Amit a Klubrádióról tudni érdemes 2001. december 10. - Magyarország egyetlen „talk and news” rádiójaként, az FM 95,3 frekvencián szólalt meg először Budapesten és 70 km-es vonzáskörzetében 2003. - Az Év rádiója díj 2004. - Civil Parlament Diploma 2004. július 12. - Elindul a Klubrádió Kecskemét az FM 97.7 frekvencián 2005. január 3. - Gyöngyösön és 50 km –es vonzáskörzetében is sugároz a Klubrádió 2005. június – A Klubrádió Rt. elnyeri az Esztergom 98.1 frekvencia műsorszolgáltatási jogosultságát 2005. október – A Klubrádió Rt. hálózatába kapcsolva megkezdi műsorainak sugárzását Veszprémben, Pápán, Ajkán, Keszthelyen és Balatonfüreden 2007. június – Debrecen is bekapcsolódik a Klubrádió hálózatába 2007. év végén elindul a sugárzás Tatabányán, a 96.7-es frekvencián 2009. év végén Tiszafüred és Abádszalók körzetében is fogható a Klubrádió 2
A rádió profilja Magyarország egyetlen „talk and news” (tények-vélemények) rádiója Erős hír- és információszolgáltatás – közélet, közlekedési, időjárás, gazdaság, kultúra Gazdag tematikus műsorkínálat – fogyasztóvédelem, könyvek, ingatlan, utazás, életmód Közvetlen beszélgetős magazinműsorok - a hallgatók és a szakértők bevonásával A műsorstruktúra az átlagnál magasabb hír, vélemény és információigénnyel rendelkező, 25 évesnél idősebb korosztály elvárásaihoz igazodik …mert szóból ért az ember! 3
A Klubrádió műsorai Reggeli gyors A Klubrádió 40 féle interaktív, tematikus magazinműsort kínáló műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon! Reggeli gyors Mélykuti Ilona, Neuman Gábor, Pikó András A Klubrádió reggeli magazinműsora, amelyben felváltva esik szó a közélet, az üzleti élet, az életvezetés és a kultúra aktualitásairól - hétköznaponként 6:00 és 10:00 között Megbeszéljük! Bolgár György Hetes Stúdió Vicsek Ferenc Eurozóna Gerenday Bars Ágnes Fórum Kovács M. Vera, Németh Tamás Vállalkozók Klubja Berecz Anna A pénz helye Németh Tamás Ingatlanpiac Törtei-Takács Kriszta Szerepvállalás Női vonal Jaksity Kata GO! Oláh Andrea Nívó Törtei Takács Kriszta Borklub Gerenday Bars Ágnes Ötös Bakács, Falusi-Lang, Gálvölgyi, Havas, Kuncze Könyvklub Oláh Andrea Hatos Győrffy - Kéri – Ungvári – Váradi – Kolláth - Pálinkás Szűcs – Lévai K – Gábor Gy. Klubdélelőtt Kun Zsuzsa, Németh Kristóf 4
A Klubrádió vételkörzete A Klubrádió vételkörzete, a 25 évnél idősebb lakosság körében, potenciálisan közel 5,5 millió ember elérését biztosítja! A Klubrádió 2010-től már tizenhárom frekvencián… Abádszalók 89.2 Ajka 88.8 Balatonfüred 91.8 Budapest 95.3 Debrecen 93.5 Esztergom 98.1 Gyöngyös 88.9 Kecskemét 97.7 Keszthely 92.2 Pápa 92.7 Tatabánya 96.7 Tiszafüred 88.7 Veszprém 90.6 A Tiszafüredi kistérség bekapcsolásával közel 300 ezer fővel bővül a rádió lefedettsége! Forrás: KSH 2005-ös mikrocenzus az ország területének több, mint 50 % - án és az Interneten keresztül is hallható! 5
A Klubrádió egy átlag hétköznapon 178 ezer embert ér el A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió A Klubrádió egy átlag hétköznapon 178 ezer embert ér el Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: 2010. január-május 6
A Klubrádió hallgatóiról általánosságban - hétköznap A Klubrádió a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió, egy átlag nap 178 ezer főt ér el, Hallgatóink egy átlagos hétköznapon 176 percet töltenek a Klubrádió hallgatásával Hallgatóink 52%-a AB, 29%-a C státuszú 82%-uk pedig középiskolai vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik A Klubrádió célcsoportja: 25-59 ABC Hallgatóink 75%-a egyáltalán nem hallgat más tematikus, nem zenei kereskedelmi adót, így egy átlag hétköznap 133 000 ember csak a Klubrádióval érhető el! Exkluzív hallgatótábor: Klubrádiót hallgat, de nem hallgatja az InfoRádió és Rádió Café közül egyiket sem. Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga Terület: országos Időszak: 2010. január-május 7
Hallgatottsági adatok A Klubrádió reggeltől estig a leghallgatottabb kereskedelmi talk and news rádió! Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok ezer főben – hétköznapok átlaga; Terület: országosan Időszak: 2010. január-május * nem zenei, kereskedelmi adók között 8
Hallgatottsági adatok Az AB státuszúak a Klubrádiót hallgatják Napi reachN (hétköznap) – nem zenei kereskedelmi adók Fizetőképes kereslettel rendelkezők/AB státuszúak Dupla akkora hallgatottság Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Időszak: 2010. január-május Terület: országos 9
Felsőfokú végzettségű, AB Minőségi, nem árérzékeny vásárló, AB Hallgatottsági adatok – kiemelt célcsoportok Budapesten a hétköznapi 16-19:30 órás sávban a Klubrádió vezető közönségaránnyal rendelkezik a következő célcsoportoknál: Felsőfokú végzettségű, AB Véleményvezér, AB Minőségi, nem árérzékeny vásárló, AB Aktív kereső, AB Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: share%-ban Időszak: 2010. január-május Terület: Budapest 10
Hallgatottsági adatok A Klubrádió garantálja a legmagasabb elérést és a legkedvezőbb árakat! ReachN teljes népesség –2010. jan-máj CPT teljes népesség –2010. jan-máj Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos Szpot: 30”; listaáron 11
Mi érdekli a Klubrádió hallgatóit? Hallgatóink leginkább a politikával, pénzbefektetésekkel, kultúrával, gazdasági élettel és számítástechnikával kapcsolatos hírek iránt érdeklődnek az átlagnál jóval magasabb arányban Teljes népesség - hétköznap Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos 12
Hallgatóink teljesen egyetértenek az alábbi állításokkal átlag Forrás: Gfk-Ipsos: Rádióhallgatottsági közönségmérés Adatok: hétköznapok átlaga Időszak: 2010. január-május Terület: országos Affinitás index 13
Érveink a Klubrádió mellett A rádió folyamatosan növekvő területi lefedettségénél fogva, 2010-től már 13 frekvencián, az ország területének több, mint 50%-án, potenciálisan 5,5 millió ember elérését teszi lehetővé Minőségi, felső- és középfokú végzettségű, ABC státuszú, gazdaságilag aktív, erős vásárlóerőt képviselő, értelmiségi hallgatótábor Nem háttérrádió - zenei rádiókkal szemben - a reklámok zavaró hatása nem érvényesül Hatékony reklámközvetítő képesség, a Klubrádió a nem zenei kereskedelmi adók közül a leghatékonyabb kampánymutatókat biztosítja Hallgatottságot tekintve vezető pozíció a közönségarány és a hallgatási idő tekintetében Hírszolgáltatása és a 40 interaktív, tematikus magazinműsort tartalmazó műsorszerkezete egyedülálló a hazai rádióspiacon 14
Köszönjük megtisztelő figyelmét!