DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, 2010. április 15. www.pte.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
© Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform Digital Natives Somos Sándor.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
DPR kommunikáció alapelvei
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Vizuális és web programozás II.
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
SoundCloud.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Előadás másolata:

DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.

a honlap mint médium  a hatékony kommunikáció nélkülözhetetlen eleme  alkalmas külső és belső célcsoportok elérésére egyaránt

a honlap fejlődéstörténete  alapfogalmak (honlap, portál, cms, stb.)  technikai újítások és a felhasználói igények változása (java, ajax, stb)  a magyarországi „internet helyzet”  kihívások  lehetőségek  trendek

web 1.0 vs web 2.0  keretrendszert és tartalmat is a szolgáltató biztosítja  tartalommegosztás nincs vagy minimális  a felhasználó csak fogyasztó  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

PTE és DPR – lehetséges irányok  előzmények  analógiák  funkcionalitás (menü, modulok)  nyelvi mutációk  dizájn, trendek  TIP (Total Internet Presence)  online marketing (kereső, PR-cikk, tartalomcsere, banner, linkstratégia, real time web)

DPR (web)fejlesztés irányai 1. Fejlesztés önálló platformon  önálló fejlesztést igényel  költséges, időigényes  egyedi, exkluzív kivitel lehetősége  ETR Fejlesztés meglévő alapokon a közösségi portálok adta lehetőségek kihasználásával  társadalmi nyilvánosság új színtere  szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content)  tartalommegosztás (sharing)  a felhasználó fogyasztó és forrás is

DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelentősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0?

DPR (web)fejlesztés irányai 2.  markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wikipédisa, stb)  keresőoptimalizálás  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  google hirdetések, tendenciák (szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  mobilkommunikáció – web 3.0?  trendek a reklámiparban Statisztika és stratégia

 markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, myshowroom, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

 markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.)  keresőoptimalizálás jelntősége  statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre)  hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget)  keresések, keresőszavak  új szakma születőben: a portálmenedzser  mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.

Köszönöm a figyelmet! Aknai Péter tartalommenedzser