Taletovics Márk DEXTER Ricomnet 2011 EGYETEMI SVÁJCIBICSKA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Virtuális oktatási környezet kialakítása
NyitólapEszközökIgényekProblémákKövetkeztetések Kik?Mit?Mivel?Hogyan? A felmérés 1. Mobilhasználat 2. Internethasználat 3. Oktatás korszerűsítése Az m-Learninget.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
E-learning és a multimédia
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
Hunya Márta módszertani szakértő
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
oktatás- és kutatástámogatás a felsőoktatásban
Kommunikáció az egyetemen Konferencia április 17. Gellér Zsuzsanna Szabad bölcsész szakos hallgató, II. évfolyam Az elektronikus kommunikáció és.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A kurzus szerepe és célja A minőségbiztosítás általános alapelveire történő folyamatos hivatkozással áttekinti a szoftverminőség.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Eddigi eredmények, további feladatok Egyházy Tiborné dr. projektvezető október 27.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Merni Mérni MINŐSÉG…bevállaljuk? Alföldiné Dán Gabriella PhD Sopron, március.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Kooperáció a felsőoktatásban
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
Pedagógus értékelési rendszer
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Innovatív LCMS szolgáltatások és újszerű pedagógiai stratégiák Szász Antónia január 30. – I. Oktatás-informatikai konferencia, ELTE PPK.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
TÁVMUNKA LEHETŐSÉG ÉS VESZÉLY DR. FRANK RÓZA PHD NYME SAVARIA EGYETEMI KÖZPONT KÖNYVTÁR- ÉS INFORMÁCIÓTUDOMÁNYI TANSZÉK.
Tóth Attila Informatika Alkalmazásai Tanszék. Digitalizáló csapat JGYPK Informatika Alkalmazásai Tanszék Szakmai vezető: Dr. Galambos Gábor Ellenőrzés:
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

Taletovics Márk DEXTER Ricomnet 2011 EGYETEMI SVÁJCIBICSKA

Elektronikus tartalom-környezet SCORM szabványok Scanner… szabályzás SNS okostelefon bármikor (majdnem) ingyen megosztás LCMS kölcsönösség minőségbiztosítás Ricomnet 2011 Hatékonyság Mérhetőség Többcélúság Biztonság Rugalmasság …

e-ügyintézés oktatásszervezés graduális képzés menedzsment tanfolyam menedzsment K+F+I Vezetői Információs rendszerek Gazdálkodási rendszer, HR, bér, létesítmények, stb. Tartalmi együttműködés alumni/DPR K+F+I szervezeti oktatás Képzésmenedzsment-térkép Ricomnet 2011

Mit fejlesszünk? Ricomnet 2011

Mit teszünk, amikor a közös munkát elektronizáljuk? RésztvevőkOktató Tananyag MunkatársakVezető Munkaanyag A tanulás, a tanítás, a kommunikáció és együttműködés színtereit biztosítjuk, éppúgy, mint a valódi együttműködési helyzetekben.

Tartalomtípusok sokrétűsége Ricomnet 2011

A felhasználók igényeinek, készségeinek sokrétűsége  e-tananyag használata  videó közvetítés  vizsgáztatás  dolgozat beadása, értékelése  önellenőrző tesztek  konzultáció  dokumentumok megosztása  feladatok kiírása  tematika közzététele  listák, névsorok használata  fórum és chat használat  hirdetőtáblák használata Ricomnet 2011

Van helye az elektronikus eszközöknek az oktatásban? Ricomnet 2011 Összes CooSpace színtér száma Magarországon

CooSpace diagramok Ricomnet 2011

Lehet többféleképp.

CooSpace4 – 2011 ősz Ricomnet 2011 Köszönöm a figyelmet!