A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Internetezők – internethasználat alakulása,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Szeretlekmagyarorszag.hu Szeretlekmagyarorszag.hu AV / hó, UV / hó Babanet.hu Babanet.hu AV / hó, UV / hó Ritakonyhája.hu.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
DPR kommunikáció alapelvei
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
eDM adatbázisok eHírlevél.hu adatbázis Felvi.hu adatbázis
A StoreWizard webáruház bemutatása
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Előadás másolata:

A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók –Vállalati és adózási hírek –Árkosár és teszt rovatok –Egészség rovat •Tőzsdei árfolyamok és real-time deviza információk •Befektetési alapok árfolyamai, teljesítményei, különböző típusú alapok összehasonlítása •Adózási információk és szolgáltatások •Hasznos pénzügyi tudnivalók, összehasonlítások, kalkulátorok és elemzések témakörökre bontva (nyugdíj, hitel, bank, biztosítás, stb.)

Megjelenési lehetőségek •Bannerkampányok rovatra és / vagy időszakra targetálva •Hírlevél megjelenések (több mint 18 ezer regisztrált felhasználó / heti és napi hírlevél) •PR cikkek, interjúk, tematikus cikksorozatok kiemelt felületen történő elhelyezése (elérés: UV / hét) •Rovatszponzoráció: átszínezés, logó, extra méretű bannerek, termékkalkulátorok, PR cikkek egy rovaton belüli együttes megjelenése •Aloldal létrehozása: önálló, egyedi tartalom szolgáltatása •Termékkalkulátorok cikkre vagy rovatra targetált kihelyezése •Szakértői rendszer működtetése, ügyfélakvirációs modul kihelyezésével •Hírbox átszínezés

Banner kampány PR cikk, interjú, tematikus cikksorozat

Hírlevél Hírbox átszínezés

Tanácsadó, szakértő Termékkalkulátor

2*1000x100 pixel 810x x800 pixel 1000x x x140 Speciális banner méretek

Oldalátszínezés, rovatszponzoráció

Alrovat fejlesztés

Forrás: Gemius Heti egyedi látogatószámok alakulása

Havi egyedi látogatószámok alakulása Forrás: Gemius

Gazdasági portálok növekedése havi UV alapján Forrás: Gemius / Webaudit

Privátbankár.hu teljes AV / hó UV / hó Nyitó AV / hó UV / hó Hírcentrum AV / hó UV / hó Befektetés AV / hó UV / hó Vállalat AV / hó UV / hó Adó AV / hó UV / hó Ingatlan AV / hó UV / hó Tech-Tud AV / hó UV / hó Főbb rovatok látogatottsága Egészség AV / hó UV / hó Bank+Hitel AV / hó UV / hó Biztosítás+Nyugdíj AV / hó UV / hó

Főbb rovatok időalapú listaárai

Privátbankár.hu a Facebook-on

Facebook rajongók nem és kor szerinti megoszlása Forrás: Facebook

A Privátbankár.hu látogatói összetételének bemutatása a VMR 2010 II. féléves kutatása alapján

A Visitor Media Research ( VMR ) egy félévente ismétlődő kutatássorozat, amelyet az NRC Piackutató Kft. és a TNS készít el a hazai médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. A kutatás célja: • a hazai honlapok a VMR adatainak segítségével hiteles információkkal szolgáljanak honlapjuk látogatóinak jelenlegi összetételéről és annak változásairól • a résztvevő honlapok látogatói szegmensei egymással és a hazai internetes populáció egészével is összehasonlíthatók legyenek • az évente kétszer elvégzett vizsgálat segítségével lehetővé váljon a honlap látogatók demográfiai jellemzőinek folyamatos vizsgálata, a változások nyomon követése • a hazai internetes társadalom honlap látogatási, vásárlási és reklámattitűd szokásainak feltérképezése A kutatás háttere és célja

• honlap látogatási szokások • online reklám attitűdök (offline vs online reklámok elfogadottsága) • médiahasználati szokások (tévé, rádió, nyomtatott sajtó) • státusz (ESOMAR, illetve JFK – jövedelem, fogyasztás, képzettség – státusz) • online vásárlási szokások (tartós fogyasztási cikkek megléte, vásárlási szándéka) • számítástechnikai jártasság, internet használat és érdeklődési kör • demográfiai jellemzők Alapadatok: Alapsokaság: a legalább hetente egyszer internetező évesek Célcsoport: a vizsgált honlapokat látogató internetezők A honlapok: a legnagyobb hazai portálok és honlapok (271 honlap) Mintavétel: rétegzett irányított véletlen mintavétel ~300 mintavételi ponton Módszer: online adatfelvétel Mintanagyság: fő Adatfelvétel: május 12 – június 30. Elérés: online reklámok, reklám, NetPanel.hu access panel A kutatás tartalma

privatbankar.hu ( n = 742 )

Kapcsolat Lovász Márton Tel.: +36-1/ Fax: +36-1/ Mobil: /