Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Elektronikus kereskedelem
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
E – Logisztika 1. szeminárium
Agrárgazdaságtan II. Előadás
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
A piac Szakiskola.
Magyar Fuvarozói Fórum november 22. És minket mi hajt? Vicze Anikó MOL Magyarország Kártyamenedzsment vezető.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Informatikai megoldások egy kézből
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Az elektronikus üzletmenet
Az e-kereskedelem (e-business)
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
E-beszerzés Bravo csoport.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
A 70-es évektől forgalmazzák Levédett technológia. 2 éve kapszula alakban is létezik A világ összes országában forgalmazható.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Az értékesítési rendszer
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. e-BUSINESS FAIR BUSINESS Megbízható elektronikus kereskedő.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
1 A CO 2 KIBOCSÁTÁSI EGYSÉG ÜGYLETEK ELSZÁMOLÁSA - tájékoztató a befektetési szolgáltatók részére október 15.
1 A CO 2 KIBOCSÁTÁSI EGYSÉG ÜGYLETEK ELSZÁMOLÁSA - tájékoztató a befektetési szolgáltatók részére június 12.
A valutaárfolyam rögzítésének lehetőségei Szerencsi Péter „Vállalati finanszírozás Magyarországon” szakmai nap november.
Online értékesítési modellek
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
A magyar tőkeexport bemutatása
Pécs, 2015.március 12. A kapcsolatok hálójában. Magyarország – 1 millió vállalkozás országa EVA-sok, betéti társaságok, Kft-k és Rt-k vesznek körül bennünket.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Visszavett eszközök kezelése a finanszírozóknál - portfoliókezelési dilemmák, másodlagos piac, értékesítési csatornák Báti Balázs CIB Bank Budapest, 2011.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
9. tétel.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Online vásárlás.
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
Vásárlás az interneten
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera Online aukciók: kiaknázatlan B2C lehetőségek Bevezetés Az aukciók menete Nyugat-Európa: eBay KK-Európa: Tradus Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera Kiaknázatlan B2C-lehetőségek Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók - bevezetés Internetes aukciós oldalak: bárki regisztrálhat (magánszemély és cég is) nincsenek időbeli korlátok: 0-24 nyitva nincsenek földrajzi korlátok nagy számú eladó, nagy számú vásárló kényelmes és érdekes vásárlás testre szabható értékesítési csatorna mind magánszemélyek, mind vállalatok számára Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Az aukció összeállítása Az adásvétel lebonyolítása Online aukciók – az aukció menete Az aukció összeállítása Termék lefényképezése Termékleírás megfogalmazása Átvételi, szállítási opciók megadása Ár(ak), idő meghatározása Az aukció listázása Amíg az aukció tart Licitek nyomon követése Felmerülő kérdések megválaszolása Esetleges kiegészítések A leírásban Az aukció vége Az adásvétel lebonyolítása Kapcsolatfelvétel A vevővel Vételár beérkezése Termék átadása / postázása Vevő értékelése Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – USA, Nyugat-Európa: eBay eBay – a nyugati világ vezető online piactere: több mint 250 millió felhasználó világszerte tematikus aloldalak (pl. eBay Motors) hagyományos aukciók mellett egyéb vásárlási-értékesítése megoldások (Stores, Express) nem csak plusz értékesítési csatorna: rengeteg vállalkozás, amely csak az eBay-en értékesít Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – Közép-Kelet-Európa: Tradus Tradus-csoport mérsékelt jelenlét Nyugat-Európában fő terület: Közép-Kelet Európa több mint 10 millió regisztrált felhasz- náló a régióban átjárhatóság az oldalak között Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – Lengyelország | Allegro.pl 9 millió felhasználó Lengyelországban kiegészítő szolgáltatások: payU (fizetési megoldás), Shops, OtoDom (ingatlan), OtoMoto (autó-motor) hagyományos aukciózásnál népszerűbb a gyors, licit nélküli vásárlás a platformon lebonyolított forgalom 60%-a B2C adásvétel Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – Magyarország kétszereplős piac: TeszVesz és Vatera mindegyik portál kb. 500 000 – 500 000 magyarországi felhasználóval rendelkezik kis mértékben eltérő termékstruktúra és felhasználói kör túlnyomó részt C2C kereskedelem a hazai cégek nem ismerik és nem használják ki az online aukciós piacterek biztosította előnyöket, lehetőségeket Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – kiaknázatlan lehetőségek Miért érdemes aukción értékesíteni? mert nem az eladónak kell keresnie a vevőt – a vevő keresi a terméket mert a vevők nem alkudnak, hanem licitálnak mert az „üzlet” éjjel – nappal nyitva van mert biztonságos mert egyszerűen kezelhető a vevők az országban bárhol lehetnek – nincsenek geográfiai korlátok eladást segítő eszközök Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – kiaknázatlan lehetőségek További lehetőségek: piac megismerése – a legolcsóbb és leggyorsabb piacfelmérés milyen termékek kelendőek milyen áron lehet eladni ezeket új termékek bevezetése – fogyasztók megismertetése újdonságokkal kifutó modellek, elfekvő készletek értékesítése Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Online aukciók – kiaknázatlan lehetőségek Saját webáruház vs. online aukció online aukciós piactereken történő értékesítéskor: nincs beruházási költség, nem kell saját webes e-kereskedelmi megoldást kifejleszteni kulcsrakész webáruházat kap a piacterek tulajdonosai hirdetik a szolgáltatást – nem kell a webáruház promóciójára költeni félmillió potenciális vásárló tömeges eladást megkönnyítő eszközök bizalom, image építése az értékelések segítségével Online aukciók – Kiaknázatlan B2C lehetőségek E-business Symposium, 2008. 04. 08. Dobra Péter peter.dobra@teszvesz.hu

Köszönöm a figyelmet! peter.dobra@teszvesz.hu Online aukciók: kiaknázatlan B2C lehetőségek Köszönöm a figyelmet! peter.dobra@teszvesz.hu Dobra Péter – vezető szerkesztő, TeszVesz.hu E-business Symposium, 2008. 04. 08.