N A GY K A N I ZS A az ezredforduló városa. ALPOK-ADRIA MUNKAKÖZÖSSÉG DRÁVA-MURA EUROKISRÉGIÓ NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ NAGYKANIZSAI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreatív ipar lehetőségei Pécs fejlődésében Dr. Síkfői Tamás Pécs Kistérségi Paktum.
Advertisements

Társadalmi konfliktusok- társadalmi jól-lét és biztonság Versenyképesség és társadalmi fejlődés (TÁMOP A-11/1/KONV ) A magyar-horvát kapcsolatok.
Nagykanizsa a régiók kapuja Nagykanizsa Délnyugat - Magyarországon, vadakban és hévizekben gazdag, gyönyörű erdős vidéken fekszik, az M7-es és a tervezett.
A magyarországi önkormányzatok honlapjainak értékelése TÖOSZ – TÁRKI Sik Endre Tátrai Annamária.
Ipark Pécs Kft. Tulajdonosi struktúra
A Dél-Dunántúl közlekedéshálózata európai távlatokból „A kutatás a TÁMOP A/ azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói,
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A program továbbfejlesztésének lehetőségei HEFOP Daróczi Lajos.
Foktő – Kalocsai repülőtér önkormányzati fejlesztése
A társadalmi differenciálódás területi jellemzői Magyarországon
február 24. Gyutai Csaba. 2 3 Forrás: Nemzetközi Statisztikai Évkönyv, 2004, KSH, Bp., Ipari és Építőipari Statisztikai Évkönyv, 2005, KSH, Bp.
A magyarországi önkormányzatok honlapjainak értékelése TÖOSZ – TÁRKI Sik Endre Tátrai Annamária.
Kutatás-fejlesztésért Felelős Tárca Nélküli Miniszter Hivatala Miniszterelnöki Hivatal Dr. Kolber István, államtitkár Az első Nemzeti Fejlesztési Terv.
Nemzetgazdaságunk ágazati megoszlása a GDP%-ában
NEMZETI TANKÖNYVKIADÓ Panoráma sorozat
Az urbanizáció és városaink
Sopron Megyei Jogú Város
1 Prof. emeritus Dr. Knoll Imre egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben Heller Farkas Főiskola Logisztika Szakirány II.
Az észak-alföldi közép- és kisvárosok feldolgozóipara az ezredfordulón
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
Dunántúli-dombság TER.: km2.
Az Észak-Alföldi régió bemutatása
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
A régió és ezen belül a kistérség munkaerő-piaci helyzete, hiányszakmák a régióban, a foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései.
Lesku Miklós - polgármester Záhony Város
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
1 Szellemi tőke szerepe a tudástársadalom korszakában
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Kassa Kárpát-medencei gazdasági fórum Szolnok, május 16.
CÉL BÁRKI, BÁRHONNAN RÉSZESE LEHESSEN A HAZAI KÖNYVTÁRI RENDSZER SZOLGÁLTATÁSAINAK KSZR = AZ ODR KIEGÉSZÍTÉSE, AMELY BIZTOSÍTJA AZ ORSZÁGOS SZOLGÁLTATÁSOK.
Készítette: Farkas Dominik
Ausztrália ipara.
A STRATOSZ ÁLTAL GONDOZOTT SZAKMÁK A DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ SZAKKÉPZŐ ISKOLÁIBAN STRATOSZ szakképzési konferencia október 17. Velence.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
A Dél-Dunántúli régió gazdaságában rejlő potenciál – a KKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben.
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
A Közép-Dunántúli Régió természeti környezete és természeti erőforrásai geográfus III.
- a foglalkoztatási jellemzők és jövedelemviszonyok tükrében -
Dél-dunántúli Régió közlekedése Morandini Kristóf III éves földrajz-informatika tanár.
A Nyugat-Dunántúli Régió népesedési folyamatai Győr-Moson-Sopron Vas Zala Dallos Katalin Geográfus V március 6. Térkép forrása:
Magyarország néhány diában
Magyarország néhány diában
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Településszerkezet, Humán erőforrás Korompai Attila – TFTE 2012 május 31. Budapest.
DDTG NKft. bemutatkozás
Magyarország ipara Tegnap-ma-holnap.
A barnamezős rehabilitáció fejlesztéspolitikai kérdései Magyarországon
Magyarország természeti kincsei
Újraiparosítási folyamatok a Dél-Dunántúlon Feldolgozó ipari helyzetkép a Dél-Dunántúli régióban Kovács Szilárd PhD-hallgató PTE KTK Regionális Politika.
Alpok Adria Munkaközösség és a Kárpátok Eurorégió megalapítása, céljai
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
Magyarország Magyarország Közép-Európában az Alpok és a Kárpátok által határolt Kárpát-medencében fekszik. Sok országgal határos:Ausztriával Szlovákiával.
EU-s pályázati források keresése Összeállította: Dr. Juhász Erika.
Horvátország.
Sellyei Kistérség közlekedési helyzetképe
Magyarország névanyag
Debrecen, Magyarország
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
Kaposvár Alapadatok   Lakosság fő  Agglomeráció fő  gazdálkodó szervezet.
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Horvátország számokban
TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI HELYZETKÉP
FELDOLGOZÓIPAR HELYZETE ÉS SAJÁTOSSÁGAI A DÉL-DUNÁNTÚLON
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Készítette: Koleszár Gábor
eddigi tapasztalatainak ismertetése és a tanulságok
Előadás másolata:

N A GY K A N I ZS A az ezredforduló városa

ALPOK-ADRIA MUNKAKÖZÖSSÉG DRÁVA-MURA EUROKISRÉGIÓ NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ NAGYKANIZSAI KISTÉRSÉG

NAGYKANIZSA Területe: 148,4 km 2 Lakosa: Belterületi út km Lakás: db

A történelmi város

A vallási központ

A szellemi és kulturális központ

A hangulatos város

A közlekedési csomópont BALATON, BUDAPEST KAPOSVÁR, PÉCS, HORVÁTORSZÁG GYÉKÉNYES - ZÁGRÁB, VELENCE SZOMBATHELY, WIEN LETENYE, LENDVA SZENTGOTTHÁRD, GRAZ

A kereskedőváros

2003-ban 1100 kiskereskedelmi üzlet

Az ipar és a szolgáltatások városa

2003-ban 4549 működő vállalkozás

Jelentősebb iparágak •Gépipar •Olaj- és gázipar •Vegyipar •Elektronika •Bútoripar •Élelmiszeripar •Gépészet, elektronika •Informatika •Vegyipar •Kereskedelem •Közgazdaságtan •Turisztika, Idegenforgalom Jelentősebb Szakképzési irányok

Az Ipari Park és Logisztikai Szolgáltató Központ ha

Az Ipari Park és Logisztikai Szolgáltató Központ •Autópályáról 0,5 km (2006) •Személyvonattól 3 km •Tehervonattól0,5 km • Repülőtértől34 km •Tömegközlekedési eszközökkel elérhető •A közúthálózat megfelelő Elérhetőségei

GE

Az épülő város

Viszontlátásra Nagykanizsán!