A motiváció fenntartása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
Advertisements

A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
A Hallgatói Mentorprogram működése
Nagy Zsolt addiktológiai konzultáns, Intézményvezető
Dr. Tarnóczi Richárd ezredes PhD. Intézetvezető főpszichológus
Szociális munka a börtönben
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Utógondozás szabadulás előtt és után Utógondozás területi koordinátor
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az utógondozás szerepe és fontossága az Igazságügyi Szolgálatnál
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Pályaorientációs és álláskeresési tanácsadói szolgáltatások
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Workshop Balatonvilágos, november
Szabad-e a szabadult? A TÁMOP kiemelt projekt szerepe a reintegrációs folyamatban Botka Bianka szolgáltatás módszertani vezető, Belügyminisztérium.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„TEtt program az áldozatokért és a tettesekért”
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Az utógondozás szerepe és fontossága az Igazságügyi Szolgálatnál Dr. Kunfalvi Zoltán, KIMISZ Főigazgató 3 szervezet metszéspontjában A szociális munka.
Reintegrációs tanácsadó munkakör
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Prezentáció címsor A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt.
HATÉKONY EGYÜTTMŰKÖDÉS – CSOPORTFOGLALKOZÁS BEMUTATÁSA AZ INTÉZETBEN
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA KIEMELT PROJEKT TÁMOP Elítéltek több szakaszos, társadalmi.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
ORSZÁGOS PARANCSNOKSÁGA
Az utógondozás szerepe és fontossága az Igazságügyi Szolgálatnál Dr. Kunfalvi Zoltán, KIMISZ Főigazgató Intenzív utógondozás: lehetőségek és kockázatok.
Várakozások az eredmények tükrében,
HÁLÓZATSZERŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSEK A KOMPLEX SEGÍTSÉGNYÚJTÁSBAN
Miben ugyanaz, miért más?
Büntetés-végrehajtási
Motivációs kérdezés technikája
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Önkéntes segítő gyakorlat a győri Családsegítő Szolgálat keretein belül január hó.
Kommunikáció az egyetemen Kommunikációs tréning Palkovits Nóra.
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
Szociálpolitikai keretek
Tréningcsoportra történő kiválasztás folyamata
Prezentáció címsor A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
Önfejlesztő mentális gyakorlatok a szabadságvesztés-büntetésüket töltők reszocializációjában Molnár Attila Károly Andragógia BA Témavezető: Szabóné dr.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
Előadó: Dr. Nagy Erzsébet Debrecen, január 29.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Életvezetési kompetenciák fejlesztését célzó programok megvalósítása.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Intenzív családi foglalkozások o családi apartmanok számának bővülése o két napos programok.
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
Idősek az idősekért Győrben
A modellkörlet gyakorlati tapasztalatai a Szegedi Fegyház és Börtönben
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Csoportos technikák, kompetencia-fejlesztő foglalkozások
A TÁMOP szerepe a büntetés-végrehajtási szervezet életében
Előadás másolata:

A motiváció fenntartása

Parancsnoki beszámoló Dékány Zsolt bv. ezredes, bv. főtanácsos intézetparancsnok

Egyéni és csoportos foglalkozások Az együttműködés múltja Bevonás: 219 fő Jelenleg: 86 fő (27 FK) Tréningek: 1-2.: 34/40 fő → 30 fő → 24 fő szakmaképzésre 3.: 20 fő (FK, felnőtt előzetes, dolgozó) Egyéni és csoportos foglalkozások Az együttműködés múltja

Szervezés, koordinálás, együttműködés Krizsán József ny. bv. alezredes intézeti projektfelelős

Hétfői egyeztetés Kávé/tea Ki maradt, ki ment Szerdai stáb és esetmegbeszélés Kávé és süti Heti terv, foglalkozások, szolgálati jegyek Csütörtöki egyeztetés Szállítási lista Kávé

Az együttműködés alapja: kommunikáció minden irányba Parancsnok, nevelők, felügyelet Ld.: eseti BFB, ebéd utáni kávé, süti, TÁMOP-os toll Csapatépítés (cukrászda, kávézó munka után)

Motivációs és segítő beszélgetések Szombathy Edina Utógondozó koordinátor

Intenzív utógondozás Ügyintézés, családi kapcsolatok Segítő beszélgetések Motivációs beszélgetések

Motivációs és kulcsképesség-fejlesztő csoportos foglalkozások Kiss Violetta reintegrációs tanácsadó

Motivációs csoport nőknek Csoportos önfejlesztés Kézműves foglalkozás Alkotás és kreativitás A művészet kifejező ereje

Motivációs csoport dolgozóknak Önismeret és személyiségfejlesztés Kommunikáció Társas kapcsolatok

Kulcsképesség-fejlesztő csoport Szakmaképzésre várók Tréningfeladatoktól mentesen JÁTÉK Önismeret, kommunikáció, konfliktuskezelés, társas kapcsolatok Kulturális kompetencia (film) Személyiségfejlesztés

A felügyelet segítsége Raffai Győző bv. zászlós, körlet-főfelügyelő

Szabályok betartása és betartatása Napirend fenntartása Problémák megelőzése, kezelése Állandó létszámhiány, feszültségek, túlmunka Minek ide a TÁMOP? Kommunikáció fontossága Rugalmasság és elfogadás

Mire jó nekünk a Tett program? Koncz Katalin bv. őrnagy vezető nevelő

Partnerek: együttműködés Szakemberek: lelkesedés, empátia, türelem, apró sikerélmények Fogvatartottak:motiváció, lelkesedés, kitartás Zárkán kívül hasznosan töltött idő nő V.ö.: depriváció Készségek, képességek fejlesztése V.ö.: stigmatizáció Új esély a társadalomban, munkaerő-piacon V.ö.: prizonizáció

Köszönjük a figyelmet!