Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, 2009. szeptember 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, március 4. SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
Advertisements

ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
Projekt általános bemutatása
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
Várpalota elkerülő építése
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
műszaki osztályvezető
Vagyonértékelés és vagyongazdálkodás összefüggései a víziközműveknél
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
EKOP Elektronikus levéltár
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
KÖZOP eljárásrendek március 2. után
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
MNB Növekedési Hitelprogram 2.0 Sebők Orsolya Főszerkesztő
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
A Magyar Köztársaság Rendőrsége
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Munkavállalók bűncselekmény miatti elbocsátásának munkajogi vetületei
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
FUTÁR projekt – célok és eszközök
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
1 SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁV-TRAKCIÓ Zrt december 6. (csütörtök), de. 10:30 óra Zsákay László György főigazgató MÁV Zrt. Gépészeti Üzletág.
LOT 2 – LOT 3 Csepeli hálózatfejlesztés I. és II.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
2012. november 9. Új projekttámogatási módszerek a kormányzati informatikában Vályi-Nagy Vilmos.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Termelői csoportok tájékoztatója Eredmények és lehetőségek B udapest, február 10. dr. Forgács Barnabás szakállamtitkár.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
PÉCS VÁROS AUTÓBUSZOS KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK MEGÚJÍTÁSA Tüke Busz Zrt november 6.
A Magyar Köztársaság kormánya. REND ÉS BIZTONSÁG a rendteremés programja (elszámolás) Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter.
Előadó: Kozák Tamás A ternioltól az e-Ticket rendszerig - A magyar vasút jegyértékesítési rendszere Széchenyi István Egyetem Közlekedési Tanszék Szabó.
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
1.
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
BKK AFC Projekt Státuszriport
Előadás másolata:

Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt. Budapest, szeptember 30.

1

2

3

4

5

6

Trükkök a végkielégítések növelésére •Titoktartást ugyan nem tartalmaz a munkaszerződés, mégis három- négy havi titoktartást pluszban kifizetnek •A szerződés szerinti 12 havi járandóságot megnövelik két hónappal •Öregségi nyugdíjkorhatár előtt rövid idővel (1 nap, 1 hónap, stb.) elbocsátás  végkielégítés fizetése (nyugdíjba vonuláskor nem jár) •Határozatlan idejű szerződés esetén határozott idejű feltételek alkalmazása (az utóbbi lényegesen előnyösebb a dolgozóknak) •365 napos felmondási idő (MT szerint legalább 30 nap, az egy évet azonban nem haladhatja meg!) A múlt… 7 Fő Összeg (cca.) 4 28 M Ft 1 6,15 M Ft M Ft 2 29 M Ft 2 43 M Ft ∑ ,15 M Ft

Rendőrségi feljelentés A lefolytatott vizsgálat alapján alapos gyanú van a vagyon elleni, különösen nagy vagyoni hátrányt okozó bűncselekmények megvalósulására. Ezért ma délelőtt a Budapesti Rendőr-főkapitányságon feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen. 8 Végkifejlet

A JÖVŐ… 9

•Határozott idejű helyett határozatlan időtartam •Munkaviszony megszűnésekor az MT az irányadó •Titoktartás ellenérték nélkül •Prémium kizárólag konkrét feladat kiírás és feladat értékelés esetén fizethető •Nem lehetséges a gépjármű és egyéb eszközök kedvezményes, vagy ideiglenes megszerzése 1. Menedzserszerződések változtatása 10 A Tulajdonosnak megküldtük a teljes javaslatot, melynek legfontosabb elemei:

A projekt főbb adatai Megpályázott támogatás: 4 milliárd Ft •Bevont járművek száma: ~2200 db •Bevont megállók száma: ~257 db A projekt célja: - Utastájékoztatás, valósidejű információkkal - Optimalizált járatsűrűség - a menetrendi időadatok pontosságának,megbízhatóságának növelése - Üzemeltetési költségek optimalizálása - Környezetterhelés csökkentése Státusza: - Támogatási Szerződés aláírásra került - Közbeszerzési eljárás elindult - Projekt kezdés 2009 december 2. FUTÁR projekt - Forgalomirányítási és utastájékoztató rendszer 11

