Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
A márka Praktiker 12 éve Magyarországon „Mindenre van több ötlete” A hazai barkács szektor egyik meghatározó szereplője Márkaismertség: 99 %
A webshop 2006 óta internetes árukereső és telefonos ügyfélszolgálat március 13.: start Webshop ismertség: ? Praktiker webshop, mint 21. áruház ?
Az eszköz Online kampány Cél: rendelési konverzió növelése webshop ismertségének növelése Üzenet: ingyenes házhoz szállítás
Online kampány Kétlépcsős megvalósítás (2009 október-december; 2 x 3 hét) konverzió alapján folyamatos optimalizálás a 2 periódus között további optimalizálás Rugalmas médiabudget az egyes területek között Bannerkampány e-DM Vírus-seeding Keresőkampány
Videobanner Többféle kreatív, témák és szezonalitás szerint (lakás, fürdőszoba, karácsony) a display hirdetés az online felület szerves részeként jelenik meg, a bannert a felületből „vágtuk ki” Méretmutációk Packshot üzenet: Barkácseszközök online Ingyenes kiszállítás
Kreatívok
Eredmények Átkattintási ráta display (CTR):0,29 % 1. etap: 0,17 % 2. etap: 0,55 % Átkattintási ráta keresőmarketing (CTR):8,37 % Átkattintások száma (CT): 1 kattintás átlagos költsége:86 Ft Rendelési konverzió webshopon:+ 50% Rendelés darabszám:+ 200% Hírlevél regisztráció:+ 50%
Kérdés esetén…… Sáfrány Katalin