On-line kommunikáció a WebDokin 2013
WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma: között! •Aktív fórumélet, aktív portálközösség: elmúlt 3 hónap alatt fórumhozzászólás •*Oldalletöltés/felhasználó: 3,6 db •*A portálon töltött átlagidő: 6,4 perc *Forrás:
Összehasonlító adatok Index Oldalletöltés/felhasználó: 4,31 db A portálon töltött átlagidő: 8,5 percOrigo Oldalletöltés/felhasználó: 2,48 db A portálon töltött átlagidő: 5,18 perc Forrás:
Mennyiségi és minőségi paraméterek* •Orvosokat is megszólító hazai weboldalak összehasonlítása, amelyek a global rank-ben pozíciójukat tekintve benne vannak az első ban és a mérési rendszerében elérik azt a kritikus felhasználói tömeget, hogy magyarországi besorolással (rank in Hungary) is rendelkezzenek. •Bounce rate (visszafordulási arány): lepattanó látogatók arányának mutatószáma (látogatók aránya, akinél a ki- és belépőoldal azonos, tehát nem tekintenek meg több oldalt a portálon) •Daily pageviews per visitors: látogatónkénti átlagos oldalletöltés * november * november
Zárt magyar orvosi portálok adatai* WebDoki Olo.hu drportal Otszonline univadis.hu *
Orvosi és laikus portálok adatai* Medicalonline Weborvos *Látogatóik jelentős részét adják a laikusok. *
WebDoki: a célok megvalósítása I. Stratégiai eszközök •metrikus alapú (trend-) analízis •dinamikus alkalmazkodás •hosszú távú, program alapú együttműködés
WebDoki: a célok megvalósítása II. Technológiai eszközök •folyamatos innováció, •webergonómiai szempontok
WebDoki: a célok megvalósítása III. Szerkesztőségi eszközök Szerkesztőségi eszközök •perszonalizált megoldások •multiplikáció o offline – online marketing mixe o online belső promóció
Értékelés Visszajelzés minden online aktivitás esetében: •Az olvasói számról •a hozzászólásokról, véleményekről (48 órán belül) •szerkesztői vélemény a megvalósult aktivitásról
Köszönjük a figyelmet!