DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
a honlap mint médium a hatékony kommunikáció nélkülözhetetlen eleme alkalmas külső és belső célcsoportok elérésére egyaránt
a honlap fejlődéstörténete alapfogalmak (honlap, portál, cms, stb.) technikai újítások és a felhasználói igények változása (java, ajax, stb) a magyarországi „internet helyzet” kihívások lehetőségek trendek
web 1.0 vs web 2.0 keretrendszert és tartalmat is a szolgáltató biztosítja tartalommegosztás nincs vagy minimális a felhasználó csak fogyasztó társadalmi nyilvánosság új színtere szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content) tartalommegosztás (sharing) a felhasználó fogyasztó és forrás is
PTE és DPR – lehetséges irányok előzmények analógiák funkcionalitás (menü, modulok) nyelvi mutációk dizájn, trendek TIP (Total Internet Presence) online marketing (kereső, PR-cikk, tartalomcsere, banner, linkstratégia, real time web)
DPR (web)fejlesztés irányai 1. Fejlesztés önálló platformon önálló fejlesztést igényel költséges, időigényes egyedi, exkluzív kivitel lehetősége ETR Fejlesztés meglévő alapokon a közösségi portálok adta lehetőségek kihasználásával társadalmi nyilvánosság új színtere szolgáltató csak a keretrendszert biztosítja (user generated content) tartalommegosztás (sharing) a felhasználó fogyasztó és forrás is
DPR (web)fejlesztés irányai 2. markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.) keresőoptimalizálás jelentősége statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre) hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget) keresések, keresőszavak új szakma születőben: a portálmenedzser mobilkommunikáció – web 3.0?
DPR (web)fejlesztés irányai 2. markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wikipédisa, stb) keresőoptimalizálás statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre) google hirdetések, tendenciák (szöveg, kép, videó, gadget) keresések, keresőszavak mobilkommunikáció – web 3.0? trendek a reklámiparban Statisztika és stratégia
markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, myshowroom, stb.) keresőoptimalizálás jelntősége statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre) hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget) keresések, keresőszavak új szakma születőben: a portálmenedzser mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.
markáns jelenlét a közösségi portálokon (Iwiw, Facebook, Twitter, Myspace, YouTube, Flickr, Wiki, stb.) keresőoptimalizálás jelntősége statisztika (gyors reagálás a felhasználói igényekre) hirdetések, tendenciák, trendek a reklámiparban(szöveg, kép, videó, gadget) keresések, keresőszavak új szakma születőben: a portálmenedzser mobilkommunikáció – web 3.0? DPR (web)fejlesztés irányai 2.
Köszönöm a figyelmet! Aknai Péter tartalommenedzser