Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Általános médiaajáNlat
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internetezők – internethasználat alakulása,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

Adnetwork

Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, II. félév A teljes (15 évnél idősebb) népesség 28%-a, 2,42 millió fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A teljes (15 évnél idősebb) népesség 42%-a, 3,58 millió fő legalább hetente internetezik.

Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, II. félév A éves célcsoport 30%-a, ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A éves célcsoport 58%-a, ezer fő legalább hetente internetezik.

Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, né né.

Történet  2001: Az Adverticum Rt.-n belül megkezdi tevékenységét az Adnetwork üzletág, melynek célja, hogy a vállalat ASP ügyfelei számára szervezzen hirdetést.  április: Megkezdi önálló működését az Adnetwork Online Marketing Kft., válaszként a hálózat iránt mutatkozó egyre nagyobb érdeklődésre.  május: T-Online Magyarország Zrt. szerződést ír alá az Adnetwork Online Marketing Kft. megvásárlásáról.  január: A hazai piacvezető hirdetési hálózat bevétele egy év alatt több, mint háromszorosára nő.  június: Az Adnetwork Online Marketing Kft. beolvad az Origo Zrt-be. Az integráció célja az Origo Adhouse médiatermékeiben rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázása

Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork-höz tartozó oldalakat tematikus csatornákba soroltuk az alábbiak szerint: TematikaHonlap Gazdaság, üzlet, e-Commercewww.chartcenter.huwww.chartcenter.hu, Híroldalakwww.atv.huwww.atv.hu, Információk, Keresőkwww.menetrendek.huwww.menetrendek.hu, IT, internet, fotó Kultúrawww.libri.huwww.libri.hu, Női oldalakwww.noiportal.hu Regionális Sportwww.f1hirek.huwww.f1hirek.hu, Szórakozás, programwww.zeneszoveg.hu AutóIngatlanNői oldalak Család, OtthonIT, Internet, FotóRegionális oldalak Egészségügy, GyógyászatJátékSport Karrier, OktatásKultúraSzórakozás, Program Gazdaság, Üzlet, E-commerceMédiaUtazás Híroldalak, PortálokInformációk, Linkajánlók, Keresők  Az Adnetwork-ön belül egy Prémium csomag került kialakításra, mely a jól ismert, nagy látogatottságú site-okat tartalmazza:

Tartalmi elemek és szolgáltatások  Az Adnetwork oldalakhoz az alábbi hírlevelek tartoznak: SiteHírlevél gyakorisága Aktív címek száma igény szerinti igény szerinti szerint

Márkaértékek  Magyarország piacvezető hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Hirdetői igények szerint tematizált tartalom  Hirdetési ügynökségek által jól ismert brand  Prémium hirdetők  Alacsony reklámzaj  Az Adhouse portfólió további elemeivel való szinergia kihasználása

Az Adnetwork számokban  210 weboldal 17 tematikus kategóriában  Napi 950 ezer, heti 2,1 M, havi 3.2 M UV  Napi 11,1 M, heti 64 M oldalletöltés kategóriaUV/hét* Autó Család, otthon Egészségügy, gyógyászat Felnőtt Gazdaság, Üzleti Híroldalak Információk, linkajánlók Ingatlan IT, net, fotó Játék Karrier, oktatás Kultúra Női Regionális Sport ** Szórakozás, program Utazás *Forrás: webAUDIT hét **Adverticum Adserver, hét

Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2009.Q4 átlag (15+ belföldi internetező közönség)

Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,72 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

 Display (banner) hirdetés: Az Adnetwork oldalakon lehetőség van leaderboard, dupla banner, doboz, layer és vertical banner elhelyezésére.  Targetálás: Az Adnetwork oldalain lehetőség van tematikus, regionális, prémium (prémium network), data (naponta mozgó értékhez igazított, pl: °C alapú) targetálásra Megjelenési lehetőségek

 Tartalmi modul: Az Adnetwork szinte minden oldalán el tudunk helyezni 120x240 px méretű tartalmi modult, mely igény szerint PR cikkre, szponzorált rovatra vagy a hirdető oldalára mutat Megjelenési lehetőségek

 Szöveges link: A legegyszerűbb és egyben legkevésbé tolakodó fajtája az internetes reklámoknak. Mivel nem különül el élesen az adott oldalon található többi hivatkozástól (link), a felhasználóban nem mindig tudatosul, hogy hirdetésre kattintott Megjelenési lehetőségek

 Fejléc szponzoráció: A szponzoráció egyszerűbb formája. A hirdető designja nem a teljes oldalon, csak a fejlécben jelenik meg. Kiemelt oldalaink: bababirodalom.hu, noiportal.hu, arukereso.hu, pcguru.hu, Fifahungary lapcsalád, motorrevu.hu, zeneszoveg.hu bababirodalom.hunoiportal.hu arukereso.hupcguru.humotorrevu.hu zeneszoveg.hu

 Rovat szponzoráció: Adnetworkben található affinis weboldalon a hirdető hangsúlyos szponzori elemekkel jelenik meg: fejléc, lábléc, hirdetői image elemek megjelenítése, fix banner vagy tartalmi modul felületek. A megjelenés mellé támogató megjelenést is biztosítunk.  Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, Fifahungary Lapcsalád, f1hirek.hu, f1vilag.hu,noiportal.hu bababirodalom.huf1hirek.huf1vilag.hu Megjelenési lehetőségek

 Branded content: Egy meglévő oldalon belül tematikus alrovat, vagy a hirdető saját alrovatának létrehozása, benne szerkesztői és pr tartalom, alkalmazások, szakértők, multimédia. A rovat tartalmát a hirdetővel szoros együttműködésben, a B.E.S.T stratégiát figyelembe véve alakítjuk. Kiemelt oldalak: noiportal.hu, bababirodalom.hu, fifahungary.hunoiportal.hu bababirodalom.hufifahungary.hu Megjelenési lehetőségek

 Nyereményjáték: A hirdető termékét, szolgáltatását bemutató pr-cikk, mely a regisztációs oldalra navigálja az olvasót, ahol általában 3 kérdésben a cikk tartalmát "kérdezi ki" a felhasználótól. A helyes válaszok mellett az olvasó megadja főbb adatait, amit a kampány végén átadunk a megrendelőnek. Benne PR-cikk image képekkel, külső URL-lel, branded regisztrációs oldal. A játékhoz támogató felületet garantálunk Megjelenési lehetőségek

 PR-cikk megjelenés: A4 méretű hirdetői PR-cikk képekkel, videó beágyazási lehetőséggel és direkt linkkel a hirdető oldalára. A PR-cikk mellé tartalmi modul vagy display megjelenést adunk, amely a PR-cikkre mutat Megjelenési lehetőségek

Miért az Adnetwork?  Magyarország legrégebbi, első számú hirdetési hálózata  Minőségi tartalomszolgáltatók  Kategóriájában a legmagasabb egyedi látogatószámmal rendelkezik  Alacsony reklámzaj, magasabb átkattintási arány  Kedvező árazás, költséghatékony kampányok

Köszönjük a figyelmet!