Megelőzés okostelefonnal

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

A depresszió előfordulása a családorvosi gyakorlatban
A Magyar Telekom e-health víziója és megoldásai
Parlagfű vagy társadalom – melyik fog győzni ? Nékám Kristóf dr Magyar Allergia Szövetség 2012 Nemzeti-Nemzetközi Parlagfű Nap.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Oxyologia és sürgősségi orvostan I.
A kábeltelevízió jövője,
Közegészség.
Komplex logopédiai terápia az óvodában
ONKOLÓGIAI ÉBERSÉG Prof. Dr. Kásler Miklós Országos Onkológiai Intézet
Tabletták helyett egészségnyereség Együttműködésre épülő új modellek „Egészségközpontú egészségügy” Szakmai konferencia Jakab Zoltán.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
A határ, mint innovációs megújulási tengely INNOAXIS projekt-nyitó konferencia. Csanádi Attila PhD hallgató november 16. Szabadka Az Információs.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Dr.Werling Klára VIMOR Elnöke
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Töreki Annamária pszichológus SZTE-Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
A szívelégtelenség diagnózisa június Dr. Andréka Péter Semmelweis Egyetem II. sz. Belgyógyászati Klinika.
AKUT BETEGSÉGEK ELLÁTÁSA
A BETEGEK BIZTONSÁGA ELKERÜLHETŐK-E A HIBÁK?
A cisztin öntvénykövek diagnosztikája és új terápiás lehetősége
Diagnosztikai tesztek szenzitivitása és specificitása, pozitív és negatív prediktív értéke, ROC analízis, a klinikai döntéshozatal folyamata.
Diagnosztikai tesztek szenzitivitása és specificitása, pozitív és negatív prediktív értéke, ROC analízis, a klinikai döntéshozatal folyamata.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Az érdi mammográfiás szakrendelés egy éve
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Szántó Tamás elnökhelyettes PMISZK
KÜLSŐ HALLÓJÁRAT- GYULLADÁS OTITIS EXTERNA
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
A telemedicinális szolgáltatások hazai és nemzetközi bevezetésének üzleti kérdései Mi működik? Miért nem működik? Mitől működik? Miletics Pál
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Egy gyermek története Gyermek pszichológiai vizsgálat és pszichoterápiás munka a Budaörsi Nevelési Tanácsadóban Készítette: Cz. Szabó Melinda, pszichológus.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Kommunikáció siketekkel a könyvtárban
Okostelefon (smartphone) Gyakran PC-szerű funkcionalitást nyújtó mobiltelefon. Teljes értékű operációs rendszere szabványosított interface-eket és platformot.
Telemedicina infrastruktúra
Szoftver projektek Agilis
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Kézenfogva Alapítvány módszertani újdonságok 2009 november, Nyíregyháza 1.Aktív Műhely a fenntartható foglalkoztatásért! - pályázat 2.Európai Gondozási.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Dr. Berczi Csaba DEOEC Urológiai Klinika
A spirométer megalkotója: John Hutchinson
Problémák és megoldási lehetőségek a magyar egészségügy reformjában Dr. Gaál Péter Hitek és tévhitek az egészségbiztosítási biztosítói modellekről Népszabadság.
Valódi gyógyulás virtuális térben? Információs technológiák és lelki egészség Purebl György Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet.
Digitális írástudás fejlesztése korhatár nélkül, okoseszközökön június 25.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
2008. szeptember CF Betegellátó központok statisztikái Marsal Géza és Hornyák Attila.
Egészségügyi szervezetek az egészségügyről
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Értékteremtő üzleti megoldások a BI segítségével
Az új rendelő és a projekt előnyei az orvos szemével
Szív az életért 1. Rész: Bevezető Klikk a folytatáshoz!
Nemzetközi kapcsolatok Fabry International Network 5th Fabry Expert Meeting Athén május
ÖN SZÁMÍT!.
Tájékoztató a logopédiai ellátás változásairól
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
A gyermekkori leukaemia therápiája
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

Megelőzés okostelefonnal Dr. Sós Éva és Miletics Pál

Küldetés

USA – EU - hazánk Okoseszköz használat orvosok körében: EU és HU Okostelefon, mint diagnosztikai eszköz Okostelefon adherencia támotatásra Okostelefon – mint az egészég-kommunikáció eszköze

USA TOP 10 Vérnyomásmérő EKG Glukométer Ultrahang Dermatoszkóp Spirométer Réslámpa Otoszkóp (=Remotoscope) Mikroszkóp Petri csésze USA –ban a felnőtt korú lakosság harmadánál az okostelefon diagnosztikai eszköz

TOP 3 alkalamzás

Hazai esettanulmány DermaArt Klinika, Nyíregyháza 20 %-kal pontosabb diagnózis születik; Mélyebb bepillantást nyújt a bőrbe; Eltárolható, összehasonlításra ad lehetőséget.

Orvos-beteg kommunikáció Tartalom megosztás (tünetek, mért értékek, progresszió/ regresszió) Önvizsgálatra felhívás, módszertan

Adherencia & terápia támogatás Gyógyszerbevétel Emlékeztetés vizit időpontjára Tünet naplózás Motiváció –erősítő tartalmak Önbecslő skálák

Ki a felhasználó?

Ha a piacosítás az elsődleges cél? Tisztázandó kérdések: • Ki a vásárló? (ki fizet?) • Hányan vannak? • Mi a valós igényük? • Fizetési hajlandóság? • Ügyfél megszólítása? • Értékesítés? • Értékesítési dinamika? • Külföldi terjeszkedés?

Összefoglalás Bővül az okoseszközök használata A piacosítás szerepe nő

Köszönjük a figyelmet! Miletics Pál Dr. Sós Éva info@ehealth.hu pmiletics@gmail.com +36704224404 Dr. Sós Éva info@medadherence.hu sos.eva.dr@medadherence.hu +36302412266