A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november 24.
Az MNVH feladatai • A politikai -, a szakmai- és a civil szféra közötti információáramlás megszervezése • A vidékfejlesztéshez kapcsolódó jelentős témák, problémák folyamatos felvetése, vizsgálata, • A jövőbeli vidékprogramokkal kapcsolatos véleményezés, tanácsadás, állásfoglalás • A legjobb gyakorlatok terjesztése • Az MNVH-hoz regisztrált tagok szakmai összefogásának, párbeszédének elősegítése EGY ALULRÓL ÉPÍTKEZŐ, INTEGRÁLT VIDÉKFEJLESZTÉS ÉRDEKEBEN
Új regisztráltjaink együtt, több, mint 8000 fő
Az MNVH projektötleti felhívásai • Az ÚMVP jelenlegi finanszírozási keretei alapján, az Irányító Hatóság, az Elnökség és a Szakosztályok is külön projekteket hirdetnek. • Vidékfejlesztési projektötleteket támogat, öt féle témában, 2014 közepéig, előre tervezett ütemezésben, előzetesen nyilvántartásba vett vidékfejlesztő szervezetek számára. • Honlapot működtet: www. mnvh.eu • Sokfelé tanácskozást szervez, terjeszti a tudást, segíti a helyi közösségeket.
A vidékfejlesztési projektötletek ütemezése
A vidékfejlesztési projektötletekre pályázni szándékozó regisztrált szervezetek (több mint 500)
Rövid és hosszú értékesítési csatornák a termelők szemszögéből • Közvetlen értékesítés esetén Nők: 23 % Férfiak: 15,2 % • Közvetett értékesítés esetén Nők: 45,7 % Férfiak: 50,5 %
Rövid és hosszú értékesítési csatornák a fogyasztók szemszögéből • Rendszeres (2-3 alk.) vásárlás piacon Nők: 66 % Férfiak: 57,6 % • Havi rendszerességű vásárlás piacon Nők: 25,7 % Férfiak: 31,5 % • A piacot nem látogatók aránya hasonló a férfiak és nők tekintetében
Vásárlás helyszínét befolyásoló tényezők • Termék minősége • Termék frissessége • Termék megbízhatósága A termékekkel kapcsolatos elvárások a nők számára fontosabbak
További információk…
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH