LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements

Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
EN Önök a Center Teleívzió encsi helyistudiójának teszt adását látják. Elérhetőségeink: Tel: mail: Várjuk észrevételeiket!
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
A DIGITÁLIS FÖLDFELSZÍNI TELEVÍZIÓS KÍNÁLAT FEJLŐDÉSE
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
A média funkciói.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Disney Csatorna. 2 ›A Disney Channel Worldwide a világ gyermekcsatornáinak legsikeresebb portfoliója; a gyermekek fejlődését elősegítő, 98 családi csatornájával,
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Tájékoztatás az Európai Gazdaságélnkítő Csomagról ÚMVP MB Budapest, június 29. ÚMVP MB
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
A LAKOSSÁG UTAZÁSI SZOKÁSAI (LUSZ)
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Spektrum Home A Spektrum Home a Spektrum lokális ismeretterjesztő csatorna új brandje. Míg a Spektrum a tágabban értelmezett környezetünk, az univerzum.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Feladatok 4. Dia (5 pont) Cím kiemelése „Megnövesztés” effektussal. Sorozat hossza jobbről beúszva jelenjen meg. A kép „pörgéssel jelenjen” meg. A sorozat.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Pályaválasztás Pályaválasztás
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
Méliusz Juhász Péter Megyei Könyvtár
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Alkalmazásfejlesztés T-Home Interaktív TV-re. Tartalomfogyasztás a tévéképernyőn A tévé mint képernyő „A háztartások többségében – saját bevallás alapján.
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE Az Országos Széchényi Könyvtár digitális folyóirat archiválási.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
nielsen közönségmérés
2009. szeptember 7. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Mindent az okostévékről!
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Az oldalak tartalma Tartalomjegyzék TV-műsor Hirdetés Helyi hírek
Az oldalak tartalma 001 Tartalomjegyzék 002 TV-műsor 003 Hirdetés
Előadás másolata:

LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal, szépséggel és szexuális életünkkel kapcsolatos kérdésekre.  Célunk a nézők elsődleges forrásává válni az egészség témában  A csatorna már több, mint 1,1 millió háztartásban érhető el  A 3 képernyős tartalmi jelenlét hirdetői oldalon is új, kreatív és egyedi lehetőségeket ajánl egy médiamárkán belül, egyszerre több platformon (Tv+Web+Mobil)  Tematikák  Életmód  Gyereknevelés  Plasztika  Fogyás  Szépségápolás  Műfajok  Dokumentumsorozatok  Dokumentumfilmek  Mozifilmek  Fikciós sorozatok  Realityk BEMUTATÓ VIDEO:

L!FE MAGAZIN  Hétköznaponta 18:00–kor félórában jelentkezik az ország első kifejezetten egészség- és életmódmagazinja, amely mindennel foglalkozik, ami az embert és a testi-lelki egészségét érinti. ADÁSAINK: LifeNetwork – saját gyártás

 Az OzoneNetwork kiemelten foglalkozik globális kérdésekkel, a környezettudatos életmóddal, a szelektív hulladékgyűjtéssel és az alternatív energiaforrásokkal. Emellett szót ejt minden olyan témáról, ami kapcsolatos az időjárással: pontos és aktuális időjárás és klímahíreket sugároz 30 percenként  A csatorna már több, mint 1,1 millió háztartásban érhető el.  A 3 képernyős tartalmi jelenlét hirdetői oldalon is új, kreatív és egyedi lehetőségeket ajánl egy médiamárkán belül, egyszerre több platformon (Tv+Web+Mobil)  Tematikák:  Ökológiai műsorok  Sokkoló green programok  Öko-reality sorozatok  Katasztrófa filmek  Műfajok:  Dokumentumsorozatok  Dokumentumfilmek  Mozifilmek  Fikciós sorozatok  Realityk BEMUTATÓ VIDEO: OzoneNetwork – a csatornáról

OZONE IDŐJÁRÁSPERCEK  A percről percre aktualizált időjárás-jelentés – iPhone-on, mobiltelefonon és interneten, a tévé műsorában pedig március 8.-tól félóránként közölt adatokkal. Hétfőtől-vasárnap: 06:00 – 02:00, félóránként ADÁSAINK: OzoneNetwork – saját gyártás

Network csatornák közönségrészesedésének (stbSHR%) változása az indulástól Forrás: MT IPTV adatok. A csatornákra vonatkozó eredmények elsődlegesen csak a T-Home IPTV előfizető háztartások nézettségi szokásaira értelmezhetőek. A csatornák penetrációja az előfizetői körben eltérő.