Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
ClientFirst Consulting Kft. – Együtt az elkötelezett ügyfelekért 1073 Budapest, Erzsébet krt. 15. T: | F:
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására TÁMOP /1 Kedvezményezett: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata.
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Promóciós eszközrendszerünk
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
PÉCS.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
Tehetségpont létrehozása
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Kommunikációs Főosztály
Kecskemét, április 2O.Készítette: Ramháb Mária A kistelepülési könyvtári ellátás korszerűsítésének lehetőségei Informatikai és Könyvtári Szövetség.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
TDM Szakmai Nap november 21.
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK ÚTRAVALÓ A NEMZETI VIDÉKI HÁLÓZAT LEADER SZAKOSZTÁLYÁTÓL.. Budapest, szeptember 26. TNC Start Up Fórum Páliné Keller Csilla,
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Fogyasztóvédelmi tapasztalatok a tőkepiacon
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Turizmus gazdaságtan 3..
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A TÁMOP Jó pályán! projekt nyíregyházi szakmai fórum RÉSZTVEVŐIT! Nyíregyháza, július 16 szombat.
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
A projekt általános szakmai célkitűzései
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
A magyar-szerb Szomszédsági (interreg) program első kiírásának tapasztalatai egy megvalósult projekt tükrében Ricz András Regionális Tudományi Társaság,
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Az NFT tervezési folyamatának nyomon követésére alakult civil munkacsoport Budapest, április 15.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
DARUS a gyermekekért.
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
2012 Mit csináltunk egész nyáron?
2012 Mit csináltunk egész nyáron?
Országos Kompetencia Mérés 2011
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
Előadás másolata:

Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás

Vázlat  1. Célok  2. Mit vizsgáltunk?  3. Miért van szükség a fejlesztésre?  4. Megvalósítandó tevékenységek  5. Várt eredmények  6. Vizsgált célcsoportok  7. Statisztikai adatok  8. Saját tapasztalatok  9. Felmerülő problémák  10. Javaslatok

Céljaink Fő célunk, hogy javaslatot tegyünk a helyi TDM kommunikációs módszereinek fejlesztésére, ami megkönnyíti az információ áramlását a szervezeten belül, az egyesületi tagok, illetve a külső partnerek között. A koncepció célja a magasabb színvonalú működés lehetőségeinek feltárása.

Részcélok  Minél kevesebb ráfordítással, minél nagyobb célcsoport elérése, minél hatékonyabban jutassuk el az információt  A partner elégedettség növelése  A munka szakmai színvonala emelkedjen  Gyorsabb és teljesebb körű kiszolgálás

Mit vizsgáltunk?  A látogatottsági adatait különböző lebontásban és az ezen a honlapon keresztül folytatott szálláskereséseket  Az iroda látogatottsági adatait  A forgalmát  A gardony.hu és a látogatottsági adatait

Miért van szükség a fejlesztésre?  A helyi lakosság szempontjából: Több információ jusson el hozzájuk  A megérkezett vendég szempontjából: Teljesebb körű információt kapjon  A helyi szolgáltatók szempontjából: Szorosabb együttműködés alakuljon ki a helyi szolgáltató partnerekkel, nagyobb ismeretségre tegyenek szert

Megvalósítandó tevékenység  Jelenlegi kommunikációs hálózat felmérése, elemzése, kiértékelése.  Javaslatok esetleges változtatásokra, új lehetőségek megvilágítására.

Várt eredmények A projekt végeztével egy olyan javaslatot szeretnénk benyújtani, amellyel hatékonyabbá válik a gárdonyi Tourinform iroda kommunikációs tevékenysége

Vizsgált célcsoportok  Elsősorban a Tourinform külső kommunikációs csatornái felé fordul t unk, azon belül elsősorban a megérkezett turisták és a lakosság felé.

Statisztikai adatok A látogatottsági adatai:

Látogatottság hónaponként (2011 április – május – június – július – augusztus)

2011 júliusi látogatottság napokra lebontva

2011 augusztusi látogatottság napokra lebontva

A honlapon keresztül küldött szállás utáni érdeklődések megyék szerint (2011 május 1-től augusztus 29-ig)

A honlapon töltött idő megoszlása (2011 május 1-től augusztus 29-ig)

Honlap látogatottsági adatok összehasonlítása (2011 június – július - augusztus) gardony.huwww.visitvelenceito.huwww.west-balaton.hu

Iroda látogatottság

Iroda látogatottsági adatok megoszlása típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

Telefonos megkeresések típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

Személyes látogatás megoszlása típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

Szálláskeresések megoszlása

Valós információ kérés megoszlása a kommunikáció nyelve alapján (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

Érkezett látogatók nemzetiség szerint Leggyakoribb: magyar angol német Ezen kívül: holland francia cseh szlovák

Saját tapasztalok A betérő vendégek, akár magyarok, akár külföldiek, elégedettek a szóbeli tájékoztatással. Rengetegen vitték a hivatalos Gárdony, Agárd, Dinnyés prospektust valamint térképeket.

Felmerülő problémák A hivatalos városi kiadványon kívül elenyésző az idegen nyelvű katalógusok, szórólapok száma Kevés szolgáltató helyen (főleg magánszállások esetében) beszélnek valamilyen idegen nyelven Gyakran kifogásolták az egyes kiadványok tartalmi minőségét

Javaslatok  Több nyelvre fordítani/ lefordítani olyan programokról szóló szóróanyagokat, amelyek a külföldieket is érinthetik, de nincs meg más nyelven, csak magyarul – pl.: kenutúrák, hajómenetrend  Új (idegen nyelvű is) szezonális, magazinszerű kiadvány a Velencei-tó egész környékéről, amelyben több a turisztikai információ.  Többféle térkép (más régiók, országos) az irodába.

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!