Amit a Klubrádióról tudni érdemes

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Advertisements

A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
A regisztrált diplomás munkanélküliek helyzete a fővárosban Előadó: Vass István igazgató
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A Dél-alföldi régió népessége, népesedési folyamatai
Az Urbanizáció És Városaink Tankönyv:
ATL - mit hirdessünk és hol?
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
A évi demográfiai adatok értékelése
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
A Berettyóújfalui Kistérség bemutatása
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG LEADER Program a sikeres magyar vidékért Közösség, Összefogás, Tudás.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Március 29.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A évi népszámlálás és a külföldiek integrációja Gödri Irén Transznacionalizmus és integráció c. konferencia Budapest, május 17.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Bevásárlóközpontok harca Tatabányán Kovács András Selye János Egyetem Kutatóintézete.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Csongrád megye munkaerőpiaci helyzetéről. Megnevezés Csongrád megyeMagyarország 2010.II. név2016.II. névváltozás2010.II. név2016.II. névváltozás ezer.
Heves megye munkaerő-piaci helyzete
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2001. december 10. - Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először Budapesten és 70 km-es vonzáskörzetében 2003. - Az Év rádiója díj 2004. - Civil Parlament Diploma 2004. július 12. - Elindul a Klubrádió Kecskemét az FM 97.7 frekvencián 2005. január 3. - Gyöngyösön és 50 km –es vonzáskörzetében is sugároz a Klubrádió 2005. június – A Klubrádió Rt. elnyeri az Esztergom 98.1 frekvencia műsorszolgáltatási jogosultságát 2005. október – A Klubrádió Rt. hálózatába kapcsolva megkezdi műsorainak sugárzását Veszprémben, Pápán, Ajkán, Keszthelyen és Balatonfüreden 2007. június – Debrecen is bekapcsolódik a Klubrádió hálózatába 2007. év végén elindul a sugárzás Tatabányán, a 96.7-es frekvencián 2009. év végén Tiszafüred és Abádszalók körzetében is fogható a Klubrádió 2

A rádió profilja Magyarország egyetlen „talk and news” (tények-vélemények) rádiója Erős hír- és információszolgáltatás – közélet, közlekedési, időjárás, gazdaság, kultúra Gazdag tematikus műsorkínálat – fogyasztóvédelem, könyvek, ingatlan, utazás, életmód Közvetlen beszélgetős magazinműsorok - a hallgatók és a szakértők bevonásával A műsorstruktúra az átlagnál magasabb hír, vélemény és információigénnyel rendelkező, 25 évesnél idősebb korosztály elvárásaihoz igazodik …mert szóból ért az ember! 3

A Klubrádió műsorai Reggeli gyors A Klubrádió 40 féle interaktív, tematikus magazinműsort kínáló műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon! Reggeli gyors Mélykuti Ilona, Neuman Gábor, Pikó András A Klubrádió reggeli magazinműsora, amelyben felváltva esik szó a közélet, az üzleti élet, az életvezetés és a kultúra aktualitásairól - hétköznaponként 6:00 és 10:00 között Megbeszéljük! Bolgár György Hetes Stúdió Vicsek Ferenc Eurozóna Gerenday Bars Ágnes Fórum Kovács M. Vera, Németh Tamás Vállalkozók Klubja Berecz Anna A pénz helye Németh Tamás Ingatlanpiac Törtei-Takács Kriszta Szerepvállalás Női vonal Jaksity Kata GO! Oláh Andrea Nívó Törtei Takács Kriszta Borklub Gerenday Bars Ágnes Ötös Bakács, Falusi-Lang, Gálvölgyi, Havas, Kuncze Könyvklub Oláh Andrea Hatos Győrffy - Kéri – Ungvári – Váradi – Kolláth - Pálinkás Szűcs – Lévai K – Gábor Gy. Klubdélelőtt Kun Zsuzsa, Németh Kristóf 4

