Ügynökségi bemutatkozó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Advertisements

VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Tarts velünk és cserélj autót év végén! Vásárolj „Családi lapot” - vágd ki a kupont Pv „begyűjtése” - mutasd meg legalább 3 ismerősödnek! STARTOLJ!,
Az új rendszer a CobraConto.NET.
üzleti ajándék, támogatás áfa-ja,
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
LEADER pályázat beadásának menete Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap: a vidéki területekbe beruházó Európa.
T Á J É K O Z T A T Ó Marik Péter produkciós vezető Merlin Communications.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Szemléletváltás: tőzsdei nyereségek adótervezése
Kombinált Mikrohitel Program. Kombinált mikrohitel - közvetítői pályázat • Együttesen igényelhető vissza nem térítendő támogatás és kedvezményes mikrohitel,
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Használata Készítette: Medve Tamás.
Előadó: Horváth András, tőzsdeszakértő
Banor Tréning Központ Bt. Levelezési cím: 1550 Budapest, Pf. 15. Tel/fax: Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
Tájékoztató Fórum Észak Kelet-Pest Megyei Leader Egyesület 2170 Aszód Pesti út
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
Elektronikus kérelem benyújtás
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
K&H trambulin tapasztalatok
WebeC A korszerű, és papírmentes ügyfélkapcsolat Szűcs Attila Készpénzlogisztika Készpénzforgalmazási osztály Budapest, október 3.
Törzsutas program.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
1 Az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Dr. Tóth Róbert Jogi és Igazgatási Főosztály Szeptember 11.
. Előzetes j elentkezés a kétszintű érettségire 2004/2005. tanév január 04.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
Lendületben az ország! 1 Kormányszóvivői tájékoztató A Prémium Évek Program bemutatása november 4.
„Nemzeti Vágta Bikali Vágta a Nemzeti Vágta Előfutama.”
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Szakirányválasztási eljárás - Orientációs eljárás.
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Műszer vezérlő - kezelő program GPI-745A teszterhez.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
AZ IVÓVÍZVIZSGÁLATOK VÉGZÉSÉNEK, ÉS A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEK JELENTÉSI RENDSZERÉNEK VÁLTOZÁSAI Laczkó András közegészségügyi felügyelő.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
a Microsoft Office Word szövegszerkesztő program segítségével
Advanced Next gEneration Mobile Open NEtwork ANEMONE Promóciós Nyílt Nap A teszthálózat használata 2008 április 22. Nováczki Szabolcs
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
dr. Szedő Szilvia Támogatás-koordinációs Főosztály Belügyminisztérium
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Felvételivel kapcsolatos információk Hrabacsik Mihály.
K&H kommunikációs verseny 2016/2017 tanév versenykiírás A K&H Bank versenyfelhívása felsőoktatásban állami finanszírozásban vagy önköltséges formában.
1 Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév A tanév rendje és aktuális feladatai Mihálka Nóra vizsgadokumentációs irodavezető.
Társadalmi tudatformálás
Vége a vakon navigálásnak!
MIFIR adatszolgáltatás – Technikai információk
9. tétel.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
dr. Szedő Szilvia Támogatás-koordinációs Főosztály Belügyminisztérium
Merre tovább a középiskola után?
Előadás másolata:

Ügynökségi bemutatkozó 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: 225-7630, info@pallastechnologies.hu www.pallas.co.hu

Mobil kommunikációs és BTL Ügynökség A Pallas Technologies Kft. a vállalati mobilkommunikációs igények kiszolgálására szakosodott, az ehhez szükséges szoftvert, hardvert és kommunikációs csatornát biztosítja. Szolgáltatásaink az SMS-ben küldhető mobil információszolgáltatásra és adatszinkronizálásra, távirányítási rendszerek fejlesztésére, a fejlődő WAP, MMS és mobil elektronikus kereskedelem területére, web-tartalmak mobilizálására, összpontosulnak.

