Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs, 2016.07.08.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs, 2016.07.08."— Előadás másolata:

1 A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs, 2016.07.08.

2 A projekt bemutatása A CIVITAS Activity Fund EUs fenntartható városi mobilitást támogató forrásból Célja a budaörsi kerékpáros közösségi közlekedési rendszer (közbringa) és egyéb közösségi mobilitási opciók (pl. közautózás) általános megvalósíthatóságának vizsgálata. Ezen belül: A piacképesség elemzése széles nyilvánosság bevonásával A legfontosabb paraméterek meghatározása (technológia, üzemeltetési modellek, szolgáltatási terület és rendszerméret) Javaslatok gazdasági elemzéssel történő alátámasztása 2016 Április – Július Eredmény: Írott, rövid döntéselőkészítő tanulmány

3 A piackutatás Első fázis: 15 félig strukturált interjú érintettekkel Második fázis: kérdőívezés 29 kérdés utazási szokásokról és igényekről Május 7. – Június 30. 446 kérdőív kitöltő = 120 utcai + 326 online 207 szöveges javaslat 739 gyűjtőállomás helyszín javaslat Harmadik fázis: mai tapasztalatok

4 Válaszadók demográfiai adatai

5 Válaszadók közlekedési szokásai I. Mivel közlekednek Budaörsön belül? Mivel közlekednek Budapestre/ről?

6 Válaszadók közlekedési szokásai II. Bérlet, jogosítvány, kerékpárbirtoklás aránya „Hová utazott tegnap?”

7 Válaszadók közlekedési szokásai III. 1. Nyugati ipari gazdasági terület 2. Hegyvidék (Törökugrató, Csiki-dűlő, Út-hegy, Odvas-hegy) 3. Intézményi városközpont és lakótelep 4. Szállások területe 5. Hegyvidéki erdőterületek 6. Frankhegy 7. Történelmi belváros 8. Kertvárosias lakóterület (Budapesti út és Farkasréti út) 9. Az autópálya és a vasút menti kereskedelmi-gazdasági területek 10. Szilvás 11. Kamaraerdő Az utazások többsége a 7.Történelmi belváros, a 3. Intézményi városközpont, valamint a 9. Gazdasági területek felé irányul. Jelentős a forgalom a következő körzetek között: 2-9; 2-3; 2-7; 3-7; 3-9; 7- 3; 7-9; 8-3; 8-7; 8-9;

8 Válaszadók kerékpározási szokásai

9 Közbringa igénybevételi hajlandóság

10 A rendszer támogatottsága Támogatja az ötletet, hogy legyen Budaörsön elektromos közbringa?

11 Kerékpárosok számának növekedése

12 Egyéb igények Rendszerintegrációs igények

13 A válaszadók fizetési hajlandósága Leggyakoribb: 10000 Ft Átlag: 9690 Ft Leggyakoribb: 500 Ft Átlag: 560 Ft

14

15 Gyűjtőállomás helyszínek (739 javaslat)

16 Köszönöm a figyelmet! Katona Attila akatona@rec.org @akatona_ akatona@rec.org

17 Városrészek 1. Nyugati ipari gazdasági terület 2. Hegyvidékek (Törökugrató, Csiki-dűlő, Út-hegy, Odvas-hegy) 3. Intézményi városközpont és lakótelep 4. Szállások területe 5. Hegyvidéki erdőterületek 6. Frankhegy 7. Történelmi belváros 8. Kertvárosias lakóterület (Budapesti út és Farkasréti út) 9. Az autópálya és a vasút menti kereskedelmi-gazdasági területek 10. Szilvás 11. Kamaraerdő

18 Domborzat

19 Autóbuszvonalak


Letölteni ppt "A budaörsi piackutatás eredményei Katona Attila Budaörs, 2016.07.08."

Hasonló előadás


Google Hirdetések