LifeNetwork – a csatornáról A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal, szépséggel és szexuális életünkkel kapcsolatos kérdésekre. Célunk a nézők elsődleges forrásává válni az egészség témában A csatorna már több, mint 1,1 millió háztartásban érhető el A 3 képernyős tartalmi jelenlét hirdetői oldalon is új, kreatív és egyedi lehetőségeket ajánl egy médiamárkán belül, egyszerre több platformon (Tv+Web+Mobil) Tematikák Életmód Gyereknevelés Plasztika Fogyás Szépségápolás Műfajok Dokumentumsorozatok Dokumentumfilmek Mozifilmek Fikciós sorozatok Realityk BEMUTATÓ VIDEO:
L!FE MAGAZIN Hétköznaponta 18:00–kor félórában jelentkezik az ország első kifejezetten egészség- és életmódmagazinja, amely mindennel foglalkozik, ami az embert és a testi-lelki egészségét érinti. ADÁSAINK: LifeNetwork – saját gyártás
Az OzoneNetwork kiemelten foglalkozik globális kérdésekkel, a környezettudatos életmóddal, a szelektív hulladékgyűjtéssel és az alternatív energiaforrásokkal. Emellett szót ejt minden olyan témáról, ami kapcsolatos az időjárással: pontos és aktuális időjárás és klímahíreket sugároz 30 percenként A csatorna már több, mint 1,1 millió háztartásban érhető el. A 3 képernyős tartalmi jelenlét hirdetői oldalon is új, kreatív és egyedi lehetőségeket ajánl egy médiamárkán belül, egyszerre több platformon (Tv+Web+Mobil) Tematikák: Ökológiai műsorok Sokkoló green programok Öko-reality sorozatok Katasztrófa filmek Műfajok: Dokumentumsorozatok Dokumentumfilmek Mozifilmek Fikciós sorozatok Realityk BEMUTATÓ VIDEO: OzoneNetwork – a csatornáról
OZONE IDŐJÁRÁSPERCEK A percről percre aktualizált időjárás-jelentés – iPhone-on, mobiltelefonon és interneten, a tévé műsorában pedig március 8.-tól félóránként közölt adatokkal. Hétfőtől-vasárnap: 06:00 – 02:00, félóránként ADÁSAINK: OzoneNetwork – saját gyártás
Network csatornák közönségrészesedésének (stbSHR%) változása az indulástól Forrás: MT IPTV adatok. A csatornákra vonatkozó eredmények elsődlegesen csak a T-Home IPTV előfizető háztartások nézettségi szokásaira értelmezhetőek. A csatornák penetrációja az előfizetői körben eltérő.