FOGYASZTÓI MAGATARTÁSTRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Advertisements

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Marketing gazdaságtan Fogyasztói magatartás
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
Fogyasztói szociológia
Semmelweis terv - Értékek, alapelvek, célok és megvalósíthatóságuk feltételei Önkormányzati Egészségügyi Napok január 18. Orosz Éva tanszékvezető.
EGÉSZSÉGMAGATARTÁSRA HATÓ TRENDEK Társadalmi trendek és az egészségügy
Tabletták helyett egészségnyereség Együttműködésre épülő új modellek „Egészségközpontú egészségügy” Szakmai konferencia Jakab Zoltán.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Fogyasztói magatartás, attitűdök a funkcionális élelmiszerek piacán
Mikulás Gábor ”Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XIV. Országos Konferencia, Budapest, február
ÁTALAKULÓ FELSŐOKTATÁS Bevezetés a szociológiába WJLF ÁSZM I. évf. nappali tagozat.
Orvosi antropológia program
Globalizáció és oktatás
AZ INTERNETES BŰNÖZÉS (bűnüldözés) HAZAI HELYZETE 2011.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Minőség 2012 – minőségbiztosítás a jövő szállodáiban Dr. Juhász László PhD BGF – KVIFK – Turizmus Intézet - Docens 1 Reformok útján Magyar Tudomány Napja.
1 Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 17.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Szavakkal operálva Az orvosi kommunikáció oktatása
GfK LHS HealthCareDr. Lantos Zoltán – Az egészségügyi reform az orvosok szemszögéből2008. február 21. Az egészségügyi reform az orvosok szemszögéből Dr.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
Az OEP lehetséges szerepe az ellátási hibák felismerésében és megelőzésében „(Elkerülhető) ellátási hibák az egészségügyben” országos konferencia, Budapest,
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Epigenetika és életmód
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
A Magyar Köztársaság kormánya
Teleházak pályázati lehetőségei. TIOP 3-as prioritás A munkaerő-piaci részvételt és a társadalmi befogadást támogató infrastruktúra fejlesztése
2012. február 15. Paulik Áron. i:=0 CIKLUS AMÍG i
Dr. Pikó Bettina SZTE ÁOK Magatartástudományi Csoport, Szeged
Tapasztalatok az orvosi szociológia oktatásával a Semmelweis Egyetemen
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
A kulturális turizmus trendjei és a
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Azért egészségturizmus, mert:  Dinamikus fejlődés,  Rohanó életmód,  Célcsoport bővülés,  Pozitív gazdasági hatások,  2000.,  2003.,  ,
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Magyar Munkahelyi és Vállalati Sportszövetség Magyar Cégsport Szövetség Magyar Cégsport Szövetség H-1071 Budapest, Damjanich u. 39.
Péterfi Rita Országos Széchényi Könyvtár Budapest Könyvtárhasználati szokások alakulása a számítógép- és internethasználat tükrében avagy.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Mit tehet az alapellátás a dohányzás visszaszorításában?
Önkormányzati Egészségügyi Napok január 18. Orosz Éva
A légzőszervi betegségben szenvedők ismeretei a gyógyszerhasználatról és a rehabilitációs programokról CSMÖ MELLKASI BETEGSÉGEK SZAKKÓRHÁZA, DESZK Farkas.
Előadás másolata:

FOGYASZTÓI MAGATARTÁSTRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN „Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” VI. Országos Konferencia Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár PTE KTK Budapest, 2003. február 27.

TRENDKUTATÁS jövőkutatás (prognosztika, futurológia) trendkutatás cél a jövő tendenciáinak bemutatása a jelen új jelenségei alapján főképp profitorientált közegben marketing alkalmazás a fogyasztói magatartás új jegyei szerint

HOSSZÚTÁVÚ CIKLUSOK (Kondratyev-ciklusok)

A 6. CIKLUS HAJTÓEREJE az EGÉSZSÉGÜGY, mint metaiparág high-tech kapcsolódó szolgáltatások (wellness) információk tanácsadás

FOGYASZTÓI MAGATARTÁS TRENDEK Gyorsítás-lassítás Védettség Teljesítménykényszer Life long learning Individualizmus Nárcizmus Élmények Természetesség Fiatalság, szépség Egészségmegőrzés

TRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYRE egészségügyi piac fragmentálódása fogyasztói csoportok elégedettség különféle szintekről „beteg”-kezelés, kommunikáció „örökké fiatal” munkaerőpiaci hatás is egyre több „segédanyag” egyre igényesebb a „kinézetre” a beteg egyre több empátia szükséges „belső” szerek, „külső” támogatás

TRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYRE „gyengéd” orvoslás iránti igény más kultúrák hatása természetgyógyászat OTC életmód (tanácsadás) szépség-kultusz (szépségterror) művi beavatkozások sport, diéta „szépségfokozó” kapszulák… „szépség-betegségek” (anorexia, bulémia)

TRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYRE teljesítmény- és időnyomás szolgáltatás iránti elvárások előrehozott beavatkozások elhalasztott beavatkozások hatékonyság-bizonyítás (látvány és tények) felvilágosult fogyasztó betegjogok ismerete információs szakadék kezelése először ember, aztán páciens és utána beteg

ALKALMAZKODÁS A TRENDEKHEZ szemléletmód változtatása infrastruktúra fejlesztése hotelszolgáltatások fejlesztése más kultúrák gyógyítási szokásainak megismerése, tanítása OTC ismeret, táplálkozás-kiegészítők marketing, kommunikáció, fogyasztói magatartás tanítás