Ügynökségi bemutatkozó 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: 225-7630, info@pallastechnologies.hu www.pallas.co.hu
Mobil kommunikációs és BTL Ügynökség A Pallas Technologies Kft. a vállalati mobilkommunikációs igények kiszolgálására szakosodott, az ehhez szükséges szoftvert, hardvert és kommunikációs csatornát biztosítja. Szolgáltatásaink az SMS-ben küldhető mobil információszolgáltatásra és adatszinkronizálásra, távirányítási rendszerek fejlesztésére, a fejlődő WAP, MMS és mobil elektronikus kereskedelem területére, web-tartalmak mobilizálására, összpontosulnak.
Szakértelmünk - vállalati mobilkommunikáció - egyedi BTL kommunikációs megoldások SMS postás SMS promóció DM SMS kampány MMS kampány SMS hűségprogram SMS kapu Kapcsolódó szolgáltatások: Call - center Sorsolás Statisztika készítés Micro-site Promóciós weboldal Tekintse meg weboldalunkat a www.pallas.co.hu címen
Referenciáink képekben
Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos
Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos
Hűségprogram Megrendelő: Marketlink Kft. Időtartam: 2003.
Konferencia-sms Megrendelő: CEBC Időtartam: 2002. május 23.
K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig
K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig
K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig Az Akció keretében a Bank 2005. márciustól kezdődően 2 havonta játékot hirdet, melyben a K&H trambulin 18+ bankszámlával és a hozzá kapcsolódó K&H trambulin Maestro, K&H ELTE Maestro, valamint K&H Eszterházy Maestro bankkártyával rendelkező ügyfelek vehetnek részt. Azon ügyfelek, akik még nem rendelkeznek K&H trambulin 18+ bankszámlával valamint hozzá kapcsolódó bármely K&H trambulin Maestro bankkártyával*, a számlanyitást és a bankkártya átvételét követően kapcsolódhatnak be a játékba. Az Akció keretén belül kéthavonta meghirdetett 5 játék időzítése: 2005. március 1-április 30. 2005. május 1-június 30. 2005. július 1- augusztus 31. 2005. szeptember 1-október 30. 2005. november 1- december 31.
K&H Trambulin Gólyakampány sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2006. augusztus 7. - szeptember 29-ig)
K&H Trambulin Gólyakampány sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2006. augusztus 7. - szeptember 29-ig) Az Akció ideje alatt minden munkanapon az az ügyfél, akinek az adott munkanapon leadott tippje szerint helyesen vagy a helyes értéket legjobban megközelítően tippelte meg a játékban feltett kérdésre a választ, egy két személy részére szóló Wizz Air repülőjegy-vouchert nyer. Az Akció ideje alatt minden munkanapon egy voucher a díj. Továbbá minden ügyfél, aki az Akció ideje alatt K&H trambulin bankszámlát (18 év felettieknek) válltáskát kap ajándékba.
VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2004. november 15. -2005. január 31-ig
Megrendelő: VISA Europe Services Inc. VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2004. november 15. -2005. január 31-ig A Játékban kizárólag 18. életévüket betöltött, magyar állampolgárságú, természetes személyek vehetnek részt. A Játékban nem vehetnek részt a Szervező és Lebonyolító alkalmazottai, valamint mindezen személyek hozzátartozói (a Ptk. 685. § b) pontjában meghatározottak szerint). A Játék során a Játék időtartama alatt Magyar Köztársaság területén, Magyarországon kibocsátott Visa vagy Visa Electron kártyával történt vásárlást követően a Játékosnak SMS-en vagy a Játék telefonszámán való bejelentkezéssel kell eljuttatnia vásárlásának adatait és a különböző csatornákon ismertetett kérdésre adott válaszát a Játék Szervezőjének Lebonyolítójához. 2./ Nyertesek kiválasztása A beérkezett érvényes nevezések közül azok tekinthetőek nyertesnek, melyek legjobban megközelítik a Lebonyolító által megállapított valós értéket. A fődíjra a valós értékkel egyező vagy azt legjobban megközelítő választ beküldő Játékos jogosult, a második díjra a valós értéket második, harmadik és negyedik legjobban megközelítő válaszokat beküldő Játékosok jogosultak, az ezt követő ötszáz legközelebbi választ beküldő Játékosok pedig a harmadik díjra jogosultak. Azonos válasz esetén a játék kezdetéhez közelebb álló időpontban beküldő Játékos tekinthető nyertesnek.
VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2005. április 1. - június 30-ig)
VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2005. április 1. - június 30-ig)
Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: 2002 - 2004)
Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: 2002 - 2004)
BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. március 6-9.)
(Időtartam: 2003. március 6-9.) BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. március 6-9.) A Hungexpo a már meglévő hirdetési felületeken beharangozza, meghirdeti a nyereményjátékot. A nyereményjátékon résztvevők SMS-ben játszhatnak és ezzel esélyük nyílik arra, hogy a rendezvény időtartamában kedvezményesen jussanak be a Hungexpo területére és ott további szabadidős és sport programokba vegyenek részt. Az emeltdíjas SMS számot, a fogadó szoftvert és a kezelő, gyűjtő felületet a Pallas Technologies biztosítja a Hungexpo számára. A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltett kérdésre a helyesnek ítélt válasz betűjelét kell beküldenie a játékosnak. Helyes válasz esetén egy belépő kódot küldünk a játékosnak, ami a későbbiekben a kedvezményes belépéshez szükséges. Hibás válaszküldés esetén a rendszer, figyelmeztető SMS-t küld. A rendszer alkalmas arra, hogy a játékosoknak ne csak egy kérdésre, hanem többre kelljen válaszolnia ahhoz, hogy nyerőkódot kapjon a végén. (Ez emeli a Hungexpo bevételét a játék folyamán) A játék ideje alatt beérkezett válaszokat rendszerezzük, és csoportokba rendezzük. Ezáltal egy adatbázis készül a játékosokról a további beléptetéshez.
BNV- HÓ - show Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. szeptember 6-14.) A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltüntetett számra (06/90/621-009) kell beküldenie az IGEN szót a játékosnak. Ezután kap egy kérdést és 3 válaszlehetőséget. VálaszSMS-ben el kell küldeni a helyesnek itélt válasz betüjelét (pl: a)
BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2006. augusztus 17.- szeptember 17.) Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy megnyerte-e az azonnali ajándékot (kedvezményes belépés a BNV 2006-ra), illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést. Egy telefonszámról 2 elküldött SMS (BNV+ megfejtés) egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos maximum 8 helyes SMS-t küldhet be (4 jegyet nyerhet meg). A Játék 2006. augusztus 17. 0.00-tól, 2006. szeptember 17. 14.00-ig tart.
BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2006. szeptember 9-17.)
Winthrop Megrendelő: Sanofi - Aventis (Időtartam: 2005.)
pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos)
Mi az a Pollen SMS ? pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos) Mi az a Pollen SMS ? Egy rendszer, amely kiegészítő javaslatokat és polleninformáció szolgáltatást nyújt és közvetít mobil eszközökre. (mobiltelefonok, kéziszámítógépek,...) A teljes rendszer tartalmazza a szükséges hardver- és szoftvereszközöket, a „mobilizálható” tartalmakat és a kommunikációs csatornát is. A kommunikáció elsődleges formája az SMS.
A Pollen SMS szolgáltatások pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos) A Pollen SMS szolgáltatások A Pollen SMS szolgáltatások kitalálásánál, kialakításánál, technikai bevezetésénél, promóciójánál és fenntartásánál a következő szempontokat tekintjük a legmérvadóbbaknak: - a szolgáltatás funkciója és témája - célszerűség, hasznosság - célcsoportok meghatározása, várható felhasználószám - várható SMS szám, az SMS küldés iránya, költségei - adat- és működési biztonság, egyszerűség (érthető működés) - időzítés, - időtartam - fenntarthatóság (fenntartás ember, szoftver, hardver igénye és automatizálhatosága) - fel- és leiratkozás, testreszabhatóság - az adott szolgáltatással kapcsolatos feladatok pontos meghatározása és kiosztása
pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos)
Maggi – „Lazíts egy jóízűt!” Megrendelő: Nestlé Hungária Kft. (Időtartam: 2005. augusztus 29-szeptember 30.)
„Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: 2005. november. 1. – december 31-ig) A Játék 2005. november 1.-től 2005. december 31-ig tart. A pályázatok beérkezésének határideje 2005. december 31.. éjfél. A játék kérdése: Honnan származik a linzer sütemény elnevezés? a) Linzer Rudolf főhadnagy tiszteletére sütötte először Richter Lénárd. b) A párizsi asszonyok sütötték először. c) A Linzer nevű hajón hozták be Ázsiából Európába ezt a távolkeleti ínyencséget 1328-ban. Helyes beküldési forma: Kód*helyes válasz betüjele Pl: 123456*a A Játék időtartama alatt minden helyes választ beküldő Játékos a nyeremény sorsolásán részt vesz. A sorsolások időpontja: 2005. január 4. 10 óra.
„Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: 2005. november. 1. – december 31-ig)
Unilever-KNORR 2005-2006. Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: 2006. június 28. - július 11.) A játék során a Tesco áruházaiban Amodent, Baba, Domestos, Knorr, Globus, Carte D’or, Bertolli márkák közül legalább 3 terméket vásárol egy tételben és a blokk bal oldalán található négyjegyű tranzakciós számot, valamint nevét (9999*MintaJános) elküldi SMS-ben a nem emelt díjas telefonszámra. Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy milyen garantált ajándékot nyert, illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést, hogy részt vesz a fődíj sorsolásán. Egy telefonszámról elküldött tranzakciós kód egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb tranzakciós kód beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be.
Unilever-KNORR 2005-2006. Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: 2006. június 28. - július 11.)
Haribo – Nagy őszi nyereményjáték Megrendelő: HARIBO Hungária Kft. (Időtartam: 2006. szeptember 1 - november 30.) AKCIÓ RÉSZVÉTELI FELTÉTELEI, SORSOLÁS Vásároljon minimum 1 db Haribo 200g-os terméket. Vágja ki a termékek vonalkódját. A minimum 1 db vonalkódot tegye a megcímzett borítékba, majd írja rá a pontos nevét, címét és a belső oldalra a telefonszámát.. A felbélyegzett borítékot adja postára a következő címre: Pallas Technologies Kft. , 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Írja rá HARIBO Nagy őszi Nyereményjáték. AZONNALI NYEREMÉNYEK: A játék 4 lépcsős azaz 4 féle pályázati lehetőség van Első lépcső (pályázat) : 1 vonalkód egyszeri beküldése – kulcstartó (2000 db) Második lépcső (pályázat): 5 vonalkód egyszeri beküldése – bögre (200 db) Harmadik lépcső (pályázat): 15 vonalkód egyszeri beküldése – 3 az 1-ben utazótáska (100 db) Negyedik lépcső (pályázat): 30 vonalkód egyszeri beküldése – Carrera szett (50 db)
Haribo – Nagy őszi nyereményjáték Megrendelő: HARIBO Hungária Kft. (Időtartam: 2006. szeptember 1 - november 30.)
Hasbro – Monopoly sms játék Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft. (Időtartam: 2006. október 21. - december 10.) Játék időtartama alatt: -Elküldi SMS-ben a „MONOPOLY” szót és a blokk kódját, a kommunikációs felületeken feltüntetett nem emelt díjas telefonszámra. Az SMS-t beküldők válasz SMS-t kapnak, a beküldött sms helyességéről és hogy nyertek-e. A nyertesek kizárólag a helyes választ beküldők közül kerülhetnek ki. Az aki helyesen küldi be az SMS-t, válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy nyert-e azonnali ajándékot (51 nyerőpillanat), illetve abban az esetben ha nem nyert, akkor egy válasz SMS-ben erről tájékoztatást kap. Egy telefonszámról elküldött megfejtés egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be. Amennyiben valaki a kampány alatt az 51 nyerőpillanatban küldi el SMS-ét megnyeri az azonnali ajándékot. Aki már 1x nyert azonnali ajándékot nem nyerhet többet, de részt vesz a fődíj sorsoláson a beküldött helyes sms-ek mindegyikével
Hasbro – Monopoly sms játék Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft. (Időtartam: 2006. október 21. - december 10.)
Köszönjük szíves figyelmét! Pallas Technologies Kft. 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: 225-7630 www.pallastechnologies.hu Kapcsolattartók: Baji Andrea igazgató Mobil: 20-341-9949 E-mail: baji@pallastechnologies.com Takács Ottilia projekt manager Mobil: 20-458-6863 E-mail: takacs@pallastechnologies.hu