Körös Volán Zrt. 2012 évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Csuhaj Andrea Programvezető
Advertisements

Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Miért boldogabbak az emberek az egyik országban, mint a másikban?
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
TÁMOP /A
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
A civil lakosság kapcsolódási, önkéntes szerepvállalásának lehetőségei
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
TDM Szakmai Nap november 21.
TÁMOP „A jól meNŐ vállalkozásokért” dr. Nagy Ágnes igazgató Békés Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja
MINŐSÉGMENEDZSMENT 3. előadás
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai,
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Felkészülés a „Könyvtári minőségfejlesztés 21.” bevezetésére Skaliczki Judit 2002.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
A LAKOSSÁG UTAZÁSI SZOKÁSAI (LUSZ)
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Használói elégedettség vizsgálata és eredményei egy gazdasági szakkönyvtárban Könyvtári minőségfejlesztés 21 workshop december. 8. ELTE Egyetemi.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
AEO statisztikák Engedélyezett gazdálkodói státusz a számok tükrében
DETEP-es hallgatónak lenni megtiszteltetés
Tantárgygondozó szaktanácsadás
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A Balaton Kiemelt Üdülőkörzetben tervezett vízpart-rehabilitációs projektek várható társadalmi fogadtatása Dr. Vári Anna - Ferencz Zoltán MTA Szociológiai.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar kórházszövetség XXVII.
Mentálhigiénés team működése kórházunkban
A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs,
A Zöld Kaposvár program a helyi közösségi közlekedésben.
SMART KÖZLEKEDÉS A FENNTARTHATÓ VÁROSFEJLESZTÉSBEN Buzási Attila Szalmáné Dr. Csete Mária Dr. Németh Bálint
Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok projekt címszavas bemutatása Dr. Kállai Mária kormánymegbízott, Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok integráló/kohéziós.
Minőségi követelmények a közúti és vasúti személyszállításban Munkácsy András Közlekedéstudományi Intézet Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat.
TÁMOP PROJEKT KERETÉBEN: Sarkadi Járásfejlesztési Stratégia című 1. workshop. Helyszín: Biharugra Időpont: Készítette: Projektfelügyelet.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
A helyváltoztatási láncok választási valószínűségét számító módszer kidolgozása Csonka Bálint, Dr. Csiszár Csaba IFFK, Budapest augusztus
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Mezőkovácsházi Járásfejlesztési Stratégia
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Az SZMBK Intézményi Modell
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012

A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer (UTEM) célja  A Körös Volán Zrt. az autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatási színvonal minőségfejlesztéséhez rendszeres időközönként átvizsgálja a szolgáltatás előállítás folyamatait.  Az átvizsgálások viszonyítási pontjainak kialakításában meghatározó az autóbusz közösségi közlekedéshez kapcsolódó visszajelzések figyelembevétele.

A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer (UTEM)kialakítása  A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer évtizedes, tudatosan tervezett fejlesztés eredménye, mely a Körös Volán Zrt. Minőség és Környezetpolitikai Nyilatkozat elveinek megfelelően került kialakításra és ez a folyamatos fejlesztésének meghatározó alapja.  Két fő területe az internetes és a személyes interjúk alkalmával történő visszajelzések begyűjtése az autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatás minőségi színvonaláról.

A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer (UTEM)bemutatása

A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer (UTEM) internetes visszajelzési lehetősége  A Körös Volán Zrt. hivatalos internetes honlap nyitó oldalán Internetes utas-elégedettségi kérdőív került elhelyezésre.  A kérdőíven 2012 évben folyamatosan volt lehetőség tizenkét strukturált kérdésről visszajelzés küldésére az autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatási színvonal minőségéről.

A Körös Volán Zrt. Utas Elégedettség Mérési Rendszer (UTEM) visszajelzési lehetőség személyes interjúkkal  A Körös Volán Zrt. rendszeresen évente végez reprezentatív kutatást működési területén az autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatási színvonal minőségéről.  A Körös Volán Zrt évben Békéscsaba, Gyula és Orosháza autóbusz közösségi közlekedési csomópontjaiban (autóbusz- pályaudvarok) szeptember hónapban személyesen kereste meg az utazó közönség lakosság arányos (1%) részét, véletlenszerű kiválasztással.

Az internetes visszajelzések eredményei  Az interneten közösségi közlekedés szolgáltatás színvonal minőségéről visszajelzést küldők száma 37%-kal nőt 2011 évhez képest.  A szolgáltatási színvonal tetszési indexe általánosságban növekedett és a közömbös megítélés %-osan csökkent 2011 évhez képest.  2011 évhez képest a legnagyobb negatív változások az autóbuszvezetők viselkedése (-0,69%) és az autóbusz állomások utas tájékoztatásának (-1.21%) minősége terén volt mérhető.  A legkiemelkedőbb a tetszési index növekedés a menetrendszerinti közlekedés (+0.95%) és az utazóközönség viselkedése +(0.81%)terén 2011 évhez képest.

A személyes interjú visszajelzések eredményei 2012 évben (5-ös skálán mérve)  A legnagyobb elégedettség az autóbuszvezetők megjelenésével (4.76) és az autóbusz állomások utas tájékoztatásával (4.5) volt mérhető.  A legkisebb elégedettség az autóbuszok komfortja (3.63) és az utazóközönség viselkedése (3.68) területén volt mérhető.  Az autóbuszok utasterével való elégedettség nem változott 2011 évhez képest (3.83)

A visszajelzések eredményeinek felhasználása  A Körös Volán Zrt. Autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatási színvonal minőségéről érkezett visszajelzések felhasználásával tanulmányokat készít a szolgáltatás összetevőivel való elégedettségről, ezek változásáról.  A tanulmányok figyelembevételével a Körös Volán Zrt. autóbusz közösségi közlekedés szolgáltatási folyamataiban résztvevő munkatársak a szolgáltatási színvonal fejlesztésére javaslatokat készítenek a 2013 évi üzleti tervhez.  A szolgáltatási színvonal fejlesztési célkitűzései a Körös Volán Zrt évi üzleti tervében mérhető minőségügyi paraméterekként kerülnek meghatározásra.

Néhány 2012 évben megvalósult fejlesztés  A Vakok és Gyengén látók Békés Megyei egyesületének bevonásával az utas tájékoztatási rendszer fejlesztése.  A Vakok és Gyengén látók Békés Megyei egyesületének bevonásával az autóbuszvezetők oktatás keretében történő felkészítése a fogyatékkal élők speciális igényeinek megismerésében.  Az utazás, várakozás biztonság növelése érdekében a nagyobb közlekedési csomópontok térfigyelő rendszerének fejlesztése.

KÖSZÖNET AZ ÉRDEKLŐDÉSÉRT!