2010. November 25. 1 Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül 2010. November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Marketing szuperkonferencia 2012
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Digitális világ A digitális reklám
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Márkaépítés a gyakorlatban
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Eladásösztönzés (Sales promotion)
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Szinkronizált multiplatform élmények
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Giovanni Ferrini Fashion
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
K&H trambulin tapasztalatok
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
1 Foglalkoztatási kihívások, avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.NOVEMBER EGER Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Bankolás az [origo] szemszögéből
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A vállalati önkéntesség népszerűsítése Eger, június.
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
Raimond Lap (zeneszerző).
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Előadás másolata:

2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató, Universal Music Hungary

2010. November Universal Music Miért fontos a zene a márkádhoz •A 18 és 24 év közötti fiatalok 80%-a számára fontosabb a zene, mint a filmek, a sport, a videojátékok vagy a mobiltelefonjuk •A év közötti magyar emberek 70%-a hallgat zenét minden nap* •A év közötti magyar emberek 66%-a hallgat zenét minden nap* •Az év közötti magyar emberek 68%-a hallgat zenét minden nap* •Az idősebb korosztály által keresett zenék jelentős része csak digitális formában érhető el legálisan •Az arculatuknak megfelelő zenét használó márkák ismertsége 96%-kal jobb, mint a többieké* •A célcsoport vásárlási hajlandósága 24%-kal magasabb olyan termék esetén, ami zenével összekapcsoltan jut el hozzá.** •A zenei együttműködések… •90%-a segíti a brand népszerűsítését*** •89%-a kiemelkedően növeli a brand awareness-t*** •88%-a hozzájárul a kampányhatékonyság jelentős növeléséhez.*** •85%-a megújító hatású a brand arculatra*** •83%-a vonzóbbá teszi a brand-et*** * Helyzetkép a zenehallgatási szokásokról, KutatóCentrum ** Independent research by Adrian North and Dr Hargreaves at Leicester University; *** Entertainment Media Research Music and Brands 2007 Sample size :1,700

2010. November Universal Music A Zene Útja A klasszikus hanghordozók Elhibázott üzleti modell A brand tartja életben Előfizetéses modell: A teljes katalógus a termék

2010. November Universal Music Mi a zene egyáltalán?

2010. November Universal Music

2010. November Universal Music Mi a zene egyáltalán?

2010. November Universal Music Mire használható a U-Bee? Új ügyfelek toborzása H ű ségprogram Aktivizáció Upsell / Cross-sell A U-Bee segíti üzleti partnereinket valamennyi stratégiai céljuk elérésében Eladásösztönzés Márka image építése

2010. November Universal Music Az ajánlat Partnerünk Célkitűzés Az első olyan fiataloknak szóló banki csomag létrehozása, mely összekapcsolja a bankkártya- szolgáltatást a zenei élményekkel Egy egyedi zenei ajánlat, mely akvizícióra, aktivizálásra és a márkaépítésre egyaránt alkalmas Dedikált weboldal Vonzó zenei ajándékok a SoMusic ügyfeleinek  Online zeneáruház ingyenes letöltési lehetőséggel minden hónapban  SoMusic webTV videóklipekkel, koncertfelvételekkel és interjúkkal  Nyereményjátékok exkluzív zenei ajándékokért SoMusic zenei események Titkos koncertek csak a SoMusic ügyfeleinek  Évente 10 zártkörű koncert  Megjelenés előtti listening session-ök  Meet & Greet a legnagyobb sztárokkal SoMusic – Franciaország (1/2)

2010. November Universal Music Eredmények A partner  Rendkívül kedvező egy ügyfélre jutó marketingköltség  Jelentős ügyfélszám növekedés  A ‘So Music’ teszi ki a Société Générale co-brand-elt kártyáinak 50%- át  Összességében jelentős bevétel- növekedés Az ügyfelek  Több mint SoMusic ügyfél  Az ügyfél-elégedettség a SoMusic csomag esetében 7.4/10  Az ügyfelek 90%-a ajánlja a csomagot ismerőseinek SoMusic – Franciaország (2/2)

2010. November Universal Music Az ajánlat Partnerünk Célkitűzés Az OMV egy olyan fiatalos, márkahűséget erősítő marketing eszközt keresett, amellyel bevételeit is növelni tudja Bármely OMV töltőállomáson megvásárolható kupon, mellyel egy órán keresztül böngészhetünk és tölthetünk le zenét a Universal Music digitális katalógusából Dedikált weboldal Az OMV arculatának megfelelően kialakított microsite  Folyamatosan frissülő zenei katalógus  Böngészési lehetőség  Havonta frissülő toplista Speciális termékcsomagolás Karácsonyi kampány keretében különböző zenei stílusokat idéző csomagolás  Pop  Rock  Klasszikus  Örökzöld OMV – Magyarország (1/2)

2010. November Universal Music A Termék Az ügyfelek OMV – Magyarország (2/2) Website: