A városmárkázás alapjai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A konfliktusok és kezelésük
Advertisements

A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
Aktuális pályázati lehetőségek
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
„Nyomuljunk az interneten?”. > € ~ € FREE!
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Kecskés Gábor Berzence  Az idei esztendő legfontosabb eseménye a burgonyatermesztésben is a Nyugat Európát sújtó heves esőzések hatásaként.
Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató
Készítette: Bátori Béla 12.k
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
Biarritz Catering A Biarritz étterem tulajdonosa Berkes Gyula, és jól képzett csapata örömmel vállalja különleges vendégei professzionális gasztronómiai.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Abasári Technológiai és Innovációs Park Előadó: Dr. Lénártné Benei Anikó, polgármester Abasár.
Polónyi István Minőségmenedzsment 1..
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
Ugrás a sötétbe! Büntetésből én lettem a projektmenedzser Mi a különbség a jó és a nyertes pályázat között? dr. Gajda Tibor Budapesti Kommunikációs és.
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
Az én Budapest-térképem Tájékozódás vidéki szemmel Szűcs Eszter – P3N3CH.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Minőségmenedzsment.
Minőségmenedzsment 2. előadás
Emberi erőforrás menedzsment
Asszociáció.
A konfliktusok és elhárításuk
A regionális gazdaságtan tárgya
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Élménypark és Szórakoztató Központ Európában és Magyarországon
Budapest turisztikai marketingje
Budapest turisztikai Marketingje
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
Stratégia és valóság tapasztalatai a gödöllői kistérségben Karsai Árpád 2010.június. 21. Domonyvölgy Az előadás slide-jai csak vezérszavakat.
Az éhezés Mennyiségi és minőségi éhezés
Vállalkozásgazdaságtan 8. Előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A Dél-Dunántúli régió gazdaságában rejlő potenciál – a KKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben.
Kasó Zsófia Obert Zoltán Parti Alexandra Tencz Zsófia
Vagy inkább másról van szó?
Ami a Közös Európai Referenciakeretből (KER) és az Akkreditációs Kézikönyvből (AK) kimaradt.
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
Információelméleti alapok Adat és információ. Szemléletmód Fogalomalkotás Kommunikáció - konvenciók Az ismeret rokonai - adat, információ Az adatkezelés.
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
International Assessment of Novatory Organisations
6. előadás.
Bevezetés a Korreláció & Regressziószámításba
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Mindenki hétköznapjai
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
XBOX 360 Branding Vigh Attila Marketing Specialist Microsoft Hungary
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A történelmi városszerkezet megújításának súlyponti kérdései – a belvárosok, az örökségelemek potenciáljának növelése az akciótervezés eszközeivel XX.
1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
az Akasztói Szikiponty
Desztináció-marketing
Ongjerth Richárd Egy TAK, és más semmi?
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Okos városok – buta márkák?!
Ajánlott irodalom Klinghammer, Papp-Váry: Füldünk tükre, a térkép. Gondolat, Bp., 1983 Klinghammer, Mosonyi, Török, Zs.: Amiről a térképek mesélnek (CD-ROM).
Turizmus a Hungarikumokért Hungarikumok a Turizmusért
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
Mérnökinformatikus szak
24. AZ IPAR.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Előadás másolata:

A városmárkázás alapjai Papp-Váry Árpád A városmárkázás alapjai

(objektív adottságok) (szubjektív érzékelés) tőlünk független elemek Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Városmárka (szubjektív érzékelés) Egyéb, tőlünk független elemek

Mire jó a városmárkázás?

Miért van rá szükség épp most?

Egy városmárka modell

(objektív adottságok) (szubjektív érzékelés) tőlünk független elemek Branding (Márkázás) Városvagyon (objektív adottságok) Városmárka (szubjektív érzékelés) Egyéb, tőlünk független elemek 100%

látnivalók, történelmi attrakciók 20%

konyha, éttermek 15%

könnyű bejárni gyalog tömegközlekedéssel 15%

olcsón élvezhető 10%

jó időjárás 10%

bevásárlási lehetőségek, minőségi választék 10%

gazdasági fejlettség 20%

(objektív adottságok) (szubjektív érzékelés) tőlünk független elemek Branding (Márkázás) Város (objektív adottságok) Városmárka (szubjektív érzékelés) Egyéb, tőlünk független elemek 100% 100%

pozitív, vonzó asszociációk mennyisége és erőssége 25%

felismerhetőség, azonosíthatóság (képeslap-teszt) 25%

beszédtéma 25%

média elismerés, megjelenés 25%

A vonal felé kell kerülni! De nemcsak marketing, városfejlesztés is!

a turizmus szempontjait! És most nézzük a turizmus szempontjait!