A rendszer szakmai hátterét adja: Rekon Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Winbelépő - Munkaidő nyilvántartás
IMIR monitoring és információs rendszer
LogControl Raktármenedzsment
Kliens-szerver architektúra
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
Felhasználói felületek és üzleti logika Bollobás Dávid ASP.NET
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Intranet portál bemutató
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
TARKA-BARKA Szászvár Főtér
Önkormányzati informatika ASP alapokon
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
CENTROSZET Szakképzés-szervezési Nonprofit Kft TÁMOP /1-2F KMOP-4.1.1/A Szoftverfejlesztés eredményei Tanulói nyilvántartási.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
ELSŐ SZINTŰ ELLENŐRZÉS ALAPJAI South East Europe Programban
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Szoftvertechnológia Rendszertervezés.
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az ágazati AVIR fejlesztés és intézményi VIR-ek kapcsolata és a közös fejlesztések tapasztalatai november.
Szolgáltatáselemző Rendszer. A rendszer fejlesztése szeptemberében kezdődött, az előkészítő munkálatok év elejétől. Az éles rendszer átadásának.
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
Tájékoztató a nyertes bűnmegelőzési pályázatok sikeres szakmai lebonyolításához Ivány Borbála IRM Miniszteri Tárgyaló, Budapest március 17.
Copyright © Siemens Zrt All rights reserved. CONNECT III. program DATEX alapú kommunikációs pilot rendszerek kialakítása – taktikai együttműködés,
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Pannónia Kincse LEADER Egyesület EMVA VIDÉKFEJLESZTÉSI JOGCÍMEK HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOSABB TUDNIVALÓK.
Műszer vezérlő - kezelő program GPI-745A teszterhez.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
Kapcsolatok ellenőrzése
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
MGV Zrt. – „Több mint egy bank”
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
15. Ön egy távközlési vállalkozás építési ellenőre
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Fejérvári Bence március 26.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Ingatlan nyilvántartás és költségkontroll egy adatbázisban
Létesítménygazdálkodás és üzemeltetés Makay Gábor FMGuide A MapGuide létesítménygazdálkodási alrendszere.
Web alapú humán lekérdező rendszer
Guzli László  Alakulás időpontja:2011. május 5.  Működés kezdete:2011. október 1.  Alapító tagok: 13 vállalkozás 1 felsőoktatási intézmény.
Ábrahám Péter (ESEVND) Köszöntöm a vendégeinket! Hamarosan kezdünk.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
TRD.  Jelszóval védett tartalom  Több felhasználó név és jelszó  Egyedi jogosultságok  Mérőeszközök  Riportok  Biztonsági mentés  Felhasználók.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Étkezési rendelés nyilvántartás, elszámolás, számlázás
Web alapú humán lekérdező rendszer
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

A rendszer szakmai hátterét adja: Rekon Zrt. BIA-e 2.0 épületfelügyeleti és pénzügyi döntés előkészítő CAFM (Computer-aided facility management) rendszer. A rendszer szakmai hátterét adja: Rekon Zrt. Jogelődjeivel együtt 20 év tapasztalat az építőiparban Üzemeltetési és generálkivitelezői tevékenység Törzstőke: 1 milliárd forint Legfontosabb referenciák: Magyar Országgyűlés Hivatala, Magyar Államkincstár, 14 Bank országos hálózata, DHL, Pannon GSM, Vodafone, Nokia, Huawei

A rendszer fejlesztője: Connected-exports Kft. BIA-e 2.0 épületfelügyeleti és pénzügyi döntés előkészítő CAFM (Computer-aided facility management) rendszer. A rendszer fejlesztője: Connected-exports Kft. Üzemeltetési és társasházkezelési rendszerek fejlesztése a cég fő tevékenysége A rendszer fejlesztését, felügyeletét és üzemeltetését végzi az utóbbi 5 évben Biztonságos és folyamatosan monitorozott szerverpark

A BIA-e 2. 0 CAFM rendszer a Rekon Zrt A BIA-e 2.0 CAFM rendszer a Rekon Zrt. és partnerei üzemeltetési tapasztalatai alapján jött létre, 2006-tól piacon is kapható szolgáltatásként. A cél egy olyan rendszer kifejlesztése volt, ami: a felhasználók számára egyszerűen kezelhető alap verzióban is minden, az üzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatást tartalmaz moduláris és az ügyfél által kijelölt irányba a lehető legkevesebb idő alatt fejleszthető tovább.

Eddigi eredmények 5 év alatt több mint 45.000 üzemeltetési és karbantartási esemény került elhárításra időben a BIA-E támogatásával. Ezeknek az eseményeknek a teljes adminisztratív és dokumentációs munkafolyamata a rendszer felületén keresztül zajlott. Referenciáink közül itt válogatunk:

Technikai tulajdonságok A rendszer használatához nincs szükség kliens alkalmazás telepítésére, a teljes munkafolyamat web-alapú, és csak egy korszerű böngésző szükséges hozzá. Ilyen módon, a földrajzilag egymástól távol elhelyezkedő felhasználók is egyszerűen dolgozhatnak csoportban. A rendszer a jelenlegi felhasználói helyeken MySql adatbázist használ. A kapcsolat SSL titkosítású. Lehetőség van a rendszer futtatására az általunk üzemeltetett szervereken, vagy kihelyezésére külső szerverekre, külön, az ügyfél által elvárt biztonsági beállításokkal. Saját szervereinken futtatva, a teljes adat és adatbázis állomány 4 óránként kerül mentésre és a nap végén banki széfben helyezzük el. A szoftver eddigi használata során adatvesztés vagy illetéktelen behatolás nem történt.

BIA-e 2.0 A BIA-e 2.0 által lefedett területek: Objektumok adatai Projektek és ügyfelek Alkatrészek, anyag felhasználás Árlisták Erőforrás kezelés, HR BIA-e 2.0 CAFM Rendszer Karbantartási és javítási folyamatok Hatékonyság mérés (SLA) Pénzügyi elszámolás és tervezés Statisztikák, naprakész komplex jelentések

Projektek és ügyfelek A BIA-e 2.0 több mint egy CAFM rendszer. A folyamatkezelési eljárásainak köszönhetően teljes projektek lebonyolítását teszi lehetővé, figyelve azok ütemezését, a határidőket és a felelős személyeket. A rendszer hálózatokat és objektumokat, azokon belül helyiségeket különböztet meg. Ez a három szint jogosultság szempontjából tetszőlegesen deffiniálható a különböző felhasználói csoportok között.

Felhasználói csoportok, jogosultságok A rendszer jelenleg 5 fajta felhasználó típust különböztet meg: Adminisztrátor Bejelentő Karbantartó Monitor felhasználó Pénzügyes felhasználó

Objektumok adatai A rendszer lehetőséget ad az objektumok és helyiségek adatainak kezelésére. A paraméterezés a konkrét felhasználási területtől függő, egyedileg fejleszthető. A dokumentum kezelő modul segítségével lehetőség van a kapcsolódó dokumentáció feltöltésére és későbbi könnyű előkeresésére. Az objektumok paraméterei alapján kimutatások is készíthetők. Az objektumok adatai alapján készült kimutatások exportálására is van lehetőség többféle formátumban (Excel, CSV, Pdf).

Eszköz, anyagfelhasználás, árlisták Minden objektumhoz társítani lehet a hozzá tartozó eszközöket, berendezéseket. Elindulva az alap mérő óráktól, az objektumokban található speciális berendezésekig mindegyiket egyedileg lehet felparaméterezni és az eszköz log segítségével nyomon követni a bennük fellépő változásokat, eszközök cseréjét, alkatrész cserét, mért értékek módosulását. Az eszközökhöz tartozó javítási költségeket, alkatrész árakat, külön, akár alvállalkozóra vagy kivitelezőre bontott formátumban lehetséges árlistában rögzíteni a későbbi pontos elszámolás érdekében.

Hibaelhárítási és preventív karbantartási folyamatok A rendszer eseményeket kezel, amelyeknek a bejelentése lehet manuális, egy helpdesk felületen keresztül, illetve automatizált, közvetlenül a gépi hibakódok fogadásával. Az eseményről értesítést kapnak a kijelölt karbantartók akik azonnal megkezdhetik az elhárítási munkát. A rendszer felületén keresztül lehetőség van preventív karbantartási munkálatok, akciók felvitelére is. Egy csoportos karbantartás minden állomása és mérföldköve felvihető a rendszer felületén keresztül és későbbi ellenőrzésükre ugyanolyan hatékonyan és naprakészen van lehetőség mint az eseti hibabejelentéseknél.

Pénzügyi elszámolás és tervezés Amikor egy esemény lezárásra kerül, a rendszerben dolgozóknak lehetőségük van a teljes pénzügyi elszámolás elkészítésére, részletesen bemutatva a felhasznált anyagokat, munkaidőt, munkalapokat és egyéb vonatkozó dokumentumokat becsatolva. A fővállalkozó az alvállalkozók elszámolásait egyszerűen tekintheti át és átalakíthatja a végleges riporthoz szükséges formába. Részletes költség elszámolás az alvállalkozók és a megrendelő között Óra állások kezelése és nyilvántartása Mértékadó éves fogyasztás számítás mérőórák esetében, számla adatok felvitele Egy adott időszak preventív karbantartási adatai alapján jövő évi tervezett pénzügyi adatok számítása akár egy eszközre, helyiségre, épületre vetítve is Költség kezelés költséghelyek alapján, statisztikák, kimutatások készítése

Statisztikák és jelentések A rendszerben tárolt események, elhárítási, fogyasztási, statisztikai és objektum, valamint eszköz adatok alapján lehetőség van kimutatások készítésére többféle paraméter alapján. Akár arra kíváncsi a felhasználó, egy adott eszköznek milyen paramétere változott egy bizonyos időintervallumon belül, akár arra, mennyi egy adott hálózat mértékadó éves fogyasztása, néhány kattintással lehetőség van a megfelelő riport gyors elkészítésére.

SLA mérés Az SLA mérés a rendszer konfigurálása után automatikusan jelzi és naplózza melyik eseménynél lépett fel késedelem, illetve milyen volt a reakció idő. A rendszer 3 szintű SLA-t kezel: SLA1 – reakció az eseményre SLA2 – ideiglenes megoldás SLA3 – végleges megoldás Az SLA eredmények alapján az alvállalkozók illetve dolgozók teljesítményét folyamatosan monitorozni lehet és ez alapján a pénzügyi teljesítés igazolását szabályozni (büntető pontok…)

Huawei-Vodafone együttműködés ESETTANULMÁNY: Huawei-Vodafone együttműködés 2010. utolsó negyedévében cégünket megkereste a Huawei Magyarország Kft., mint a Vodafone távközlési üzemeltetési tenderének nyertese. A célok a következők voltak: Olyan rendszert bevezetni, ami alapja lesz a Vodafone eszköz és site adatbázisának, aminek a következő 2-4 év alatt teljes egészében ki kell épülnie, a jelenlegi adatokra alapozva, azokat felülvizsgálva és validálva. A rendszer legyen képess együttműködni a Vodafone üzenet és hiba kezelő automatizmusaival külön emberi erőforrásokat használó helpdesk üzemeltetése nélkül A rendszer tegye lehetővé számos egyedi fejlesztés integrálását A specifikációban meghatározott egyedi fejlesztések elkészítési ideje ne haladja meg a három hónapot

A LEGFONTOSABB CÉL: A rendszer kezelje nagy sebességgel, és maximális biztonsággal több mint 2500 átjátszó állomás közel 40.000 eszközének adatait, az azokhoz beérkező hibaüzeneteket és esedékes preventív karbantartásokat, koordináljon alvállalkozó cégeket, és vegye át a teljes folyamat pénzügyi és műszaki adminisztrációját.

A koncepciótól a megvalósulásig Szerződés kötés időpontja: december 15. A BIA-e 2.0 a 7 főt foglalkoztató helpdesket január 4.-én kiváltotta, elindult az adatcsere a Vodafone rendszerével. Januárban már az összes kommunikáció a Vodafone, a Huawei és annak alvállalkozói között a BIA-e 2.0 CAFM rendszer felületén zajlott. A legfontosabb eredmények: A kezdeti adatbázis feltöltésre került A napi üzemeltetési és karbantartási munka elindult Az egyedi fejlesztések folyamatban vannak állandó egyeztetés mellett. Az egyedi fejlesztésekre teszt felület került beüzemelésre.

A megvalósult rendszer 2011. Március közepére az összes, a szerződés mellékleteként szereplő műszaki specifikációban szereplő fejlesztés tesztelésre, majd átadásra került. Az alvállalkozók és a rendszert használó adminisztrátorok, valamint monitor felhasználók több körös képzést kaptak és elsajátították a rendszer használatát. Ötleteikkel, hozzászólásaikkal segítettek még hatékonyabbá tenni a felületet. A fejlesztések lezárása után kijelölésre kerültek a jövőbeli fejlesztések és azoknak az ütemezése, amik jelenleg is folyamatban vannak. A még hatékonyabb rendszerek közötti kommunikáció érdekében, még ebben az évben kifejlesztésre kerül a SOA interfész az XML alapú adatcseréhez. A rendszert napi szinten több mint 30 felhasználó használja és minden üzemeltetési feladat a BIA-e 2.0 felületén keresztül fut.

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMÜKET! Connected-exports Kft. 1165 Budapest, Újszász utca 45/b G. épület Kapcsolattartók: Tessényi Tila, irodavezető +36 20 255 2627, tila.tessenyi@ctd-exports.com www.biafm.com