- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: 10.000 fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: 15.000 fő - Tervezett átlag nézőszám 2012-13.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
A nők helyzete a Mezőtúri kistérségben (2006)
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
Elérhetőségek: Elérhetőségek: Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Tel.: +36/ , +36/ , +36/
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Gyakorló feladatok Makroökönómia.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
A világ atlétikája, az atlétika világa Miért üzlet az atlétika?
CROATIA—HUNGARY U E F A EURO 2012 Pályázat. Pályázati folyamat mérföldkövei I. szakasz – Pályázati Szabályzat kiadása – Pályázati.
A TURIZMUS GAZDASÁGTANA A NEMZETKÖZI AGROTURISZTIKAI FESZTIVÁL gazdasági hatása Előadó:Pintérné Kanyó Judit október 29.
TÁRSADALMI IGAZSÁGOSSÁG INDEX: Pénzosztók és Adományozók figyelmébe Előadó: Dr. Hegyesi Gábor.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
Kormányszóvivői tájékoztató Cselekedni most és mindenkiért Hogy mindenki jobban éljen! Adókedvezmény az átlagos és az átlag alatti keresetből élőknek.
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
PÉLDA OSZTALÉKBÓL TÖRTÉNŐ KIVÉTKIEGÉSZÍTÉSRE. Adatok: Társaság adóalapja: Megfizetett adó (kedvezmény után): Átlagos adómérték: 14,92%
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
A magyar tudomány az Országgyűlés előtt Vizi E. Szilveszter a Magyar Tudományos Akadémia elnöke.
A lakossági követelések jogi úton történő kezelése Felfalusi Péter II. Lakossági és Vállalati Követeléskezelési konferencia.
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Finta István Ph.D. tudományos munkatárs MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP.
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Eredménykimutatás 8. feladat (479. o.)
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
Bali Mihály (földrajz-környezettan)
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Tabán  Gyártási éve:1984.  Befogadó képessége: 100 személyes termes hajó, amely az alsó fedett részen biztosítja.
Z T E F C „90 ÉV TRADÍCIÓ” „MÚLT, JELEN, JÖVŐ” „EGY SZÍV, EGY DOBBANÁS”
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
A pályák rendje és biztonsága, a labdarúgás szakmai és üzleti sikerének titka.
SPORTJOGÁSZ SZAKKÉPZÉS Sportmenedzsment tantárgy
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
2. Előadás Tervezés, Tényezőkre bontás
Kis színház, nagy közönség! előadás Zsuzsi kisasszony.
Cristiano Ronaldo pályafutása
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Szponzorációs lehetőségek
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám szezonban: fő - Átlag nézőszám ősszel: fő - Nyitott állóhelyek száma: fő - Fedett ülőhelyek száma: fő

- Kelet Magyarország legnagyobb csapata - Európai szereplés - Örömöt okozni a szurkolóinknak - Pozitív megjelenés - Szponzoraink kiszolgálása - Stadion építés Realitása - Jövőkép kommunikálása - Ígéret

- Felelős, transzparens gazdálkodás - Teltház - Pozitív média viszhang Jelen - Eredményeink

22 Bajnoki mérkőzés ismétlés FACEBOOK rajongó 28 Bajnoki TV közvetítés 1400 cikk - ebből 3 oldal terjedelmü 4 db - 2 oldal terjedelmű 7 db - 1 teljes oldal terjedelmű 65db 70 ezer fő a stadionban ősszel Fő passzív szurkoló Teltház LED fal Lojális közönség Női szurkolói klub Üzlet

Társadalmi szerepvállalás

Fanatikusok Lokálpatriotizmus

Közösségteremtés

Sikertörténet részesei

Szórakozás mindenkinek

- Kemény munka!!! - Megfelelő kommunikáció!!! - Gondoskodás!!! Hogyan lehet a szurkolókat megtartani? - Őszinteség!!!

Mérkőzések látogatása

A DVTK szurkolók összetétele

•A magasabb életkorú emberek hajlandóak többet költeni (erős kapcsolat) •Bizonyítható, erős kapcsolat van a meccsre járás gyakorisága és a költési hajlandóság között Fontos megállapítások •A DVTK mérkőzésre járó közönsége nagyjából fő •A netes vásárlási hajlandóság vizsgálata alapján az elért célközönség becsült nagysága fő •A szurkolók 75%-a miskolci vagy miskolc környéki •A megkérdezettek becsült átlagköltése forint évente •A költési hajlandóság megoszlása: 50% szurkolói termék, 25% merchandising, 25% ajándéktárgy •Felmérések szerint passzív szurkoló a régióban

Bevételeink

- Családok - Nők - Gyerekek Szurkolóink a következő 3 évben - Törzs szurkolók

Mérkőzések látogatottsága

Nézőszámot befolyásoló tényezők - Csapat sikeressége - Érkező ellenfél - Időjárás - Szervezett programok - Csapat szimpátia - Mesterséges pánik keltés - Mérkőzés időpontja

Szurkolói tájékoztatás - Naprakész weboldal - YouTube csatorna (DVTK TV) - RoadShow - Sajtó tájékoztatók - Naprakész Facebook oldal - Szurkolói ankétok - Családi napok