy időben, egy felületen, egy fizetéssel

Dynamic packaging – a jövő lehetősége!  USA-ban a „csomagtúrák” 45%- át online foglalják!!!

Külföldi példák

Hazai oldalak

Lehetőségek Magyarországon  B2C – direkt értékesítés  Hotel saját internetes oldala  Online foglalás, kontingens-kezelés?  Utazási portálok (nem Tour Operator, nem Travel Agent)  Több szállodával közös marketing  B2B  Online utazási irodák  GDS-ek  Csak szállásfoglalás  Dynamic packaging oldalak

B2B GDS lehetőségek  Domestic foglalások   Inbound foglalások   Több tucat hazai online utazási iroda honlapján való azonnali megjelenés  Világszerte több ezer online travel agency honlapján való azonnali megjelenés

Foglalások egyszerűen  A hotel sok esetben nem is tudja honnan jön a foglalás  A hotelnek nincs szüksége marketingre, hirdetésre  Nettó ár, az árrést a GDS csapata határozza meg (rálátás a piacra, közös érdekek)  Egyszerűen állítható a kapacitás  Egyszerűen jelölhetők a kiemelt és az alacsony szezonok  Akciók megjelentetés (saját és GDS kezdeményezésre)

Foglalások egyszerűen  A szálloda front-office – back-office rendszeréhez kapcsolható, vagy  Állandó kontingens (GTA min. 2 szoba)  Egyedi igények (late check in, non smoking szoba stb.) automatikusan generálódnak a foglaláshoz – szálloda visszaigazolja

GTA Gullivers Travel Associate  1975 óta folyamatosan növekedő, bővülő GDS  szerződött szálloda  szerződött szolgáltató  120 ország  35 nyelven  2300 munkatárs  31 országban kiépített irodahálózat  Évente több mint 13 millió eladott szoba / éj  Évente több mint 16 millió szállodafoglalás

GTA - előnyök  Az év 365 napján, napi 24 órában  Versenyképes árak  Felhasználóbarát keresési és feltöltési felületek  Online booking, online confirmation  Független és őszinte hotel bemutatások, vélemények  Szálloda képek  Interaktív térkép

GTA Magyarországon : YToN Internet Travel Kft. Tel.: