okostelefon alkalmazások a turizmusban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben Hazai tapasztalatok
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
HISMobile ® – Kórház a zsebben. Háttér  Piaci szituáció és igény  Az orvosok szeretnék elérni a betegeik adatait bárhonnan és bármikor (ágy mellől,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Hogy keressünk pénzt azzal, amit ingyen adunk?
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
A kábeltelevízió jövője,
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Virtuális méréstechnika
Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás 2. óra szeptember 9., 10. v
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Az Android szökési sebessége A 5 Minutes Break alkalmazás sikereiről és a gyorsulásmérő szenzorok innovatív felhasználási lehetőségeiről Atrecto Kft. –
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
A StoreWizard webáruház bemutatása
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Energiahatékonysággal a vállalkozások költségcsökkentéséért Nagy Judit Külkapcsolati munkatárs Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
MENTOR Nemzeti Beszállítói Program (előkészítés alatt)
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
„Ötletből pénzt”.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

okostelefon alkalmazások a turizmusban Költséghatékony okostelefon alkalmazások a turizmusban Dr. Happ Éva Marketing manager Attrecto Zrt.

Miért pont most? 100 millió oldalletöltés/hó mobilról Marketing kiadás - Napi médiafogyasztás

2013 MAGYARORSZÁG – 3 MILLIÓ OKOSTELEFON Tények 2013 MAGYARORSZÁG – 3 MILLIÓ OKOSTELEFON A tipikus okostelefon-használó: 25 - 34 éves, jellemzően kíváncsibb, nyitottabb, “újító”, vagy a “korai elfogadó” 85%-a főbevásárló a férfiak 34, a nők 43%-a felsőfokú végzettségű a nők 89, a férfiak 69%-a ABC státuszú A mobil platform: nagyon jó “szűrő”, lehetőség a "prémium közönség" megszólítására forrás: GfK Hungária 2012 szeptember, Ipsos Mobinauta kutatás 2012. szeptember

Mobil-optimalizált weboldal vagy egy saját alkalmazás? már meglévő weboldal mobiloptimalizálása saját okostelefon alkalmazás készíttetése saját okostelefon alkalmazás, melyben saját mobilra optimalizált weboldal is megjelenik

Melyik lehetőség a jobb? fejlesztési költség tartalom funkciók egyedi funkciók elérhetőség új megjelenési felület

Előnyök kommunikációs csatorna azonnali elérés navigáció értesítés küldés push üzenetek küldése naprakész program - valós-idejű státusz kedvencnek jelölés mobil-optimalizált weboldal beépítése új szponzori felület közösségi oldalak beépítése

LEGYEN VÁLLALKOZÁSA SZEM ELŐTT! Megoldás: Mobilalkalmazások a turizmusban AppKreátor MemoPont

AppKreátor – a mobilalkalmazás-készítő eszköz Telekom és az Attrecto Zrt. szolgáltatása "online app készítő eszköz". keretrendszer – alkalmazáskészítés fejlesztői ismeret nélkül. kommunikációs csatornákat teremt, a célközönségét elérése bármikor

Akiknek már bevált HOTEL FAMULUS – Szállodai alkalmazás KKV MARKETING EXPO – Letöltések és statisztikák HACKTIVITY – Játék a résztvevőkkel XXL GSM – Új termék bemutatása az alkalmazás segítségével

Tematikus app sablonok ÉTTEREM, KÁVÉZÓ ÉS PUB App HOTEL App FITNESZ- ÉS EDZŐTEREM App RENDEZVÉNY App SPORTCSAPAT App EGYÜTTES-, DJ App VÁLLALKOZÁS App OKTATÁSI INTÉZMÉNY App

Hogyan működik az AppKreátor? AZ ALKALMAZÁS TÍPUSÁNAK KIVÁLASZTÁSA TARTALOM HOZZÁADÁSA STÍLUS KIVÁLASZTÁSA AZ ALKALMAZÁS KÖZZÉTÉTELE

Elkészült alkalmazások

MemoPont Augmented Reality Épületek, városrészek régi megjelenése Jelenlegi állapotot összehasonlítása a 100-150 évvel korábbi kinézettel Attrecto Zrt. H-9024 Győr, Kálvária u. 4-10. info@attrecto.com

3. A nyíl által mutatott helyre mozgás MemoPont Az alkalmazás használata 3. A nyíl által mutatott helyre mozgás 4. A régi fénykép megjelenik a kamera valós képére vetítve 1. A térképen MemoPont választás 2. Az épület adatlapon kamera mód indítás Attrecto Zrt. H-9024 Győr, Kálvária u. 4-10. info@attrecto.com

MemoPont Attrecto Zrt. info@attrecto.com H-9024 Győr, Kálvária u. 4-10. info@attrecto.com

Attrecto Zrt. Okostelefon alkalmazások fejlesztésével foglalkozó cég Három divízió: alkalmazások fejlesztése, oktatás, mobil stratégiai tanácsadás 2009-ben alakult Ügyfelek: Audi, Vodafone, Siemens, SAP, Magyar Vöröskereszt 25 fejlesztő Tanácsadók, marketing és sales szakemberek , grafikusok 2010-ben a Snaptic Challenge versenyen 2. illetve 4. hely a Szilícium völgyben.

Köszönöm figyelmüket! Dr. Happ Éva Marketing Manager Attrecto Zrt. H-9024 Győr, Kálvária u. 4-10. Mobile: +36 20 949 4583 E-mail: eva.happ@attrecto.com Web: www.attrecto.com