„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen
Háttér információ Cégünk olyan új magazinnal lép a piacra, amely nem a hagyományos megközelítésben kínál színes élményanyagokat az olvasók részére. Minden lapszám a különlegesen izgalmas trópusi világ egy-egy országát és hírességeit mutatja be, egyedi hangulatú írások és a varázslatos képi világ kombinációjával. Bepillanthatunk néhány világhírű ember magánéletébe és munkásságába, de bemutatunk olyan különleges és sikeres embereket is, akik nem a „celebtévén” szocializálódva érték el céljukat. Példájuk azt bizonyítja, hogy az a siker, amit mi annak gondolunk! Kinek a család, kinek egy különleges hivatás, munka. Mindkettő szép és értékes. Természetesen nem maradhatnak ki az adott országhoz kapcsolódó divatfinomságok, valamint a gourmet gasztronómia Tropical módra - mindezt egy kis egészséges sznobizmussal meghintve.
Tropical Magazin Hangvétel Közvetlen, könnyedén szórakoztató, különleges információkat hordozva, meggyőző hitelességgel. Paraméterek Példányszám: 3000 pld Terjedelem: 100 oldal Ára: 980 Ft Terjesztési felületek: Lapker Egyéni terjesztés Előfizetések Megjelenések: május – különszám július, szeptember november Stílus Magas minőséget sugárzó megjelenés, amely finom, mégis lehengerlően lendületes eleganciát, egyedi értékeket, kuriózumokat képvisel.
Célcsoport Elsődleges célcsoport év közötti AB státuszú, magas jövedelemmel rendelkező nők és férfiak, akik nyitottak az újdonságokra, felfedező szelleműek és akik szabadidejüket hasznosan, valamint aktívan kívánják eltölteni. Kalandvágyók, extrovertáltak, könnyen szereznek ismeretséget. Szeretik a kihívásokat és kitűzött céljaik megvalósításában kitartóak. Egyaránt igényesek önmagukra és a környezetükre. Másodlagos célcsoport Az elsődleges célcsoport családtagjai, baráti köre.
Piaci pozícionálás / tartalom szerint Női magazin Férfi magazin Kaland & utazás magazin Életmód magazin
A magazin borítója
A magazin borítója, egy belső oldallal…
A magazin layout-ja
Éves tervezett tematika 1. lapszám /május-június Kiemelt ország: USA, Kalifornia Állam Kiemelt régió: Trópusi, szubtrópusi észak-amerikai területek, Hawaii, Bahamák Különszám - Kiemelt régió: AFRIKA országai – kicsit másképpen Kiemelt régió: Afrika összes országát bemutatjuk, egyéni látásmódban. Bemutatunk minden országot, egy-egy kis kedves, esetenként vicces történeten keresztül. 2. lapszám / augusztus-szeptember. Kiemelt ország: Marokkó Kiemelt régió: Északnyugat afrikai terület, Szenegál, Mali, Gabon 3. lapszám / október-november. Kiemelt ország: Malajzia Kiemelt régió: Dél-Amerika nyugati, andesi területe, Peru, Chile 4. lapszám / december-január. Kiemelt ország: Ecuador Kiemelt régió: Délkelet-Ázsia, Brunei, Szingapúr
•Az egy-egy országot bemutató rövid cikk két részből áll; egy szubjektíven megfogalmazott egyéni hangú és egyedi kaland/élmény leírásból, átlag 1500 karakter terjedelemben. •Az adott országhoz kapcsolódó információs blokkból, amely szintén egységesen, a következő adatokat tartalmazza: •Államforma, államfő és miniszterelnök, terület, népesség, etnikai összetétel, nyelv, főváros, nemzeti jövedelem, fejlesztési,befektetési lehetőségek, főbb nyersanyagok, exportcikkek, turisztikai látványosságok, védett természeti értékek. •Mindegyik országról egy nagy, és két-három kisebb látványos fotó kerül megjelenítésre, kis idézettel, megjegyzéssel. Az információs blokkban elhelyeznénk az adott ország zászlóját, és bélyegkép- térképét. •Kedves leendő Ügyfelünktől az országokhoz kapcsolódó turisztikai, kulturális és gazdasági vonatkozású hirdetéseket várunk. Afrika különszám
Afrika különszám – Hirdetési ajánlat
Mit nyújtunk a hirdetőinknek, partnereinknek? •Minőségi olvasóközönség elérését, a magazinon kívül, az online felületeinken is. •Igényes és izgalmas tartalmat, amely a hirdetőnk termékét, szolgáltatásának imázsát és pozicionálását támogatja, erősíti. •Rugalmasságot – egyedi igényeit támogatjuk, segítjük és megvalósítjuk. (promóciók, coopromóciók, akciók, kuponok, médiatámogatás, események, stb.) •Egyedi hirdetési csomagokat, személyre szabott árakat. Az állandó hirdetőinknek kiemelt megjelenéseket a különszámokban, online felületeinken, hírlevelünkben. •Konstruktivitást – a termékére vagy szolgáltatására a leghatékonyabb felületet ajánljuk, valamint igény szerint megtervezzük a hirdetését, megírjuk a PR cikkét. •A magazint folyamatosan népszerűsítjük, hogy minél szélesebb körben legyen ismert és kedvelt.
Tropical web és facebook Facebook Facebook a lap indulását megelőző két-három hétben kel életre, hogy beharangozzuk a magazint, színes brandingelt postokkal, információkkal, hírekkel. Induláskor napi 1-2 post és előfizetői játék, később az érdeklődést heti 4-8 post-tal tartjuk fent. Megjelenési lehetőségek: nyereményjátékok, nyeremény felajánlás Weboldal A weboldal a lap indítását követő harmadik-negyedik hét végén lesz látható a friss aktuális lapszám anyagaival. A nagyobb tartalmat csak az a felhasználó érheti el, aki regisztrál az oldalon, több (letölthető, brandingelt képanyag lesz elérhető, amelyet felhasználhat háttérképnek, valamint videóanyagok, terjedelmesebb cikkek, pl. vágatlan verzió, érdekességek, műhelytitkok, stb.) Megjelenési lehetőségek: bannerek, PR cikkek, nyereményjátékok, stb.
Hirdetési áraink / felületek DIREKT hirdetési felületekLISTAÁR Continent / dupla belső 2/ Ft B Ft B2, B Ft Jungle 1 / 1 oldal Ft Junior page Ft Bridge 1/2 oldal Ft Road 1/3 oldal Ft Island 1/4 oldal Ft PR hirdetési felületek PR cikk vagy 1/1 oldal Ft PR cikk 1/2 oldal Ft Rovatszponzorációegyedi ár Termékajánló 1/6 oldal Ft Behúzás, speciális megjelenésekegyedi ár
Globoport - online portfólió Felületeink
Globoport online portfólió / Statisztika Célcsoport: év közötti A B C 1 státuszú nők és férfiak, akik nyitottak a külföldön történő eseményekre, hírekre, érdeklődnek más kultúrák, népek iránt. Gazdasági, üzleti vagy egyedi érdekkapcsolódásuk van az adott földrészhez, országhoz. Megoszlás tekintetében 75-80%-ban magyarországi lakosok. Azaz: •a látogatók 80 – 84 százaléka magyarországi internetfelhasználó •a látogatók 75 %-a Budapestrőlvagy egyéb nagyvárosból és megyeszékhelyről internetezik •a látogatók 64 – 70 %-a férfi •a látogatók 74%-a a éves korcsoportokba tartozik •Hírlevél: regisztrált olvasó / hét
A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak PortokLátogatók számaOldal letöltések Afriport5 100 / hét / hét Eurázsiaport6 700 / hét / hét Ameriport7 100 / hét / hét Asiaport8 000 / hét / hét Keletport9 000 / hét5 600 / hét Afromarket1 000 / hét5 000 / hét ahu.hu850 / hét2 400 / hét Latimoport3 000 / hét8 800 / hét Australoport1 500 / hét3 800 / hét Összesen / hét / hét / hét Hírlevél / hét
A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak Hirdetési felületekMéret (képpont)Ár - Ft/hétÁr - Ft/hó Leaderboard990 x Ft Ft Billboard300 x Ft Ft Medium banner600 x Ft Ft Banner cikkben600 x Ft Ft Standard banner300 x Ft Ft Footerboard990 x Ft Ft Hírlevél banner600 x 120Hetente 1 alkalom Ft 4 alkalom
Impresszum Főszerkesztő : dr. Elter Tamás Felelős szerkesztő: Szabadi Klaudia Sales-és marketingvezető: Sájer Mária Szerkesztők: Brugós Bernadette, Nagy Nikolett, Tarján Eszter Szerkesztőségi asszisztens: Héder Éva Alapító: Balogh Sándor Felelős kiadó, ügyvezető igazgató: Fincziczki Mária Hirdetésfelvétel: Sájer Mária Telefon: Kiadó: Globoport.hu Kft. Budapest, 1024 Őzgida utca 17/1. Szerkesztőség címe: Budapest, 1022 Törökvész út 6/A
Egyedi ajánlat a TWD részére Film gyártás 30-40mp kreatív koncepció és gyártási költség Ft Tropical Afrika különszám 1 / 1 oldal Ft - kedvezmény 50% 1 / 2 oldal Ft - kedvezmény 40% 1 / 4 oldal Ft - kedvezmény 35% Az ajánlati árak a 27%-os áfát nem tartalmazzák
Várjuk szíves érdeklődését! Köszönjük a figyelmét!