EBusiness feladatok GINFO III. 2010 őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan jutunk információkhoz az interneten
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Szinkronizált multiplatform élmények
Mobilitás Web-alkalmazások mobil eszközökre: Mobil értékesítési modul (MobileSales) Mobil szerviz modul (MobileService) Standard web-alkalmazások: ERPPDA.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Jogi szakokleveles közgazdász
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Keresőmarketing stratégiák
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
GOOGLE 1998 szeptember Ma: az IN-es keresés 75%-a Webes keresés Képkeresés Usenet csoportokban Könyvtárban (hierarchikus katalógus) Egyéb szolgáltatások.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
E-Business Kurzus Budapesti Corvinus Egyetem 3. óra
Tájékozódást segítő eszközök a könyvtárban; katalógusok és adatbázisok
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
1 Logisztika Szakirány – II. 2. téma Vállalkozási rendszerek átszervezése Bp.2008.febr. Prof.Dr.Knoll Imre.
E-beszerzés Bravo csoport.
Hasonlóságelemzés COCO használatával a MY-X elemzőben
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
4. A B2B alkalmazások modelljei
Gazd.info szak eBusiness (Dobay, 2010)2. előadás 1/28 eBusiness: 2. Az Új Gazdaság és az e-Alkalmazások PTE KTK GINFO szak Dr. Dobay Péter 2010 őszi félév.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A válság megelőzése és kezelése Készítette: Balázs Anna Dénes Gábor Kopasz Márta Romvári Frigyes.
Vezetői Információs Rendszer felépítése
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
Microsoft CRM online Strén András
Horváth István, CFA K&H Befektetési Alapkezelő Zrt. Befektetői szemmel.
Piacképes tudás,teljesülő elvárások konferencia D csoport Projekttagok: Csorba Réka Jámbor Renáta Kronovitter Lilla Kunsay Nóra.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók.
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2000.
Cég újratervezés Projekt Tanácsadói tevékenység Indítása február 15.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
Eötvös Szabolcs Tamás Polyák Ádám Réthy Balázs Szeiler Beáta Information System for Organs transplantation 9. csoport
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Pénzügyi-számviteli mutatók
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Könyvkereskedelem az Interneten
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Ezek a stratégia elemek sorban
Transzferár-dokumentáció
Kérdések a második zh-hoz
Vállalati terv bemutató
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
Előadás másolata:

eBusiness feladatok GINFO III őszi félév

Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus piacterek működése, szolgáltatásai •B2C megoldások. 1-to-1 marketing: kereskedőházak, áruházak, légitársaságok, könyvkereskedések, PC, vagy mobilgyártók, stb. •B2B megoldások. EDI. Kórházak, autógyárak, TESCO, stb •Aukciós portálok. Tenderezési szoftverek. •Mega-portálok működése •Kereső-marketing •A Google AdWorks Ford SCM

Hogyan tanulmányozzunk egy rendszert? Célok: 1/ a tapasztalt modell azonosítása, kategorizálás, más definíciók, tankönyvi mintapéldák keresése 2/ megjelenése egy hazai B2C, vagy B2B portálon: a cég története, szándékai, küldetésnyilatkozatai, ICT és eBusiness politikája 3/ A portál elemzése: portál-elemző módszerek, kisebb eljárások 4/ a konkrét portál elemzése: szolgáltatások, megoldások a megrendeléstől a fizetésig, adatvédelemig •Gifton cégajándék katalógus-áruház • áruház piactér •A CISCO virtuális piacterének szolgáltatásai •TeszVesz és Vatera aukciós házak •Expressz, apróhirdetés.hu és mások összehasonlítása •A.lap.hu szerkezet és működése •MRO, CRM, SCM, SRM megoldások •ERP II megoldások: hogyan épül be az eBusiness, az inter-organizational jelleg standard ERP- kbe? EDI, SRM, SCM •Dun & Bradstreed szolgáltatásai, üzleti modelljewww.dnb.com •SteelSpider áruportál működése, szuolgáltatásai •Getty Museum üzleti modelljewww.gettyimages.com •van Gogh Museum üzleti modelljewww.vangoghgallery.com •Újlakás portálok: céges és gyűjtőportál rendszerek, stb.

Munkamódszer •Kétfős csoport, engedélyezteti a témát •A dolgozat (20 %) tartalma: –Web források vállalatok elemzésére (pl. D&B) –Egy adott iparág alapadatai, amelyben VAN eBusiness (B2B vagy B2C) megoldás –Ebből egy markáns cég kiválasztása: alapjellemzők, piaci helyzet, IR struktúra, ICT vezetés és csapat megtalálása, ICT stratégia, politika megtalálása –A vállalat eBusiness politikája, stratégiája, ha van; a követett modell azonosítása, mit használnak? –A vállalati B2C és/vagy B2B tevékenység bemutatása, elemzése: portál, menürendszer, szolgáltatások, e-projektek (ha van/volt), stb.

Prezentáció •Max. 10 perc, 6-8 dia •Iparág és cég gazdasági bemutatása •eBusiness tevékenység bemutatása, akár online kitekintésekkel •Saját elemzés: mit lát pozitívnak, mit lát negatívnak, mit csinálna másképpen az eBusiness tevékenységben? •PPT-ben, PDF-ben beküldve, előadva (10%)