NTP-HHT-MPA-12-012 „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: 1 460 000 FT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
Advertisements

 Felkészítések  Szakmai műhelyek  Módszerteni szakmai kiadványok összeállítása elkészítése  „Szín-Tér” klub-éjszakai-ping-pong  Készszégfejlesztő.
Sikeres pályázatai Természetjáró Szakosztály sikeres pályázatai Örömmel tájékoztatjuk Szendrő város lakosságát, hogy az Edelényi Kistérségen keresztül.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
A Hallgatói Mentorprogram működése
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
Az iskolai szociálismunka
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Csete György Eörs A TÁMOGATÁSKEZELŐ A KÖZNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Pályázatok BELOVÁ Zrínyi Ilona Általános Iskolája által beadott pályázatok a es naptári évben.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY ÉS SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ BERETTYÓÚJFALU OKTÓBER 30.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
TÁMOP B-14/ Az elnyert összeg: 17 millió forint
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Sásdi Faodu Egyesület 2001 – től napjainkig. A kezdetektől vállaljuk a sásdi térségben élő hátrányos helyzetű fiatalok összefogását és támogatását, a.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok:  HH és HHH gyermekek aránya  Tanuló létszám  LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek  Kompetencia.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
„automata élet” Berettyóújfalui SzC Veress Ferenc Szakképző Iskolája NEMZETI TEHETSÉG PROGRAM NTP-KKI-B Köznevelési és a kulturális intézményekben.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
A pályázat címe: Erdély aranykora, Bethlen nyomában nyomában
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Iskolai informatikai fejlesztés
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
tenisz foci strand ping-pong lovaglás
Előadás másolata:

NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT

Pályázati program  Tehetséggondozó foglalkozások tartása a nyári szünidő ideje alatt- július 28- augusztus 2. (40 fő iskolai tanuló részvételével, 4 fő pedagógus vezetésével)  Tehetségtámogató kirándulás szervezése Budapest-Visegrád úti céllal október (40 fő iskolai tanuló részvételével, 4 fő pedagógus kíséretével)

Tehetséggondozó foglalkozások  ALKOTÓ KÖR – alkotó jellegű kézműves foglalkozások 5 alkalommal, napi 1,5 óra  RIPACSOK – drámajáték, kommunikációs játékok 5 alkalommal, napi 1,5 óra  GÉNIUSZ KLUB – stratégia,logikus gondolkodás a társasjátékokban 5 alkalommal, napi 1,5 óra  ITT RÖPÜL…. A tollaslabda szabályainak megismerése, alkalmazása a játékban 5 alkalommal, napi 1,5 óra

Pályázati támogatással megvalósuló egyéb programok a nyár folyamán • Fürdőzés a Vidra - tanyán

Kirándulás a gyulai Kalandparkba

Poroszló ÖKO Centrum felkeresése