A Klubrádió vételkörzete A Klubrádió vételkörzete, a 25 évnél idősebb lakosság körében, potenciálisan közel 5,5 millió ember elérését biztosítja! A Klubrádió 2010-től már tizenhárom frekvencián… Abádszalók 89.2 Ajka 88.8 Balatonfüred 91.8 Budapest 95.3 Debrecen 93.5 Esztergom 98.1 Gyöngyös 88.9 Kecskemét 97.7 Keszthely 92.2 Pápa 92.7 Tatabánya 96.7 Tiszafüred 88.7 Veszprém 90.6 A Tiszafüredi kistérség bekapcsolásával közel 300 ezer fővel bővül a rádió lefedettsége! Forrás: KSH 2005-ös mikrocenzus az ország területének több, mint 50 % - án és az Interneten keresztül is hallható! 5

A Klubrádió egy átlag hétköznapon 178 ezer embert ér el A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió A Klubrádió egy átlag hétköznapon 178 ezer embert ér el Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: 2010. január-május 6

A Klubrádió hallgatóiról általánosságban - hétköznap A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió, egy átlag nap 178 ezer főt ér el, Hallgatóink egy átlagos hétköznapon 176 percet töltenek a Klubrádió hallgatásával Hallgatóink 52%-a AB, 29%-a C státuszú 82%-uk pedig középiskolai vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik A Klubrádió célcsoportja: 25-59 ABC Hallgatóink 75%-a egyáltalán nem hallgat más tematikus, nem zenei kereskedelmi adót, így egy átlag hétköznap 133 000 ember csak a Klubrádióval érhető el! Exkluzív hallgatótábor: Klubrádiót hallgat, de nem hallgatja az InfoRádió és Rádió Café közül egyiket sem. Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: 2010. január-május 7

Hallgatottsági adatok A Klubrádió reggeltől estig a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió! Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga; Terület: országosan Időszak: 2010. január-május * nem zenei, kereskedelmi adók között 8

Hallgatottsági adatok Az AB státuszúak a Klubrádiót hallgatják Napi reachN (hétköznap) – nem zenei kereskedelmi adók Fizetőképes kereslettel rendelkezők/AB státuszúak Dupla akkora hallgatottság Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Időszak: 2010. január-május Terület: országos 9

Felsőfokú végzettségű, AB Minőségi, nem árérzékeny vásárló, AB Hallgatottsági adatok – kiemelt célcsoportok Budapesten a hétköznapi 16-19:30 órás sávban a Klubrádió vezető közönségaránnyal rendelkezik a következő célcsoportoknál: Felsőfokú végzettségű, AB Véleményvezér, AB Minőségi, nem árérzékeny vásárló, AB Aktív kereső, AB Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: share%-ban Időszak: 2010. január-május Terület: Budapest 10

Hallgatottsági adatok A Klubrádió garantálja a legmagasabb elérést és a legkedvezőbb árakat! ReachN teljes népesség –2010. jan-máj CPT teljes népesség –2010. jan-máj Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos Szpot: 30”; listaáron 11

Mi érdekli a Klubrádió hallgatóit? Hallgatóink leginkább a politikával, pénzbefektetésekkel, kultúrával, gazdasági élettel és számítástechnikával kapcsolatos hírek iránt érdeklődnek az átlagnál jóval magasabb arányban Teljes népesség - hétköznap Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos 12

Hallgatóink teljesen egyetértenek az alábbi állításokkal átlag Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos Affinitás index 13

Érveink a Klubrádió mellett A rádió folyamatosan növekvő területi lefedettségénél fogva, 2010-től már 13 frekvencián, az ország területének több, mint 50%-án, potenciálisan 5,5 millió ember elérését teszi lehetővé Minőségi, felső- és középfokú végzettségű, ABC státuszú, gazdaságilag aktív, erős vásárlóerőt képviselő, értelmiségi hallgatótábor Nem háttérrádió - zenei rádiókkal szemben - a reklámok zavaró hatása nem érvényesül Hatékony reklámközvetítő képesség, a Klubrádió a nem zenei kereskedelmi adók közül a leghatékonyabb kampánymutatókat biztosítja Hallgatottságot tekintve vezető pozíció a közönségarány és a hallgatási idő tekintetében Hírszolgáltatása és a 40 interaktív, tematikus magazinműsort tartalmazó műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon 14

Köszönjük megtisztelő figyelmét!