Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, 2012. JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP 3.1.6.-11/1-2001-0007.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
A projekt szakmai előzményei Tóth Mónika TÁMOP / Tóth Mónika.
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
prizma tárház-projekt
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
EGYMÁS-KÖZT Szakmai fórum l Nyíri Úti EGYMI - Kecskemét, Nyíri út Web:
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
"Új Látásmód" - érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TÁMOP / Németh Orsolya.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Szűts József Általános Iskola
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.

Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Pénzügyi előrehaladás.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
„Együtt, eredményesen”
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Előadás másolata:

Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /

Megjelenés: nyara Az EGYMI munkájának továbbfejlesztése Pályázni muszáj! Beadás: szeptember vége Döntés: április Jelenleg a szerződéskötés időszakában vagyunk! TÁMOP /1

A felhívás címe: Az EGYMI által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése az SNI gyermekek, tanulók együttnevelésének és támogatásának érdekében A beadott projekt címe: Vak gyermekek integrált nevelésének- oktatásának továbbfejlesztése a XXI. század új kihívásainak tükrében (V,Á,M,K + k) TÁMOP /

Támogatási összeg: 33 M forint Önerő nincs! Az előleg már a nyáron meg fog érkezni, az összeg 25 %-a. … tehát indulhat a munka! Projekt időszak: (+ 5-éves fenntartás) Kifizetést nem vállaltunk az első félévben és munkát sem terveztünk az első negyedévre! TÁMOP /

A munka 2 modulból áll: N – a normál vakokhoz kötődő - szakanyagok aktualizálása, írása - filmek - erdei iskolai programok - érzékenyítés közintézményeknek - eszközbeszerzés TÁMOP /

H - a halmozottan sérültekhez kapcsolódó - szakanyag aktualizálása, írása - filmek - 4 intézmény felkészítése a régiós munkára - eszközbeszerzés - eszközkölcsönző kialakítása és működtetése TÁMOP /

Önálló kiadványok (11): - Vak gyermek az iskolában - Vak gyermek az óvodában - „Jó gyakorlatok” az oktatás köréből - Halmozottan sérültek tankönyv (Egy irányba aktualizálása) - Akadálymentesítési kiadvány - Fényképes eszköztár (óvodai) - Beszédfejlesztés módszertani kiadvány - Halmozottas téma: A projekt módszerről: egy téma feldolgozása több szinten - Halmozottas téma: AAK útmutató - Halmozottas téma: Szöveges segédlet a filmes Jelszótár használatához - Halmozottas téma: Munkatevékenységek, felkészülés a felnőtt munkavégzésre, fényképes eszköztár melléklettel TÁMOP /

Mellékletek, segédletek, kisebb lélegzetű kiadványok (10): - Óvodai: EFT mintagyűjtemény - Óvodaihoz halmozottas fejezet - Óvodai: témakörök kidolgozása a tananyaghoz - Iskolai: tájékozódás- és közlekedés - Iskolai: matematika - Iskolai: informatika - Iskolai: aláírás tanítás - Iskolai: mindennapos tevékenységek - Iskolai: látásnevelés - Képes eszköztár a logopédiai munkához TÁMOP /

Filmek (6): - Logopédia a sötétben - Film a segítségadás hatékony módozatairól- társadalmi szemléletformálás - Halmozottan sérült látássérültek Jelszótára - Súlyos sérült látássérült egy napjának bemutatása a csoportban - Halmozottas téma: Filmmelléklet a projektfeldolgozás kiadványhoz - Halmozottas téma: Filmmelléklet a munkatevékenységek kiadványhoz TÁMOP /

Egyéb hasznok a pályázatból az intézménynek: - eszközök 7 M értékben - arculattervezésre egy kis összeg - iskolai szóróanyagok - honlap fejlesztés - 2 éves autópálya matrica TÁMOP /

Határidők, felelősök: általános koordináció, ESZA kapcsolattartó: Katona Kriszti szakmai koordináció (N): Somorjai Ági szakmai koordináció (H): Tóth Móni pénzügyi koordináció: Dankó Hedvig Kérések a kapcsolattartásra (határidők tartása, válaszadás)! TÁMOP /

Nyári feladatok 1.: Határidő szeptember vége! - Vak gyermek az iskolában (V, Á) - Vak gyermek az óvodában (V, Á) - anyaggyűjtés elkezdése a „Jó gyakorlatok”-hoz (V) - akadálymentesítési kiadvány (Á) - halmozottas tankönyv (M,K) - eszközbeszerzés/ tornaeszközök (M) - eszközbeszerzés/ rehab. (Á) TÁMOP /

Nyári feladatok 2.: Határidő szeptember vége! - kapcsolatfelvétel nyár végén a partner intézményekkel (M,K) - arculattervezés, logók a produktumokra és a szóróanyagokra - info a honlapra és a tájékoztatási táblák kifüggesztése (K) - kérés az ESZA-hoz: számlás kifizetés, egyéb megbízások; pénzek átcsoportosítása (K) - saját feladatokat és a határidőt is megkapja mindenki egy táblázatban (K) Logó ötleteket is szívesen fogadunk a pályázathoz! TÁMOP /

Mindenkinek jó pihenést (és munkát) a nyárra! TÁMOP /