Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP-2.2.3-07/1-2008-0005 2010. január „Jó szakma- biztos jövő”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A szaktanácsadó segítő szerepe
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Szakiskolai fejlesztési program
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”

Megvalósított továbbképzések • Differenciált tanulásirányítás akkreditált módszertani továbbképzés 10 fő • Postgraduális mediátor képzés 1 fő • Komplex szakmai pedagógiai fejlesztés, akkreditált pedagógus tréning a kooperatív oktatási technikákról 24 fő • Gyakorlati képzők munkatársainak módszertani felkészítése a korszerű oktatás technikákra 200 fő • Új tanítási-tanulási kultúra kialakítása érdekében módszertani továbbképzés a szaktanárok számára 25 fő • Pályázatíró tanfolyam 5 fő TÁMOP /

Hátralévő továbbképzések • Új oktatási módszertan kialakítása, ezzel kapcsolatos felkészítések a próbaüzem érdekében 25 fő • Környezetvédelmi továbbképzés a munkacsoport tagjainak 5 fő • Környezetvédelmi tanártovábbképzés a tantestület részére 50 fő • Konfliktuskezelő bentlakásos tréning tanárok számára 50 fő • A szaktanárok felkészítése az IKT eszközökkel támogatott szakképzésre 20 fő TÁMOP /

Megvalósított programkidolgozások • Munkaerő piacra felkészítő tábor programjának és a tanulói segédanyagok összeállítása • Tanácsadói hálózat szakmai programjának kidolgozása • Ösztöndíj pályázat kiírása és végrehajtása • Konfliktuskezelő tréning programjának kidolgozása • Pályaválasztási és családtámogatási tanácsadás programjának kidolgozása • HHH, SNI státuszú gyerekek bemeneti mérésének kidolgozása • Pályázat a zöld büfé kialakítására TÁMOP /

Megvalósított programkidolgozások II. • Környezetvédelmi verseny programjának kidolgozása • Nyitott délutánok szakmai programjának kidolgozása • A TISZK működését szabályozó dokumentumok kidolgozása • Nyílt értékesítésű étterem és cukrászda létrehozásának előkészítése • Felnőttképzési programok indítása • A tanulószerződésekkel kapcsolatos tapasztalatok összegyűjtése az illetékes kamarával együttműködve, a rendszer egységesítése • Tanulói önismereti és személyiségfejlesztő tréningek programjának kidolgozása TÁMOP /

Hátralévő programkidolgozások • Pályakövetés és tanácsadói karrierközpont programjának kidolgozása • Felzárkóztatást biztosító programok (tanulási kudarccal küzdők, újratanulók kompetenciafejlesztése) • Felnőttképzési akkreditációs anyagok elkészítése, az akkreditáció végrehajtása • Etikai kódex készítése • Hátránykompenzáló ismeretterjesztő program kidolgozása • Tanulmány a tankönyvek újra felhasználására • Minőségirányítási rendszer egységesítése TÁMOP /

Megvalósított táborok • Munkaerő-piacra felkészítő, kompetencia fejlesztő táborok 330 fő • Környezetvédelmi tábor 50 fő TÁMOP /

Hátralévő táborok • Környezetvédelmi tábor 50 fő • Munkaerő-piacra felkészítő, kompetencia fejlesztő táborok 330 fő TÁMOP /

Megvalósított fejlesztések • Intézményi honlapon oktatási bázis kifejlesztése, melyet a kommunikációban, ismeretszerzési lehetőségekben korlátozott tanulók és alkalmazottak egyaránt használhatnak • Intézményi honlap akadálymentesítése vakok, gyengén látók részére • Fogadópult az iskolába való belépéskor • Mozgatható, hordozható hirdetési felületek, kiállítási anyagok • Iskolai / TISZK-archiv létrehozása, tárolása, gondozása • A fogadó és a küldő iskolák felmérése humánerőforrás, szervezet, képzési erőforrás és programok, technikai és műszaki adottságok és erőforrások, felszereltség tekintetében • Rendezvényszervező részleg felállításának előkészítése TÁMOP /

Hátralévő fejlesztések • ECDL jogosítvány és akkreditáció megszerzése • Szakmai nyelvvizsgaközpont jogosítvány és akkreditáció megszerzése • Karrierközpont felállítása • A pályakövetési rendszer üzemeltetése • Pályaválasztási és családtámogatási tanácsadási rendszer üzemeltetése • Tanulási program fejlesztése, a természettudományi, a pályaorientáció és szakmai alapozó területekhez. • Környezetvédelmi oktatás megindítása az iskolarendszerű oktatás keretei között • Használt tankönyvek árusítása • Szelektív hulladékgyűjtés minden iskolában TÁMOP /

Megvalósított óraterv kidolgozások • Szociális kompetenciák fejlesztési óratervek kidolgozása • Vendéglátás, idegenforgalom új OKJ képzési modulok tanítási, tanulási segédeszközei TÁMOP /

Hátralévő óraterv kidolgozások • Vendéglátás, idegenforgalom új OKJ képzési modulok tanítási, tanulási segédeszközei • Munkaerő piaci és felnőttképzési programok tananyagfejlesztése • Esélyegyenlőséget biztosító modulok • Egységes környezetvédelmi tananyag létrehozása, megírása TÁMOP /

Megvalósított nyilvánosságot biztosító tevékenységek • Arculattervezés • Tájékoztató kiadvány a TISZK-ről • Önálló internetes honlap • Tájékoztatási táblák Nyomtatott sajtó (cikkek, interjúk) • Televízió • Rádió • Sajtótájékoztató • Sajtóközlemény • Közvélemény-kutatás • Reklámtárgyak TÁMOP /

Hátralévő nyilvánosságot biztosító tevékenységek • DM-levélkampány • Telemarketing • Pr film • Elégedettségmérés a szakmai partnerek és a tanulók/szülők körében TÁMOP /

Megvalósított konferenciák • Nyitórendezvény 100 fő • Szemléletváltás elindítása a tagiskolák dolgozói körében:a tagiskolák közös környezettudatos gondolkodásának érdekében 50 fő TÁMOP /

Hátralévő konferenciák • Szakmai konferencia a fejlesztések bemutatására 120 fő • A projekt eredményeinek megismertetése a gyakorlati képzőkkel és a szakmai partnerekkel 50 fő • Konferencia a tanulási kudarccal küzdő, hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségét biztosító programok – tréningtervek, módszertani ajánlások fejlesztési eredményeinek bemutatására 80 fő • Záró rendezvény 100 fő TÁMOP /

Megvalósított programok • A Föld napján összevont program • Pályaválasztási börze • Nyílt napok • Kapcsolatteremtés és – építés a szakmai partnerekkel, gazdálkodókkal, egyéb partnerekkel TÁMOP /

Megvalósított programok II. • A szakmai szervezetekkel a kapcsolat felvétele, indító megbeszélések • A szülők képviselőivel a program ismertetése és az együttműködés területeinek feltérképezése és megkezdése • Az iskola működési területén fellelhető nagyobb gazdálkodó szervezetekkel a személyes kapcsolat felvétele, igényfelmérés készítése a tanulószerződéses rendszer erősítése TÁMOP /

Hátralévő programok • Szakmai műveltségi versenyek szervezése a tanulók között • Nyitott délutánok • Tehetségfelmérés, vendégszereplés a társiskolákban • Használt tankönyvek árusítása • Zöld büfé beindítása • Környezetvédelmi verseny TÁMOP /

Köszönöm figyelmüket! TÁMOP /