Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Advertisements

1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
RCH, mint karbantartásért felelős szervezet (ECM) kapcsolatrendszere
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Fókuszban a vontatási tevékenység hatékonyságjavítása
Megvalósítás lehetőségei. Kiss Béla MÁV ZRt. VMMSZK
GanzPlan Hungária Kft. Cégismertető
A közösségi közlekedési szolgáltatások fejlesztése
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Nagyépületek nagy megbízhatóságú villamos energiaellátása
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
A járműjavítás racionalizálása a MÁV-GÉPÉSZET Zrt. -nél
ISD Dunaferr Zrt. környezetvédelmi fejlesztései június 13. Az ISD DUNAFERR az ISD Korporáció tagja Előadó: Lukács Péter ISD DUNAFERR Zrt. stratégiai.
Társaságunk bemutatása 2009.
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
Megy a gőzös, megy a gőzös….
Nyíregyháza, szeptember 09.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Fényképes típusismertető Készítette: Ferencz Tamás
Városi tömegközlekedés
Az M44 sorozatú, rádiótávirányítású tolatómozdony bemutatása
Történelmi visszatekintés
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
2006. június 13.Környezetvédelmi Világnap - aktuális kutatási kérdések a környezetvédelemben 1 Zajtérképezés Magyarországon A stratégiai zajtérkép mint.
Lesku Miklós - polgármester Záhony Város
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
A MÁV Zrt. pályahálózat helyzete, fejlesztése
Lesku Miklós - polgármester Záhony város
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
1 Az EMC témaköre, EMC Irányelv Zavarok frekvencia tartomány szerinti elhelyezkedése Az EMC megvalósításának módszere.
A magyar gazdaság várható helyzete
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
JÖVŐKÉP DÁTUM: október 6. HELYSZÍN: Danubius Hotel Flamenco Budapest, Tas vezér u ELŐADÓ: Dr. Márkus Imre, vezérigazgató MÁV-TRAKCIÓ.
X. Vasútgépész Napok október 6.
MÁV-TRAKCIÓ Zrt. szerepe a vasúti piacon Budapest, május 3. Dr. Márkus Imre vezérigazgató 1.
A V43 sorozatú mozdonyok felszerelése önműködő fékrudazat-állítóval
Fejlesztések hatékonyság ergonómia „X. Vasútgépész Napok” konferencia
Vontatási rendszer működtetése és a mozdonyvezetői helyzetkép
Problémák az interoperábilis közlekedésre alkalmas vontatójárműveknél Dr. Márkus Imre vezérigazgató 1.
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Koordináció az egyes környezetvédelmi projekteknél Kis András Térségfejlesztési és Külügyi Iroda irodavezető-helyettes Szolnok szeptember 26.
1 SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁV-TRAKCIÓ Zrt december 6. (csütörtök), de. 10:30 óra Zsákay László György főigazgató MÁV Zrt. Gépészeti Üzletág.
Pesti Béla MÁV ZRt. Pályavasúti Üzletág
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
hatásterület lehatárolása az IMMI 2011 szoftver segítségével
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
A vasúti továbbképzések lehetőségei a hazai és a nemzetközi elvárások változása kapcsán Előadó: Dr. Vincze Árpád főtanácsos Gazdasági és Közlekedési Minisztérium.
Csépke András Üzemeltetési igazgató „A magyar vasutak számára biztosított vontatási szolgáltatás eredményei, célkitűzései. A korszerű magyar vasúti személykocsi.
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
DND Telecom Center Kft. / 1089 Budapest, Elnök utca 1. / Tel.: / / DND Telecom Center Kft. Szőcs Zoltán kereskedelmi.
HÉV személyszállító járművek komplex rekonstrukciós programjának bemutatása Utastér komfortjának növelésére irányuló alprojekt eredményeinek ismertetése.
Tevékenység főbb területei: -Tervelőkészítés, tervellenőrzés, műszaki specifikációk és pályázati dokumentációk készítése, a tervezés irányítása -Vágányok.
Tesztlap Teszt megkezdése.
okl. hegesztő szakmérnök TÜV Rheinland InterCert Kft.
Előadás másolata:

Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft. Nyomtávváltós Intercity vonatok közlekedtetése Magyarország-Ukrajna között A Tanulmányterv szempontjai Surányi Sándor GanzPlan Hungária Kft.

Az előadás tematikája A téma aktualitása, a tanulmányterv célja. GanzPlan Hungária Kft. cégismertető. Megoldandó problémák.

A tanulmányterv célja Mottó: „Az Európai Unió keleti határán három vasúti stratégiai pont van: egy Lengyelországban, egy Szlovákiában, és egy Magyarországon, Záhonyban, ahol áthalad az EU V.-ös korridor, ahol az orosz (1521 mm) és az európai normál (1435 mm) nyomtáv találkozik.” A tanulmányterv célja megvizsgálni, hogyan lehet ebben a térségben is az önműködő nyomtávváltós rendszerrel megoldani a korszerű vasúti forgalmat.

