1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Humánkineziológia szak
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
Sulinet Expressz, Sulinet Generáció Sulinet Generáció 1998: valamennyi középiskola bekötése az Internet hálózatba a Sulinet Program keretében.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
A diákat jészítette: Matthew Will
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONT
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Információs társadalom és a társadalmi egyenlőtlenségek Tausz Katalin.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
BENKŐ PÉTER VANNAK-E KULTURÁLIS RÉGIÓINK?. -A méréseknél a KSH jelentéseit vesszük alapul. -Lehetséges mutatók: -a mezorégiók különböző fokú iskoláin.
1 Kétségek között Göd, November 6-7. dr. Kiss József magánszemély.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
MINŐSÍTŐ VIZSGÁZTATÁS KATONAI VIZSGAKÖZPONT (ILIAS RENDSZER)
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém 2007.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+

Internetezés és társadalmi státusz Forrás: TÁRKI Omnibusz december, Medián június Internet-használók aránya a háztartások egy főre jutó jövedelmi.
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Az iskola világa I. A tanulók világa. Demográfia Életmód Iskolázottság.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Elektronikus tananyag
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Uraim és hölgyeim, itt az új 2011-es Pirelli Naptár A naptár első része a nők naptára, míg a második rész a férfiaké.
Minden nap egy (újabb) ajándék. Mit tennél? - 24 óra alatt - Mit bánnál a legjobban hogy nem tettél meg? - Lenne még időd rá?
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A magyar lakosság kultúrafogyasztási szokásai
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Előadás másolata:

1 A fiatalok művelődési szokásai

2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)

3 A háztartások egy fogyasztási egységre jutó átlagjövedelme településtípusok szerint (Ft)

4 Hol tölti el a szabadidejét hét közben? (a leggyakrabban említett helyszínek, százalékban)

5 Hol tölti el a szabadidejét hétvégén? (a leggyakrabban említett helyszínek, százalékban)

6 A baráti körrel nem rendelkezők településtípus szerinti bontásban

7 A hétköznapi és hétvégi tévénézés (korcsoportok szerint, percekben)

8 A hétvégi tévénézés (településtípus szerint, percekben)

9 Személyi számítógéppel való ellátottság a fiatalok háztartásaiban 2000-ben és 2004-ben (a válaszolók százalékában)

10 Használ-e számítógépet? (a kérdésre válaszolók százalékában, 2000-ben és 2004-ben)

11 Szokott-e internetezni? (a kérdésre válaszolók százalékában)

12 Rendelkezik-e a háztartás internet-kapcsolattal? (a kérdésre válaszolók százalékában, 2000-ben és 2004-ben)

13 Egy évben olvasott könyvek száma a tankönyveken kívül ben és 2004-ben

14 Az egy hónapon belül látogatott intézmények (korcsoportonkénti bontásban, 2000-ben)

15 A havonta vagy gyakrabban látogatott intézmények korcsoport szerint 2004-ben (korcsoportonkénti bontásban)

16 A soha nem látogatott intézmények korcsoport szerint 2004-ben

17 Az elmúlt 3 évben volt-e a következő rendezvényeken? (iskolai végzettség arányában, százalék)

18 Az elmúlt 3 évben volt-e a következő rendezvényeken? (településtípus szerint, százalék)

19 Az egyes kulturális helyek látogatásának gyakorisága alapján az alábbi klaszter-csoportokat láthatjuk

20 Az egyes klaszter-csoportokba tartozók elemszáma és az adott csoportba tartozók arány  Kulturálisan depriváltak (2 789 fő~35%)  Kötelességtudó könyvtárba járók (998 fő~13%)  Kulturálisan önkirekesztők (2 482 fő~31%)  Tömegkultúrára nyitottak (503 fő~6%)  Opera-szeretők (50 fő~1%)  Magas-kultúrára nyitott tanulók (106 fő~2%)  Megfelelnivágyók (73 fő~1%)  Aktív érdektelenek (933 fő~12%)  Kultúrafogyasztók (36 fő~0,5%)

21 Az egyes klaszter-csoportokba tartozók főbb jellemzői I.

22 Az egyes klaszter-csoportokba tartozók főbb jellemzői II.

23 Az egyes klaszter-csoportokba tartozók főbb jellemzői III.

24 Az egyes kulturális helyek látogatásának gyakorisága a diplomás ill. a felsőoktatásba járók között

25 Az egyes ‘diplomás’ klaszter-csoportokba tartozók főbb jellemzői I.

26

27 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!