TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet
TIOP 1.1.1/09/
Bevont tanulócsoport 11. évfolyam 23 fős csoportja, közép szinten tanulják a matematikát •Néhányan más tantárgyból is a pályázat megvalósítói •Az előző évben már rendelkeztek laptoppal, gyakorlottak az új módszerekben
TIOP 1.1.1/09/ Szükséges feltételek •Innovatív iskola •Stabil, biztonságos technikai háttér (szélessávú NET, Laptop mindenkinek) •Megújulni képes, kihívásokat szerető pedagógus •Diák, aki nyitott az újra •Sok-sok idő a sok-sok munkához, ami később térül meg TIOP 1.1.1/09/
Lehetőségek •Elektronikus tankönyv, feladatgyűjtemény •Szemléltetés, modellezés, animációk •Diagnosztika-azonnali visszajelzés •Tanszoba használat-Moodle-rendszer
TIOP 1.1.1/09/ Lehetőségek •Házi feladatok kijelölése, amit elektronikusan kell beadni. Visszajelzést kaphat a tanár és a tanuló. •Folyamatos ismétlés •Változatos módszerek alkalmazása: –Projekt munka –Prezentáció készítés –Nagyfokú differenciálás lehetősége
TIOP 1.1.1/09/
Az elektronikus mérés előnyei •Nem kell papír •Nem kell hagyományos módon javítani •Feladatban létrehozása, amely könnyen mobilizálható •Kollégák team munkája •Folyamatosan ellenőrizhető a diákok munkája, ki mikor és hol tart, mennyi idő alatt oldotta meg •A házi feladatok ellenőrzése pillanatok alatt megtehető, azt is megtudjuk, ki mikor oldotta meg.
TIOP 1.1.1/09/
Köszönöm figyelmüket