A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók –Vállalati és adózási hírek –Árkosár és teszt rovatok –Egészség rovat •Tőzsdei árfolyamok és real-time deviza információk •Befektetési alapok árfolyamai, teljesítményei, különböző típusú alapok összehasonlítása •Adózási információk és szolgáltatások •Hasznos pénzügyi tudnivalók, összehasonlítások, kalkulátorok és elemzések témakörökre bontva (nyugdíj, hitel, bank, biztosítás, stb.)
Megjelenési lehetőségek •Bannerkampányok rovatra és / vagy időszakra targetálva •Hírlevél megjelenések (több mint 18 ezer regisztrált felhasználó / heti és napi hírlevél) •PR cikkek, interjúk, tematikus cikksorozatok kiemelt felületen történő elhelyezése (elérés: UV / hét) •Rovatszponzoráció: átszínezés, logó, extra méretű bannerek, termékkalkulátorok, PR cikkek egy rovaton belüli együttes megjelenése •Aloldal létrehozása: önálló, egyedi tartalom szolgáltatása •Termékkalkulátorok cikkre vagy rovatra targetált kihelyezése •Szakértői rendszer működtetése, ügyfélakvirációs modul kihelyezésével •Hírbox átszínezés
Banner kampány PR cikk, interjú, tematikus cikksorozat
Hírlevél Hírbox átszínezés
Tanácsadó, szakértő Termékkalkulátor
2*1000x100 pixel 810x x800 pixel 1000x x x140 Speciális banner méretek
Oldalátszínezés, rovatszponzoráció
Alrovat fejlesztés
Forrás: Gemius Heti egyedi látogatószámok alakulása
Havi egyedi látogatószámok alakulása Forrás: Gemius
Gazdasági portálok növekedése havi UV alapján Forrás: Gemius / Webaudit
Privátbankár.hu teljes AV / hó UV / hó Nyitó AV / hó UV / hó Hírcentrum AV / hó UV / hó Befektetés AV / hó UV / hó Vállalat AV / hó UV / hó Adó AV / hó UV / hó Ingatlan AV / hó UV / hó Tech-Tud AV / hó UV / hó Főbb rovatok látogatottsága Egészség AV / hó UV / hó Bank+Hitel AV / hó UV / hó Biztosítás+Nyugdíj AV / hó UV / hó
Főbb rovatok időalapú listaárai
Privátbankár.hu a Facebook-on
Facebook rajongók nem és kor szerinti megoszlása Forrás: Facebook
A Privátbankár.hu látogatói összetételének bemutatása a VMR 2010 II. féléves kutatása alapján
A Visitor Media Research ( VMR ) egy félévente ismétlődő kutatássorozat, amelyet az NRC Piackutató Kft. és a TNS készít el a hazai médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére. A kutatás célja: • a hazai honlapok a VMR adatainak segítségével hiteles információkkal szolgáljanak honlapjuk látogatóinak jelenlegi összetételéről és annak változásairól • a résztvevő honlapok látogatói szegmensei egymással és a hazai internetes populáció egészével is összehasonlíthatók legyenek • az évente kétszer elvégzett vizsgálat segítségével lehetővé váljon a honlap látogatók demográfiai jellemzőinek folyamatos vizsgálata, a változások nyomon követése • a hazai internetes társadalom honlap látogatási, vásárlási és reklámattitűd szokásainak feltérképezése A kutatás háttere és célja
• honlap látogatási szokások • online reklám attitűdök (offline vs online reklámok elfogadottsága) • médiahasználati szokások (tévé, rádió, nyomtatott sajtó) • státusz (ESOMAR, illetve JFK – jövedelem, fogyasztás, képzettség – státusz) • online vásárlási szokások (tartós fogyasztási cikkek megléte, vásárlási szándéka) • számítástechnikai jártasság, internet használat és érdeklődési kör • demográfiai jellemzők Alapadatok: Alapsokaság: a legalább hetente egyszer internetező évesek Célcsoport: a vizsgált honlapokat látogató internetezők A honlapok: a legnagyobb hazai portálok és honlapok (271 honlap) Mintavétel: rétegzett irányított véletlen mintavétel ~300 mintavételi ponton Módszer: online adatfelvétel Mintanagyság: fő Adatfelvétel: május 12 – június 30. Elérés: online reklámok, reklám, NetPanel.hu access panel A kutatás tartalma
privatbankar.hu ( n = 742 )
Kapcsolat Lovász Márton Tel.: +36-1/ Fax: +36-1/ Mobil: /