A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, 2012.01.01-02.21. 2 105 %-kal magasabb a 15 és 29 év.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Erdővagyon-gazdálkodás
Advertisements

MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Szubliminális üzenetek
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
Az e-közigazgatás fejlesztésének legújabb eredményei a hatósági eljárások területén Előadó: Dr. Kis Gergely főosztályvezető E- Közigazgatási Főosztály.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Nirvana megalakulása Üdvözlök mindenkit! A rock forradalma nevű projekt keretein belül szeretnénk bemutatni, egy amerikai rock bandát, a Nirvana együttest.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
TOYOTA HIBRIDEK – a fenntartható mobilitás alternatívái
FILMKLUB SZERVEZÉSE A TÁRSADALOMBA NEHEZEN BEILLESZKEDŐ FIATAL FELNŐTTEKNEK
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Magyar Fuvarozói Fórum november 22. És minket mi hajt? Vicze Anikó MOL Magyarország Kártyamenedzsment vezető.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Észak Dél ellen.
Sunny Dance Band.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei IV. negyedév*
Készítette: Werner Gábor
Tartalmi szempontok december 22-én elindult az M2 Gyerekcsatorna 1. Erőszakmentes, tanulságos, barátságos, vidám, európai és magyar értékek 2. Klasszikus,
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” elnevezésű kiemelt projekt közvetlen célcsoportját érintő SZÜKSÉGLETFELMÉRÉS.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
Debrecen Networkshop 2010 Határon túli magyar tartalomszolgáltatások Networkshop Debrecen, április.
Spektrum Home A Spektrum Home a Spektrum lokális ismeretterjesztő csatorna új brandje. Míg a Spektrum a tágabban értelmezett környezetünk, az univerzum.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Moncsi Magazin Szeptemberi szám.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
1000 SZIGET A kanadai határnál az Ontario tó, az amerikai oldalról New York állam a határvonala annak az 1865 szigetből álló különleges, 1000 Sziget néven.
TERMÉSZETISMERETI TÚRÁK BUDAPEST VÉDETT TERÜLETEIN avagy nyitott szemmel és szívvel a természetben, a fővárosban. Zene: Fonográf. Menjünk gyerekek /részlet/
Raimond Lap (zeneszerző).
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Mikroökonómia gyakorlat
Alkalmazásfejlesztés T-Home Interaktív TV-re. Tartalomfogyasztás a tévéképernyőn A tévé mint képernyő „A háztartások többségében – saját bevallás alapján.
Párizs június 20 - Berlin június 28 Egy kivételes alkalom, amikor összekötheted a szórakozást és az üzleted. Találkozz a LEO vezetőkkel a világ minden.
Határtalanul!.
nielsen közönségmérés
Gere Bor Hotel **** Villány ( ) Készítette: Héhl Leila.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Tina Turner (született: Anna Mae Bullock, Nutbush, Tennessee, Egyesült Államok, november 26.) Grammy-díjas amerikai énekes, színésznő. Több, mint.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Zámbó Imre, ismertebb nevén Zámbó Jimmy (Budapest, január 20. – Budapest, január 2.) A magyar zenészvilág egy része, és főként rajongói.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
Fiatal TGI kutatások eredményei ( ) Dubstep és/vagy lakodalmas zene? Hol vannak a fiatalok zenei ízlésében a határvonalak? 1.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
A FÜRDŐK HELYZETE AZ EURÓPAI TURISZTIKAI PIACON Siniša Perić.
Kísérleti magyar webarchiválási program A könyvtárak szerepe
A magán munka-közvetítők és munkaerő kölcsönzők évi tevékenysége
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év közötti korosztály, 18 %-kal magasabb az ABC vásárlóerővel rendelkezők aránya a Total TV piac nézői összetételéhez viszonyítva.* 105% 18%

3 Csak a zene számít! A csatorna zenei kínálatát tematikus sávok színesítik. A hétköznaponként kétszer jelentkező New Hits válogatásban a világ popzenei élvonalának legfrissebb klipjeiből adunk körképet, amely egy lépéssel a zenei divat előtt járva a jövő slágereibe ad betekintést. Hétvégén a Top 20 című zenés visszaszámlálást láthatják a nézők a mértékadó európai slágerlisták vezető klipjeinek közreműködésével. A péntek és szombat este jelentkező Club Mix zenei kínálatát a napjainkban reneszánszát élő elektronikus pop- és clubzene adja. A hétvégi bulikra készülődés alatt így kedvenc slágereikkel hangolódhatnak az esti szórakozásra a dance/house/elektro muzsikák kedvelői. A tervek szerint idén az esti műsorsávban rock-, alternatív és hip hop/r’n’b műsorok is indulnak, amelyben az említett stílusok rajongóinak kedvencei, valamint egy Mega Hits válogatás hallhatóak egy órában, az elmúlt évek listavezető dallamaival.

4 Non stop zene A 4-től 23 óráig tartó, tematikus sávokkal tarkított nonstop zenei kínálat 80%-át nyugat-európai és amerikai előadók, 20%-át pedig közép-kelet európai sztárok klipjei adják. A Musicmix több ezer klipből álló zenei adatbázis garantálja a folyamatos ismétlésektől mentes, minőségi szórakoztatást. A kábelen és műholdon elérhető adás Magyarország, Románia, Csehország és Szlovákia területén 4,5 millió háztartásban érhető el (ebből 1,5 millió Magyarországon).

5 Weboldal: