ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 30-tól.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól

 A fogyasztó, mindennapjait tudatosan megélő nők lapja  Szókimondás, frissesség, a trendekre való gyors reagálás jellemzi  Rengeteg terméket, újdonságot mutat be, tesztel  Karakteres, határozottan fogalmazó új tematikus blogok: ―Alapkonyha: főzőblog, az alapokra és a költségekre helyezi a hangsúlyt ―Stílfűrész: a kultblog ―Shopaholic: a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja, sok termékteszttel ―ÚJ Életmód blog: egészség, sport és fitnesz blog ―Poronty: a babablog a kipróbálásra helyezi a hangsúlyt ―Tejben-vajban: hiteles, trendmegmondó blog ―Ego: hétköznapi pszichológiai blog ―Raktár: lakás-környezet-design blog 2 A DÍVÁNYRÓL

•nő (aff. 100) 52% •18-49 éves (aff. 110) 78% •diplomás (aff. 208) 40% •budapesti (aff. 198) 38% •Esomar AB státuszú (aff. 185) 37% •diplomás szellemi (aff. 240) 24% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 3 KÖZÖNSÉGE

LÁTOGATOTTSÁGA  havi valós felhasználó: RU  napi valós felhasználó: RU  napi oldalletöltés: PI  napi megjelenésszám: leaderboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum Adserver NG, november 4

TÁMOGATÁS Index címlapi ajánló Index rovatok Velvet címlap

EGY LÁTOGATÓ ÁLTAL ELTÖLTÖTT ÁTLAGOS IDŐ 6 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)

LeaderboardLeaderboard 7 KreatívNapi listaár Leaderboard 1 (970x90 px vagy 728x90 px, ÚJ HELYEN!) Ft Half page / Filmstrip 2 (300x600 px) Ft Roadblock (640x360 px, csak cikkoldalakon) Ft 1 A kiadvány minden oldalán, a fejléc alatt megjelenő hirdetés. Leaderboard, pushdown és billboard azonos napra nem rendelhető. 2 A kiadvány minden oldalán megjelenő hirdetés. Half page/filmstrip, medium rectangle „A” azonos napra nem rendelhető. RoadblockRoadblock Half page NAPI LISTAÁRAK A DÍVÁNYON

8 8 KreatívKreatív méretNapi listaár Billboard 1 970x250 px → 970x31 px Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px, ÚJ HELYEN Ft XL layer 2 max. 970x550 px, 8 mp Ft 1 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK NAPI LISTAÁRAI

SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK LISTAÁRAI 9 1) PR cikk 2) brandingelt ajánlódoboz 3) képes-szöveges ajánló 4) cikk végi link Ft / nap Ft / hét Ft / hét 1) PR cikk Folyamatos kiemelés: a lead a címlapon, a rovatnyitó lapokon és a cikkoldalakon a jobb hasábban jelenik meg. Javasolt hosszúság: karakter, 2-3 db képpel + max karakter lead szóközökkel. 2) brandingelt ajánlódoboz A Dívány minden oldalán megjelenő doboz 310x300 px méretben. A doboz fejlécén megjelenik a hirdető logója. Leadandó anyagok: vektoros logo, 280x160px kép, marketing üzenet (max. 32 karakter cím szóközökkel, 90 karakter lead szóközökkel). 3) képes-szöveges ajánló A Dívány minden oldalán megjelenő, a hirdető oldalára mutató doboz. Leadandó anyagok: 148x83 px-es kép, max karakter szöveg szóközökkel. 4) cikk végi link A Dívány minden cikke végén megjelenő max. 90 karakteres link (kivétel PR cikkek) 9

SZÖVEGES ÉS KÉPES HIRDETÉSEK MEGJELENÉSI MINTÁI 11 1.PR cikk, és lead kiemelések 2.Brandingelt ajánlódoboz 3.Képes szöveges ajánló 4.Cikk végi link

ROVATSZPONZORÁCIÓ Full-screen szponzoráció + fix super leaderboard a Dívány egy választott blogján • Alapkonyha listaár: Ft/hét • Életmód listaár: Ft/hét • Poronty listaár: Ft/hét • Shopaholic listaár: Ft/hét • Stílfűrész listaár: Ft/hét • Tejben-vajban listaár: Ft/hét • Ego bevezető listaár (2014. márc. 31-ig): Ft/hét • Raktár bevezető listaár (2014. márc. 31-ig): Ft/hét Specifikáció: A háttérkép 1430 px széles és 1000 px magas, a közepén a megfelelő sablon szerinti sávval. A koncepció szempontjából lényeges grafikai elemeket (szöveg, logó) 1240px –ben kell elhelyezni, míg a kevésbé fontos elemek a maradék részen helyezhetők el. (Az 1280 px széles monitorfelbontás gyakorisága miatt szükséges). A háttér grafikára használható felülete a sablon szerinti középső sávtól jobbra és balra található 210 px x 1000 px, a kép alatti területen egyedi háttérszín adható meg. A háttérkép egy darab png vagy jpeg fájl, a maximális mérete 250 kB. A háttérkép nem adszerverből kerül kiszolgálásra. A sablon letölthető innen: 11 Full-screenFull-screenFull-screenFull-screen Super leaderboard

RICH MEDIA MEGOLDÁSOK

Látványos, megkerülhe- tetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas felületek Márkaépítési célokat támogató megjelenések Nagyobb felhasználói bevonódás: magasabb interakciós ráta és idő 13

 A half page egy 300x600 pixeles, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas óriáshirdetés  Megjelenése: a hajtás fölött kezdődő medium rectangle „A” helyen  A half page helyén filmstrip formátum is futtatható IAB BRANDING UNITS 14 Half page/filmstrip, medium rectangle „A” azonos napra nem rendelhető. 300x600 px HALF PAGE / FILMSTRIP

15  Az interstitial a címlap betöltődése előtt megjelenő megkerülhetetlen hirdetési forma, amely a hirdető landing page-ére visz  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal INTERSTITIAL x550 px, 8 mp Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

 A billboard egy olyan figyelemfelkeltő, kinyitható-bezárható hirdetési forma, amely fixen a fejléc alatt jelenik meg, letolva az oldal tartalmát.  Nyitott állapotban indul a banner, mely kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva újra kinyitható. A tartalom feletti megjelenés miatt a felhasználó számára kevésbé zavaró.  Interaktív elemek elhelyezésére különösen alkalmas formátum.  A hirdetés cookizott, egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg nyitott állapotban.  A kreatív mérete: 970x250 px → 970x31 px  Megjelenése: kiadvány fejléc alatt, leaderboard helyen x250 px x BILLBOARD Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető leaderboard, billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

 A pushdown egy 970x90 px-es super leaderboardból 970x415 px-esre lenyíló, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas hirdetés  Egy felhasználónak egy nap egyszer automatikusan lenyílik, majd 8 mp után magától bezáródik.  Megjelenése: kiadvány fejléc alatt, leaderboard helyen 970x90 px 970x415 px 17 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető pushdown, leaderboard, billboard, interstitial és XL layer. PUSHDOWN

18  Az XL layer az oldal betöltődését követően megjelenő látványos hirdetési forma, amely kattintásra a hirdető landing page-ére visz.  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a max. 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. XL LAYER 18 Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. 970x550 px, 8 mp

MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! 19 mobil alkalmazás mobil böngésző

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy az Index.hu Zrt. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 20