Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest, 2010.11.25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Marketing szuperkonferencia 2012
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
/ Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, /
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Az online reklám esete a joggal
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
ATL - mit hirdessünk és hol?
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények
Ármeghatározás a felsőoktatásban Rappai Gábor október 21.
Az Eötvös József Alapítvány évi beszámolója Rendes évi közgyűlés február 10.
A StoreWizard webáruház bemutatása
AZ PALACKOZOTT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Előadás másolata:

Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,

A márka  Praktiker 12 éve Magyarországon  „Mindenre van több ötlete”  A hazai barkács szektor egyik meghatározó szereplője  Márkaismertség: 99 %

A webshop  2006 óta internetes árukereső és telefonos ügyfélszolgálat  március 13.: start  Webshop ismertség: ?  Praktiker webshop, mint 21. áruház ?

Az eszköz  Online kampány  Cél:  rendelési konverzió növelése  webshop ismertségének növelése  Üzenet: ingyenes házhoz szállítás

Online kampány  Kétlépcsős megvalósítás (2009 október-december; 2 x 3 hét)  konverzió alapján folyamatos optimalizálás  a 2 periódus között további optimalizálás  Rugalmas médiabudget az egyes területek között  Bannerkampány  e-DM  Vírus-seeding  Keresőkampány

Videobanner  Többféle kreatív, témák és szezonalitás szerint (lakás, fürdőszoba, karácsony)  a display hirdetés az online felület szerves részeként jelenik meg, a bannert a felületből „vágtuk ki”  Méretmutációk  Packshot üzenet:  Barkácseszközök online  Ingyenes kiszállítás

Kreatívok

Eredmények  Átkattintási ráta display (CTR):0,29 % 1. etap: 0,17 % 2. etap: 0,55 %  Átkattintási ráta keresőmarketing (CTR):8,37 %  Átkattintások száma (CT):  1 kattintás átlagos költsége:86 Ft  Rendelési konverzió webshopon:+ 50%  Rendelés darabszám:+ 200%  Hírlevél regisztráció:+ 50%

Kérdés esetén…… Sáfrány Katalin