Szakértelmünk - vállalati mobilkommunikáció - egyedi BTL kommunikációs megoldások SMS postás SMS promóció DM SMS kampány MMS kampány SMS hűségprogram SMS kapu Kapcsolódó szolgáltatások: Call - center Sorsolás Statisztika készítés Micro-site Promóciós weboldal Tekintse meg weboldalunkat a www.pallas.co.hu címen

Referenciáink képekben

Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos

Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos

Hűségprogram Megrendelő: Marketlink Kft. Időtartam: 2003.

Konferencia-sms Megrendelő: CEBC Időtartam: 2002. május 23.

K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig

K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig

K&H Trambulin sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig Az Akció keretében a Bank 2005. márciustól kezdődően 2 havonta játékot hirdet, melyben a K&H trambulin 18+ bankszámlával és a hozzá kapcsolódó K&H trambulin Maestro, K&H ELTE Maestro, valamint K&H Eszterházy Maestro bankkártyával rendelkező ügyfelek vehetnek részt. Azon ügyfelek, akik még nem rendelkeznek K&H trambulin 18+ bankszámlával valamint hozzá kapcsolódó bármely K&H trambulin Maestro bankkártyával*, a számlanyitást és a bankkártya átvételét követően kapcsolódhatnak be a játékba. Az Akció keretén belül kéthavonta meghirdetett 5 játék időzítése: 2005. március 1-április 30. 2005. május 1-június 30. 2005. július 1- augusztus 31. 2005. szeptember 1-október 30. 2005. november 1- december 31.

K&H Trambulin Gólyakampány sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2006. augusztus 7. - szeptember 29-ig)

K&H Trambulin Gólyakampány sms játék Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2006. augusztus 7. - szeptember 29-ig) Az Akció ideje alatt minden munkanapon az az ügyfél, akinek az adott munkanapon leadott tippje szerint helyesen vagy a helyes értéket legjobban megközelítően tippelte meg a játékban feltett kérdésre a választ, egy két személy részére szóló Wizz Air repülőjegy-vouchert nyer. Az Akció ideje alatt minden munkanapon egy voucher a díj. Továbbá minden ügyfél, aki az Akció ideje alatt K&H trambulin bankszámlát (18 év felettieknek) válltáskát kap ajándékba.

VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2004. november 15. -2005. január 31-ig

Megrendelő: VISA Europe Services Inc. VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2004. november 15. -2005. január 31-ig A Játékban kizárólag 18. életévüket betöltött, magyar állampolgárságú, természetes személyek vehetnek részt. A Játékban nem vehetnek részt a Szervező és Lebonyolító alkalmazottai, valamint mindezen személyek hozzátartozói (a Ptk. 685. § b) pontjában meghatározottak szerint). A Játék során a Játék időtartama alatt Magyar Köztársaság területén, Magyarországon kibocsátott Visa vagy Visa Electron kártyával történt vásárlást követően a Játékosnak SMS-en vagy a Játék telefonszámán való bejelentkezéssel kell eljuttatnia vásárlásának adatait és a különböző csatornákon ismertetett kérdésre adott válaszát a Játék Szervezőjének Lebonyolítójához. 2./ Nyertesek kiválasztása A beérkezett érvényes nevezések közül azok tekinthetőek nyertesnek, melyek legjobban megközelítik a Lebonyolító által megállapított valós értéket. A fődíjra a valós értékkel egyező vagy azt legjobban megközelítő választ beküldő Játékos jogosult, a második díjra a valós értéket második, harmadik és negyedik legjobban megközelítő válaszokat beküldő Játékosok jogosultak, az ezt követő ötszáz legközelebbi választ beküldő Játékosok pedig a harmadik díjra jogosultak. Azonos válasz esetén a játék kezdetéhez közelebb álló időpontban beküldő Játékos tekinthető nyertesnek.

VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2005. április 1. - június 30-ig)

VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: 2005. április 1. - június 30-ig)

Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: 2002 - 2004)

Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: 2002 - 2004)

BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. március 6-9.)

