Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Vélemények a tehetségről
A Hallgatói Mentorprogram működése
ECDL vizsgák lehetőségei az alapoktatásban. Módszerek és taneszközök Módszer: Az az eszközrendszer, mely a kitűzött célok eléréséhez vezet. (Segít a cél.
Az iskolai szociálismunka
„Ezt egy életen át kell játszani”
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Pedagógusok az együttnevelésről Keller Magdolna Eszterházy Károly Főiskola Neveléstudomány Tanszék Eger.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
A pedagógiai program készítése
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
A bűvös 200 pont….
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
Csörömpölj a cukorkáért!. 1. A pedagógusnak tanulmányai során miben NEM kell fejlesztenie önmagát? a) a választott szakterület tudományos igényű ismeretében.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
A tankötelessé váló gyermekek beíratása 2016 Tanköteles gyermek abban az évben, amelyben augusztus 31. napjáig a 6. életévét betölti (de legkésőbb az.
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Szakmai gyakorlati oktatásba történő bekapcsolódás
Tervezési folyamat.
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Agresszív magatartásformák a közoktatási intézményekben
Általános Iskola tanév
Szent László Középiskola Szekszárd
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
2018/2019 tanév.
DARUS a gyermekekért.
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Újpesti Bródy Imre Gimnázium
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes

[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre

A sportiskolai kerettanterv adott szakra vetített részének ismerete

A sportiskolai program szakmai elfogadottsága a pedagógusok között

A sportiskolai program népszerűsége az intézményen belül

A sportiskolai kerettanterv bevezetésének hatása az élsportoló diákok oktatására

Az intézményvezetők elkötelezettsége a sportiskolai program felé

A sportiskolai program gyakorisága a nevelőtestületi értekezleteken

A sportiskolai kerettanterv hatása a diákok tanulmányi eredményére

A sportolók magatartása és szorgalma

Igazolt hiányzások mértéke

A tanulók milyen gyorsan hozzák be a lemaradásukat hiányzás után

Különórák tartása a sportoló tanulóknak

Számonkéréskor figyelembe kerül a sportoló tanulók speciális oktatási igényei

A tanári kar hozzáállása a sportoló diákok speciális oktatási igényeihez

Kapcsolattartás a sportoló tanulók edzőivel

A nem testnevelő tanárok véleménye szerint a testnevelők ismerik és támogatják a sportiskolai programot

A szülők ismerete a sportiskolai kerettantervről

A sportiskolai kerettanterv elfogadottsága a szülők körében

A szülők véleménye a sportiskolai kerettanterv sportkarrierre gyakorolt hatásáról

A pedagógusok véleménye arról, hogy az intézményvezetők szerint a sportiskolai program értékesebbé teszi az iskola reputációját