TIOP 1.1.1/09/1-2010-0003 Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
E-learning és a multimédia
Inga lengésideje nem függ a bankoktól
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
A NAT jövője az informatikán innen és túl Reményi Zoltán.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
Szakmai munkánk a pályázatban
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
Integráció, inkluzió PPK,
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
PARADIGMAVÁLTÁS A KÖZOKTATÁSBAN ÁDÁM PÉTER NEMZETI PEDAGÓGUS KAR SZEPTEMBER 21.
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Nemzeti Köznevelési Portál
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Velünk élő középkor Forrás:
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet

TIOP 1.1.1/09/

Bevont tanulócsoport 11. évfolyam 23 fős csoportja, közép szinten tanulják a matematikát •Néhányan más tantárgyból is a pályázat megvalósítói •Az előző évben már rendelkeztek laptoppal, gyakorlottak az új módszerekben

TIOP 1.1.1/09/ Szükséges feltételek •Innovatív iskola •Stabil, biztonságos technikai háttér (szélessávú NET, Laptop mindenkinek) •Megújulni képes, kihívásokat szerető pedagógus •Diák, aki nyitott az újra •Sok-sok idő a sok-sok munkához, ami később térül meg TIOP 1.1.1/09/

Lehetőségek •Elektronikus tankönyv, feladatgyűjtemény •Szemléltetés, modellezés, animációk •Diagnosztika-azonnali visszajelzés •Tanszoba használat-Moodle-rendszer

TIOP 1.1.1/09/ Lehetőségek •Házi feladatok kijelölése, amit elektronikusan kell beadni. Visszajelzést kaphat a tanár és a tanuló. •Folyamatos ismétlés •Változatos módszerek alkalmazása: –Projekt munka –Prezentáció készítés –Nagyfokú differenciálás lehetősége

TIOP 1.1.1/09/

Az elektronikus mérés előnyei •Nem kell papír •Nem kell hagyományos módon javítani •Feladatban létrehozása, amely könnyen mobilizálható •Kollégák team munkája •Folyamatosan ellenőrizhető a diákok munkája, ki mikor és hol tart, mennyi idő alatt oldotta meg •A házi feladatok ellenőrzése pillanatok alatt megtehető, azt is megtudjuk, ki mikor oldotta meg.

TIOP 1.1.1/09/

Köszönöm figyelmüket