On-line kommunikáció a WebDokin 2013. WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: 21 272 fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: 6100-6800.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Szervezetfejlesztési Program
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Szervezetfejlesztési Program
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
a magyar- ukrán kapcsolatban
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Tájékozódás az interneten az agyvérzés témakörében
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Mezőgazdasági szaktanácsadás online támogatással: on-line benchmarking tesztüzemi adatok alapján Területválasztási szaktanácsadás tesztüzemi,illetve szimulációs.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A SZÉLENERGIA KUTATÁSA DEBRECENBEN Tar Károly A MAGYAR TUDOMÁNY ÜNNEPE KIEMELT HETE DEBRECENBEN NOVEMBER 2-6.
K épeslapon érkező látogatók _______________ _______________ Gáspár Attila INTEGRITY Kft.
Online aukciók Internet Marketing Klub Balogh Attila Balázs Prim Online
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Merni Mérni MINŐSÉG…bevállaljuk? Alföldiné Dán Gabriella PhD Sopron, március.
Objektivitás keresés a fizioterápiában Csermely Miklós dr.
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Azt gondoljuk, hogy az e-learning megismerése nem az elméleti háttérrel kezdődik. Kicsit bele kell kóstolni. Van egy hosszú, érdekes anyagunk az általunk.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
KAP Albizottság* Szilvássy I. ÚMVP KAP ALBIZOTTSÁG ÉS AZ ÚJ KAP Tájékozódás Monitoring és Értékelés Koherencia, konzisztencia erősítése Véleményalkotás.
SiteTalk Statisztikák Frissítve: július 19..
Pénzügyi mutatószámok, ROI, EVA
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Jövő Internet fejlesztések és alkalmazások
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
Közbeszerzési Hatóság
Egészségügyi Ágazati Portál
Online közösségek pedagógusoknak
Előadás másolata:

On-line kommunikáció a WebDokin 2013

WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: között! •Aktív fórumélet, aktív portálközösség: elmúlt 3 hónap alatt fórumhozzászólás •*Oldalletöltés/felhasználó: 3,6 db •*A portálon töltött átlagidő: 6,4 perc *Forrás:

Összehasonlító adatok Index Oldalletöltés/felhasználó: 4,31 db A portálon töltött átlagidő: 8,5 percOrigo Oldalletöltés/felhasználó: 2,48 db A portálon töltött átlagidő: 5,18 perc Forrás:

Mennyiségi és minőségi paraméterek* •Orvosokat is megszólító hazai weboldalak összehasonlítása, amelyek a global rank-ben pozíciójukat tekintve benne vannak az első ban és a mérési rendszerében elérik azt a kritikus felhasználói tömeget, hogy magyarországi besorolással (rank in Hungary) is rendelkezzenek. •Bounce rate (visszafordulási arány): lepattanó látogatók arányának mutatószáma (látogatók aránya, akinél a ki- és belépőoldal azonos, tehát nem tekintenek meg több oldalt a portálon) •Daily pageviews per visitors: látogatónkénti átlagos oldalletöltés * november * november

Zárt magyar orvosi portálok adatai* WebDoki Olo.hu drportal Otszonline univadis.hu *

Orvosi és laikus portálok adatai* Medicalonline Weborvos *Látogatóik jelentős részét adják a laikusok. *

WebDoki: a célok megvalósítása I. Stratégiai eszközök •metrikus alapú (trend-) analízis •dinamikus alkalmazkodás •hosszú távú, program alapú együttműködés

WebDoki: a célok megvalósítása II. Technológiai eszközök •folyamatos innováció, •webergonómiai szempontok

WebDoki: a célok megvalósítása III. Szerkesztőségi eszközök Szerkesztőségi eszközök •perszonalizált megoldások •multiplikáció o offline – online marketing mixe o online belső promóció

Értékelés Visszajelzés minden online aktivitás esetében: •Az olvasói számról •a hozzászólásokról, véleményekről (48 órán belül) •szerkesztői vélemény a megvalósult aktivitásról

Köszönjük a figyelmet!