melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Advertisements

Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Hogy keressünk pénzt azzal, amit ingyen adunk?
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Szinkronizált multiplatform élmények
Internet és szerzői Szerz ő i Akadémia, Irodalom és Internet Dr. Fodor Klaudia Franciska március 29.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Public Affairs – Issues management
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 6 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Az emberek életében kellemes élmény a jól megszervezett nyaralás. És ezt a legtöbb esetben meg is akarják örökíteni. Csak az nem mindegy mivel teszik.
Marketingkommunikáció
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Giovanni Ferrini Fashion
Plazma. Miért hoztam létre? Mert szeretek a számítástechnikával foglalkozni, ezért hoztam létre ezt a weboldalt.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
® ACN - Áttekintés március 21. MAGYARORSZÁG.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Geotermikus ásványvizek vizsgálata Dr. Országh István ONTOLOGIC Közhasznú Nonprofit Zrt Debrecen, Egyetem tér 1.
Miért nem működik még az okostévé modell?
Placebó vagy védőoltás? Tartós megoldást jelentenek-e a reformlépések, vagy csak hiszünk bennük? november 14. Skultéty László GKI-EKI Egészségügykutató.
Szobára jelentkezés a kar.mek.nyme.hu-n by UF roli.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár. A sárvári Spirit Hotel, Magyarország legújabb ötcsillagos szállodája 2008 márciusában nyílt meg. A szálloda dús erd ő.
Spirit Hotel Thermal Spa
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
A MI INNOVÁCIÓNK Ágoston László SEiSMiC, szeptember 9.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda Kedves Fiatalok! Ingyenes internet használatával kinyílik előtted a világ, olyan fontos tudnivalókról kapsz tudást.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Ezek a stratégia elemek sorban
Ezek a stratégia elemek sorban
Digitális témahét.
Előadás másolata:

melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben? A digitális ingyenbiznisz. Ingyenességen alapuló üzleti modellek a digitális világban melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?

JÁTÉKPIAC Emberek fizetni fognak idő spórolásért Emberek fizetni fognak kockázat enyhülésért Emberek fizetni fognak azért amit szeretnek Emberek fizetni fognak státuszért Emberek fizetni fognak ha kötelezik rá őket

Ideiglenes ingyenesség

Lebutított ingyenesség

Vevőtípusra szabott ingyenesség

Klasszikus közvetlen kereszttámogatások Ingyenes termék, fizetős szolgáltatás Klasszikus közvetlen kereszttámogatások

Klasszikus közvetlen kereszttámogatások Ingyenes termék, fizetős szolgáltatás Klasszikus közvetlen kereszttámogatások

Klasszikus közvetlen kereszttámogatások Ingyenes szolgáltatás, fizetős termék Klasszikus közvetlen kereszttámogatások Ingyen műsor - hirdetés Ingyen műsor - dárga italok

Klasszikus közvetlen kereszttámogatások INTERNET!

Freemium modellek, ahol néhány fogyasztó TÁMOGATJA a többieket Freemium = free + premium

Hagyományos üzleti modell SZOLGÁLTATÁS SZOLGÁLTATÓ VEVŐK

Alap freemium modell Ingyen szolgáltatás Nagyszámú vevő PRÉMIUM VEVŐ PRÉMIUM SZOLGÁLTATÁS

Freemium modellek, ahol néhány fogyasztó TÁMOGATJA a többieket

a ma és a jövő ingyenességének az ára +1 a ma és a jövő ingyenességének az ára

a ma és a jövő ingyenességének az ára +1 a ma és a jövő ingyenességének az ára az eladott figyelmünk!

Általam ismert legjobb* social média szakértő Mo-on: Köszönöm a figyelmet! Általam ismert legjobb* social média szakértő Mo-on: Kepecs Iván kepecs.ivan@marketinvent.hu facebook.com/marketinvent linkedin.com/in/creativ *szerintem