Kalandozás a könyvek univerzumában irodalmi akadályverseny március

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
15. SZABÁLY – A B erugás. 15. SZABÁLY – A BE RUG ÁS A be rug ás a játék újrakezdésének egyik módja. Be rug ást kell ítélni annak a csapatnak a javára,
Advertisements

Szeretem a könyvtáram!.
CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész.
Csillagteszt 13+1.
GÁRDONYI GÉZA EMLÉKHÁZ
Gazdálkodási ismeretek
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
9. szabály – A labda játékban és játékon kívül. 9. szabály – A labda játékban és játékon kívül A labda játékon kívül A labda játékon kívül van, ha: •
2011. november 10. KKVSZI Kőrösy József Tagintézmény magyar nyelv és irodalom munkaközössége.
VETÉLKEDŐ. 1.kérdés H3 játékos gólt lő, a játékvezetők megadják a gólt, de amikor beírnák a jegyzőkönybve, akkor veszik észre, hogy H3-as nem szerepel.
Kezdetek: Webfejlesztő verseny Később inkább játékos-algoritmizáló Valamilyen technológiát használ: Silverilght, C#, ASP.NET BME AUT Pizzafutár.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Nemzetközi Könyvajándék Nap Bethlen Gábor Általános Iskola Székelyudvarhely.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
A DISPUTA, MINT SZEREPJÁTÉK. TÖRTÉNELMI LEVEGŐ JÓ INTÉZMÉNYI ADOTTSÁGOK.
Logika Érettségi követelmények:
Halmazok.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
EGYEDÜL NEM MEGY Módszertani ötletek egy kooperatív óra megtartásához
Mikszáth Kálmán:Szent Péter Esernyője Készítette:Adonyi Dávid
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
Készitette:Csehbajnokok: Cochior Irina,Bucuri Erika,Póra Rezső,Tatár Endre.
Az olvasás helye és megítélése az általános iskola felső tagozatában
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Huffman Kódolás.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
Büntetőrúgások. Végrehajtás A játékvezető kijelöli azt a kaput, amelynél a rúgásokat elvégzik A játékvezető pénzfeldobással sorsol, és amelyik csapatkapitány.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Módszertani megújulás a nevelő munkában
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Az irodalomterápia könyvtári lehetőségei
Projektmunka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Talentum Játék Dörögdi Fesztivál ‘
A rendezvények előkészítése
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
DOKUMENTUMOK KÉSZÍTÉSE WORD 2007 SZÖVEGSZERKESZTŐVEL II. rész.
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
Országos IV. helyezést értek el az egri Kossuth Zsuzsa Szakközépiskola rendvédelmi előkészítő osztályának tanulói Az elmúlt hétvégén a Balaton mellett,
Mérések.
(nyelv-családhoz képest!!!
„Ment-e a könyvek által a világ elébb?”
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
„Ó, mondd, Te mit választanál…” A tanár felelőssége és lehetőségei a kötelező olvasmányok kiválasztásában Gombos Péter Kaposvári Egyetem HUNRA.
Gyermekvilág régen és ma
MOME - Kreatív Technológia Labor
Jókai Mór Általános Iskola 3
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
Példa egy ppt prezentációhoz
2010. Október 5. Helyismereti vetélkedő – Ifo vegyes Zene: Németh Juci – Nékem csak Budapest kell.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
Hajdúszoboszló.      Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő.
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Szociális vállalkozások az európai polgári kultúra erősítése érdekében - Ezer gyerek módszertan A projekt az Európai Unió Európa a polgárokért programjának.
Filmezés alapjai, ötlet-forgatókönyv 6. témakör. A forgatókönyv játékfilmek és dokumentumfilmek írásban rögzített anyaga. Hasonló a szövegkönyv, amely.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Tanulási technikák A tanulási stratégiák. A tanulási stratégiák vizsgálata Kozéki és Entwistle (1986): Kozéki és Entwistle (1986): Mélyrehatoló:Mélyrehatoló:
Érettségi élő idegen nyelv
1. FELADAT- APRÓHIRDETÉSEK
Analitikus fa készítése Ruzsa programmal
Játék, szórakozás, egészség
A Megalkuvók csapata bemutatja:
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
ĦåℓℓǿฟєєИ Ҝǿ√áčṧ Ṁΐℓáή .
Könyvtárpedagógiai foglalkozások – hónapról, hónapra
AZ EMBER TRAGÉDIÁJA Paulay Ede.
Alapfokú játékvezetői tanfolyam
Előadás másolata:

Kalandozás a könyvek univerzumában irodalmi akadályverseny 2008 március

A nevező csapatok előzetes feladatokat kaptak: évfolyamonként más-más könyvekből választva el kellett olvasniuk egy gyermekregényt csapatkapitány választás névválasztás egységes jelmez vagy jelkép készítése (pl. karszalag, arcfestés) az elolvasott könyvről egy azt reklámozó plakát készítése pecsétkészítés (krumplinyomda) egységes kitűző készítése menetlevél A vetélkedő egy képzeletbeli űrutazás formájában zajlott le. A csapatok bolygóról bolygóra „utazva” oldották meg a játékos feladatokat. A Föld bázisról indulva, 8 bolygót érintve kellett visszatérniük, a feladatok végeztével.

Bázis: a Föld Itt értékeltük az előzetes feladatokat. A csapatok pontot kaptak a jelmez illetve a csapat összetartozását jelképező jelvény stb. ötletességére és szép kivitelezésére is.

1.Állomás Okoló Bolygó A versenyzők az olvasmányokkal kapcsolatban kérdésekre válaszoltak.

2. állomás: Mutogató Bolygó Az Activity szabályainak megfelelően el kellett mutogatniuk a regényekben szereplő fogalmakat, szereplőket illetve jellegzetes tárgyakat.

3. Állomás Apro-Po Bolygó A gyereknek ki kellett találniuk, hogy a regények szereplői közül ki adhatta fel az apróhirdetéseket.

4. Állomás Lódító Bolygó Hamis állításokat kellett javítaniuk szövegben

5. Állomás Hunyó Bolygó A gyerekek behunyt szemmel rajzolták le a könyvek szereplőit.

6. Állomás Igen-Nem Bolygó A barchoba szabályai alapján kellett időre kitalálniuk a könyvekben előforduló fogalmak, tárgyak, karakterek neveit.

7. Állomás Mi A Jó Kisbolygó Miért jó olvasni? Miért fontos az olvasás? Érvelniük kellett az olvasás fontossága mellett

8. Állomás Ajánló Bolygó Könyvajánlót, reklámszöveget kellett fogalmazniuk az olvasott regényről

A csapatok pontjait összesítve eredményt hirdettünk és díjaztuk a résztvevőket