(Időtartam: 2003. március 6-9.) BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. március 6-9.) A Hungexpo a már meglévő hirdetési felületeken beharangozza, meghirdeti a nyereményjátékot. A nyereményjátékon résztvevők SMS-ben játszhatnak és ezzel esélyük nyílik arra, hogy a rendezvény időtartamában kedvezményesen jussanak be a Hungexpo területére és ott további szabadidős és sport programokba vegyenek részt. Az emeltdíjas SMS számot, a fogadó szoftvert és a kezelő, gyűjtő felületet a Pallas Technologies biztosítja a Hungexpo számára. A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltett kérdésre a helyesnek ítélt válasz betűjelét kell beküldenie a játékosnak. Helyes válasz esetén egy belépő kódot küldünk a játékosnak, ami a későbbiekben a kedvezményes belépéshez szükséges. Hibás válaszküldés esetén a rendszer, figyelmeztető SMS-t küld. A rendszer alkalmas arra, hogy a játékosoknak ne csak egy kérdésre, hanem többre kelljen válaszolnia ahhoz, hogy nyerőkódot kapjon a végén. (Ez emeli a Hungexpo bevételét a játék folyamán) A játék ideje alatt beérkezett válaszokat rendszerezzük, és csoportokba rendezzük. Ezáltal egy adatbázis készül a játékosokról a további beléptetéshez.

BNV- HÓ - show Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2003. szeptember 6-14.) A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltüntetett számra (06/90/621-009) kell beküldenie az IGEN szót a játékosnak. Ezután kap egy kérdést és 3 válaszlehetőséget. VálaszSMS-ben el kell küldeni a helyesnek itélt válasz betüjelét (pl: a)

BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2006. augusztus 17.- szeptember 17.) Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy megnyerte-e az azonnali ajándékot (kedvezményes belépés a BNV 2006-ra), illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést. Egy telefonszámról 2 elküldött SMS (BNV+ megfejtés) egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos maximum 8 helyes SMS-t küldhet be (4 jegyet nyerhet meg). A Játék 2006. augusztus 17. 0.00-tól, 2006. szeptember 17. 14.00-ig tart.

BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: 2006. szeptember 9-17.)

Winthrop Megrendelő: Sanofi - Aventis (Időtartam: 2005.)

pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos)

Mi az a Pollen SMS ? pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos) Mi az a Pollen SMS ? Egy rendszer, amely kiegészítő javaslatokat és polleninformáció szolgáltatást nyújt és közvetít mobil eszközökre. (mobiltelefonok, kéziszámítógépek,...) A teljes rendszer tartalmazza a szükséges hardver- és szoftvereszközöket, a „mobilizálható” tartalmakat és a kommunikációs csatornát is. A kommunikáció elsődleges formája az SMS.

A Pollen SMS szolgáltatások pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos) A Pollen SMS szolgáltatások A Pollen SMS szolgáltatások kitalálásánál, kialakításánál, technikai bevezetésénél, promóciójánál és fenntartásánál a következő szempontokat tekintjük a legmérvadóbbaknak: - a szolgáltatás funkciója és témája - célszerűség, hasznosság - célcsoportok meghatározása, várható felhasználószám - várható SMS szám, az SMS küldés iránya, költségei - adat- és működési biztonság, egyszerűség (érthető működés) - időzítés, - időtartam - fenntarthatóság (fenntartás ember, szoftver, hardver igénye és automatizálhatosága) - fel- és leiratkozás, testreszabhatóság - az adott szolgáltatással kapcsolatos feladatok pontos meghatározása és kiosztása

pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: 2004 -től folyamatos)

Maggi – „Lazíts egy jóízűt!” Megrendelő: Nestlé Hungária Kft. (Időtartam: 2005. augusztus 29-szeptember 30.)

„Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: 2005. november. 1. – december 31-ig) A Játék 2005. november 1.-től 2005. december 31-ig tart. A pályázatok beérkezésének határideje 2005. december 31.. éjfél. A játék kérdése: Honnan származik a linzer sütemény elnevezés? a) Linzer Rudolf főhadnagy tiszteletére sütötte először Richter Lénárd. b) A párizsi asszonyok sütötték először. c) A Linzer nevű hajón hozták be Ázsiából Európába ezt a távolkeleti ínyencséget 1328-ban. Helyes beküldési forma: Kód*helyes válasz betüjele Pl: 123456*a A Játék időtartama alatt minden helyes választ beküldő Játékos a nyeremény sorsolásán részt vesz. A sorsolások időpontja: 2005. január 4. 10 óra.

„Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: 2005. november. 1. – december 31-ig)

Unilever-KNORR 2005-2006. Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: 2006. június 28. - július 11.) A játék során a Tesco áruházaiban Amodent, Baba, Domestos, Knorr, Globus, Carte D’or, Bertolli márkák közül legalább 3 terméket vásárol egy tételben és a blokk bal oldalán található négyjegyű tranzakciós számot, valamint nevét (9999*MintaJános) elküldi SMS-ben a nem emelt díjas telefonszámra. Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy milyen garantált ajándékot nyert, illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést, hogy részt vesz a fődíj sorsolásán. Egy telefonszámról elküldött tranzakciós kód egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb tranzakciós kód beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be.

Unilever-KNORR 2005-2006. Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: 2006. június 28. - július 11.)

Haribo – Nagy őszi nyereményjáték Megrendelő: HARIBO Hungária Kft. (Időtartam: 2006. szeptember 1 - november 30.) AKCIÓ RÉSZVÉTELI FELTÉTELEI, SORSOLÁS Vásároljon minimum 1 db Haribo 200g-os terméket. Vágja ki a termékek vonalkódját. A minimum 1 db vonalkódot tegye a megcímzett borítékba, majd írja rá a pontos nevét, címét és a belső oldalra a telefonszámát.. A felbélyegzett borítékot adja postára a következő címre: Pallas Technologies Kft. , 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Írja rá HARIBO Nagy őszi Nyereményjáték. AZONNALI NYEREMÉNYEK: A játék 4 lépcsős azaz 4 féle pályázati lehetőség van Első lépcső (pályázat) : 1 vonalkód egyszeri beküldése – kulcstartó (2000 db) Második lépcső (pályázat): 5 vonalkód egyszeri beküldése – bögre (200 db) Harmadik lépcső (pályázat): 15 vonalkód egyszeri beküldése – 3 az 1-ben utazótáska (100 db) Negyedik lépcső (pályázat): 30 vonalkód egyszeri beküldése – Carrera szett (50 db)

Haribo – Nagy őszi nyereményjáték Megrendelő: HARIBO Hungária Kft. (Időtartam: 2006. szeptember 1 - november 30.)

Hasbro – Monopoly sms játék Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft. (Időtartam: 2006. október 21. - december 10.) Játék időtartama alatt: -Elküldi SMS-ben a „MONOPOLY” szót és a blokk kódját, a kommunikációs felületeken feltüntetett nem emelt díjas telefonszámra. Az SMS-t beküldők válasz SMS-t kapnak, a beküldött sms helyességéről és hogy nyertek-e. A nyertesek kizárólag a helyes választ beküldők közül kerülhetnek ki. Az aki helyesen küldi be az SMS-t, válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy nyert-e azonnali ajándékot (51 nyerőpillanat), illetve abban az esetben ha nem nyert, akkor egy válasz SMS-ben erről tájékoztatást kap. Egy telefonszámról elküldött megfejtés egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be. Amennyiben valaki a kampány alatt az 51 nyerőpillanatban küldi el SMS-ét megnyeri az azonnali ajándékot. Aki már 1x nyert azonnali ajándékot nem nyerhet többet, de részt vesz a fődíj sorsoláson a beküldött helyes sms-ek mindegyikével

Hasbro – Monopoly sms játék Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft. (Időtartam: 2006. október 21. - december 10.)

Köszönjük szíves figyelmét! Pallas Technologies Kft. 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: 225-7630 www.pallastechnologies.hu Kapcsolattartók: Baji Andrea igazgató Mobil: 20-341-9949 E-mail: baji@pallastechnologies.com Takács Ottilia projekt manager Mobil: 20-458-6863 E-mail: takacs@pallastechnologies.hu