Jelenleg működő pilot projekt: Két darab kamera működik, egy TW 6000-es villamoson, valamint egy Volvo 7700-as autóbuszon. A kamerarendszer az adatvédelmi előírásokat maximálisan betartva zárt kialakítású, a felvételeket 72 órán keresztül tárolja. Szükség esetén a BKV az adatokat közvetlenül átadja a Rendőrség részére. 3. KAMERA - A járműfedélzeti ellenőrzés Cél: •Munkatársak, utasok, járművek védelme •Az ombudsman vitatja jogszerűségét •Törvénymódosítás szükséges 12

4. Jegyautomata hálózat fejlesztése 100 új automata üzembeállítása Cél: •Magasabb rendelkezésre állás, jobb kiszolgálás biztosítása (97,5%) •Jegyértékesítés mellett bérletértékesítés is •Bankjeggyel és bankkártyával való fizetés •Online hálózat kiépítése •Internetes értékesítés során vásárolt értékcikkek átvétele automatából •Utastájékoztatás javítása – BKV honlap elérése Státusz: •Tenderkiírás folyamatban 13

5. METRÓ TECHNIKAI ZÁRÁSA •a metróállomásokon a beléptető kapuk telepítése + informatikai háttér biztosítása •a jelenlegi jegyrendszer korszerűsítése London Budapest anno… 14

- A beruházás készültsége közel 60%-os - A déli pajzs szeptember 14-én megkezdte az alagútépítést a Fővám térről a Kálvin tér felé, ezzel elindult a pesti oldali alagútépítés. Előreláthatólag október közepén éri el a déli pajzs a Kálvin teret. - Az északi pajzs 2 héttel később kezdte meg a fúrást, várhatóan október végére a Kálvin térig készen lehet mindkét alagút. - A BAMCO-val folytatódnak a tárgyalások a többletkövetelésekről és az ütemtervről. Október közepéig rendeződhetnek ezek a kérdések is. - Az állomásépítések és a belső beépítés megfelelő ütemben halad HELYZETJELENTÉS A 4-ES METRÓRÓL

7. ALSTOM JÁRMŰVEK FOGADÁSA •Mobilitási Héten bemutattuk újra •Év végén várható az üzembe állítás – végleges típusengedély megszerzése esetén 16

Műszaki tartalom I. ütem: ▫Bem rakparti vonal kiépítése ▫Margit körút Török utca és Frankel Leó utca összekötés, ▫Bécsi úti pályakorrekciók, ▫Moszkva téri átvezetés A projekt megvalósításának határideje: Az első ütem költsége: 6,5 Mrd Ft, saját rész 1,12 Mrd Ft II. ütem: ▫Előkészítés alatt, tervei engedélyezési eljárás alatt állnak EU projektek: Budai fonódó villamosközlekedés megteremtése

9. EU projektek: Rákoskeresztúri autóbusz folyosó kialakítása A projekt céljai: •A BKV kötöttpályás közlekedéssel nem rendelkező XVII. kerület és a városközpont kapcsolatának javítása •10 km-es autóbusz folyosó kialakítása A projekt státusza: •Projektgazda a Főváros •Közbeszerzési eljárások folyamatban •Kivitelezés 2010-ben kezdődik A projekt megvalósításának határideje: A projekt költsége: 1,2 Mrd Ft 18

Lojalitás a Társaság, az utasok iránt Felajánlás: a vezérigazgató kezdeményezésére a Társaság kiemelt vezetői lemondanak az utolsó negyedéves prémiumuk 50 %-áról (közterhekkel együtt 55 M Ft körüli összeg marad a BKV-nál) Cél: az autóbuszpark állapotának javítása 19 Felajánlás

Köszönöm a figyelmüket!