Www.educorb.eu Nyári gyakorlat 2009. július 5. - 2009. július 25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Advertisements

Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Irányítócsoport találkozó EDUCORB Partnerség az oktatásért a határtérségben Szombathely, április 4.
Nyertes uniós pályázatunk „Vendéglátás-hagyományok és új trendek az EU-ban” Pályázati program ideje: Kedvezményezettek száma: 52.
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
Timax Kft. bemutatása Koncepció Építészeti tervek bemutatása
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
1 1 Barna-Lázár Zoltán április 11. Településfejlesztés EU-források bevonásával.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények Kiegészítő pedagógiai szolgáltatások.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Hargita Megye Tanácsa, azzal a céllal indította a Barangoljunk Székelyföldön! című, természetjárásra ösztönző programsorozatát, hogy minél több gyerek.
Versenyek diákok számára
Könyvtárhasználati verseny
"Új Látásmód" - érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TÁMOP / Németh Orsolya.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Dudley Challenge Harmath Zsolt, Menczel Dániel. Dudley Challenge 2000 Problémamegoldó utazás én indult a weblap 6 nap alatt 80 iskola nevezett.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG HÁROMSZÉKI TAGOZAT SEPSISZENTGYÖRGY 2009.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Harmadik országbeli hallgatók beilleszkedésének elősegítése
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Iskolák határok nélküli együttműködése.
A taniroda, mint az országok közötti gazdasági kapcsolatok bölcsője Fullérné Verger Renáta március 8.
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
A Mozgásjavító „nemzetköziesedési” folyamata november 26.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
Együttműködési lehetőségek a Dél-Dunántúli Környezetipari klaszterben Udud Péter Aquaprofit Zrt. vezérigazgató.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Erasmus+ program HU01-KA  
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Jánoshalmi Kistérségi Tanács
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Európai szemeszter 2018/19
A konferencia megszervezéséhez és lebonyolításához a támogatást a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal (NKTH), valamint a Kutatás-fejlesztési Pályázati.
Erasmus+ program HU01-KA  
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Határtalanul! – Elődeink nyomában Erdélyben
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

Nyári gyakorlat július július 25.

A gyakorlat célja •Az EDUCORB projekt keretén belül 10 tanuló érkezett a Keszthelyi Akadémia Alapítvány által szervezett 20 napos szakmai gyakorlatra. •A gyakorlat kettős céllal került megrendezésre: –az eddig megszerzett elméleti szakmai ismeretek kipróbálása idegen környezetben –a gyakornokok magyar szókincsének bővítése, az élő beszéd gyakorlása

A tanulók elhelyezése •A Keszthelyi Akadémia Alapítvány diákszállója –2 – 3 ágyas szobákban –a magyar diákokkal közös szinten –egyes esetekben közös gyakorlati helyen is voltak •Kehida Termál Hotel - Kehidakustány –2 ágyas szoba –munkaidő után a fürdő és a wellness részleg korlátlan használata

Fotó: Hudop Gyula

Gyakorlati helyek Helikon Kastélymúzeum Keszthely: WINKLER Nicole – REINER Julia St. Martin Hotel Hévíz: BINDER Jessica – EIBÖCK Patrizia Hetesház Hotel Hévíz: MEYER Raffaela – STIRLING Daniela Tourinform Iroda Keszthely: RODLER Julia – BACHNER Michael Kehida Termál Hotel Kehidakustány GRASSER Bettina – EDERL Jasmin

Fotó: Szabó János

Tapasztalatok •A gyakornokok szinte az összes gyakorlati helyen tudásuk legjavát adták •Munkájukat, munkához való hozzáállásukat szinte minden esetben példaértékűnek tartották •A legjobbakra „önálló” feladatot is bíztak (utazási iroda, információs stand)

Fotó: Lönhárd Éva

Jövőkép •Az eddigi pozitív visszajelzések után az elkövetkező években is szívesen fogadunk külföldi gyakornokokat •További gyakorlócégek megkeresése, bevonása a projektbe •Magyar tanulók határon túli gyakorlatának megszervezése

Fotó: Szabó János

Köszönöm a figyelmet