Diákversenyek 15 éve, a kezdetektől napjainkig Diák Menedzsment Bajnokság, 15. születésnap
Az ünnepelt: Diák Menedzsment Bajnokság Élő üzleti szimulációs verseny gazdászhallgatóknak, évi fő részvételével, 9-10 helyszínen. Élő döntő: esettanulmány prezentáció, szimuláció és kvíz. Célok: - üzleti készségfejlesztés - karrierút elindítása a partnereknél - employer branding Résztvevők: A 15 év alatt kb diák %-ban végzés közelében.
2006 új versenyei PwC Business Game Nemzetközi verseny hazai válogatója. Online esettanulmány, élő döntő, AC jellegű. Egyéni részvétel, gazdászhallgatók, fő évente, angol nyelven. Célok: - kiválasztás - employer branding A Jövő Fiatal Vállalkozója Üzleti terv pályázat diákoknak. A győztesek mFt tőkét nyernek cégük elindításához. Egyéni részvétel, minden hallgató, fő évente től szélesebb szponzori kör. Célok: - vállalkozói kultúra erősítése - CSR
Élő üzleti szimulációs verseny IT és mérnök hallgatóknak, évi fő részvételével től IT tanácsadás, online. Célok: - gyakorlatias szakmai ismeretnyújtás - karrierút elindítása a partnereknél - Employer branding Résztvevők: Az 5 év alatt kb diák 2006 új versenyei: ITech Challenge
2007 új versenyei KPMG BigOne Online könyvvizsgálati esettanulmány versenyy. Virtuális iroda, flash grafika. Gazdászhallgatók, fő évente. Célok: - a szakma bemutatása gyakorlati példákon keresztül, virtuális környezetben - employer branding - kiválasztás MOL freshhh Nemzetközi olajipari mérnökverseny EUR összdíjazással. Szimuláció, esettanulmány, logikai játék, kvíz és élő döntő. Mérnökdiákok, 2000< fő Célok: - a szakma bemutatása - kiválasztás - employer branding
13/6 Freshhh 2010 esettanulmány Freshhh Junior 2010 MOL freshh fejlődés Freshhh 2011 online stratégiai szimulációs játék
K&H diákkupa Online bankszimulációs verseny. Élő döntő, prezentációval. Gazdászhallgatók, fő évente. Célok: - a szakma bemutatása gyakorlati feladaton keresztül - employer branding - kiválasztás 2009 új versenyei UniTech mérnökverseny Online esettanulmány és kvíz feladatok, élő döntő, szerelés. Mérnökdiákok, fő Célok: - szakmai kiválasztás - employer branding - zöld szemlélet Óbudai Egyetem
új versenyei Challenge.on Online mérnökverseny 2011 tavasz. Villamosmérnöki esettanulmány, élő döntő, szimulációval. Mérnökhallgatók, 270 fő. Célok: - tehetségek kiválasztása - employer branding Junior freshhh Online természettudományi vetélkedő középiskolásoknak. Középiskolások, 900 fő Célok: - természettudományok népszerűsítése - több és jobb mérnökhallgatót a felsőoktatásba - hosszútávú utánpótlás
Diákversenyeink
Megkérdeztük a 15 év DMB döntőseit
A résztvevők mondták: „Ami igazán megfogott, hogy barátságos keretek között, teljesen játékos formában, stresszmentes módon lehet kipróbálni egy olyan játékot, amely hasznos, rengeteg értékes nyeremény lehetőségét kínálja és gyümölcsöző kapcsolati lehetőségekkel kecsegtet.” "Szerintem sok pénzt lehetne azzal spórolni, ha nem egy körön belül vennénk fel 200 embert és rúgnánk ki 100-at, nem?„ „A versenyen jelen lévő egyik támogató cég képviselője hívott fel, miközben friss diplomásként munkát kerestem. Érdekes, hogy eszembe sem jutott ez a cég a munkahelykeresés közben. Azóta is ennél a cégnél dolgozom.” „Az érzés, ami megmaradt, az nagyon kellemes, pedig nem végeztünk nagyon elöl.” „Sok felejthetetlen sztori közül a 7 fokos vízben való Rafting túra és a prágai sörözés kiemelkedik :)” „Ezek a játékok feldobtak mindig 1-1 szemesztert.”
KÖSZÖNJÜK!