GanzPlan Hungária Kft. Cégismertető

Cégünkről: A GanzPlan Hungária Kft. 1990 évben alakult vasúti járműtervezési és általános gépipari tervezési, mérnöki szolgáltató és kereskedelmi tevékenységre. Fő feladatunk a tevékenységi körünkbe tartozó rendszerek, alrendszerek tervezése különböző típusú gépek, járművek konstrukcióinak előtervezése, gyártási tervezése, kiviteleztetése. Cégünk 100 %-ban magántulajdonban van, a tulajdonosok az egykori Ganz vállalatok szellemiségét, szakmai színvonalát kívánják tovább vinni, fenntartani. Alapvető célunk a tevékenységi körben a mérnöki szolgáltató, kereskedelmi tevékenység teljes körű, megbízható, hosszú távú biztosítása, és megrendelőink mindenkori rugalmas, gyors kiszolgálása.

HÁLÓKOCSI ÁTÉPÍTÉS TERVEZÉSE Referenciáinkból : ÖBB FEKVŐHELYES KOCSIHOZ BELSŐ BERENDEZÉS, SZELLŐZÉS, FÉKKONTÉNER TERVEZÉSE M40 MOZDONY REMOTORIZÁCIÓ ÉS VEZÉRLÉS ÁTTERVEZÉSE OSE (GÖRÖG VASUTAK) HÁLÓKOCSI ÁTÉPÍTÉS TERVEZÉSE

KESKENY NYOMKÖZŰ VASÚTI SZEMÉLYKOCSI KORSZERŰSÍTÉS Referenciáinkból : M40 MOZDONY REMOTORIZÁCIÓ ÉS SEGÉDÜZEM TERVEZÉS EURÓPAI EGYSÉGESÍTETT VONATBEFOLYÁSOLÓ BERENDEZÉS JÁRMŰFEDÉLZETRE ÉPÍTÉSÉNEK. TERVEZÉSE ÉS KIVITELEZÉSE V63 MOZDONYNÁL BKV CSUKLÓS VILLAMOSHOZ VEZETŐ-ÁLLÁS TERVEZÉS KESKENY NYOMKÖZŰ VASÚTI SZEMÉLYKOCSI KORSZERŰSÍTÉS TANULMÁNYTERV

Referencia lista Elvégzett munkák Megrendelő Időszak Millenniumi Földalatti ajtó átalakítás Ganz-Hunslet Rt. 1993 Különféle részegységek tervezése IC vonathoz 1993-1994 Különféle részegységek tervezése Suburban vonathoz 1994 RO-LA kísérőkocsi tervezés MÁV Dunakeszi Kft. BKV csuklós villamoshoz vezetőállás tervezés 1996 BH sorozatú kocsi átépítés oldalfal és belső berendezés tervezés Felépítményvizsgáló mérőkocsi tervezés Szlovák poggyászteres személykocsi átépítés tervezés MÁV ADtranz Dk. Kft. 1997 Orosz büfékocsi villamos tervezés, tervezéskoordináció

 Elvégzett munkák Megrendelő Időszak Villamos készülékszekrény áttervezése MÁV Vasjármű Kft. 1998 Interpici vpk. villamos vezérlés tervezése 1999 ÖBB fekvőhelyes kocsihoz belső berendezés, szellőzés, fékkonténer tervezése ADtranz MÁV Kft. Interpici vpk. elektromos berendezés tervezése 2000 M62 mozdony remotorizáció: vezetőállás áttervezés MÁV Északi JJ. Kft. 2001 M40 mozdony remotorizáció és vezérlés áttervezése MÁV Rt. 2001-2002 OSE hálókocsi átépítés tervezése Bombardier MÁV Kft. 2001-2003 ETCS beépítés tervezés M41 mozdonyba Alcatel / HTA Kft. M40 mozdony remotorizáció - Tanulmányterv GySEV Rt. M40 mozdony remotorizáció és segédüzemtervezés 2002-2003 MX/A HÉV vez.fülke légjavítás Tanulmányterv BKV Rt. 2003 Európai Egységesített Vonatbefolyásoló Berendezés járműfedélzetre építésének tervezése és kivitelezése V63 mozdonynál Alcatel / HTA Kft 2004-2005

 Elvégzett munkák Megrendelő Időszak Z2 kocsi átalakítása számítógépes terminálokra - Tanulmányterv MÁV Rt. 2004 Királyréti Erdei Vasút Engedélyezési dokumentáció készítése Ipoly Erdő Rt. Királyréti Erdészet 2005 V63 mozdony rekonstrukció - Tanulmányterv MÁV Északi JJ. Kft. M44 tolatómozdonyba rádiótávirányítás beépítésének tervezése GySEV Rt. 2003-2005 BDV motorvonat korszerűsítés - Nyomkarimakenő beép. 2006 - Kerékpártartó elhelyezés az utastérben - Áramvisszavezető rendszer korszerűsítés - Félautomata tűzoltó berendezés beép. BDV motorvonat - Segédüzemi szekrény korszerűsítés Hungarotrain Felmérés a Dunaferr ZRt. Vasúti teherkocsijainak állapotáról - Tanulmányterv Dunaferr ZRt.

 Elvégzett munkák Megrendelő Időszak Tanulmányterv az automatikus fékrudazat utánállítás lehetőségéről V43 és V46 tip. mozdonyba MÁV Északi JJ. Kft. 2006 INDUSI vonatbefolyásoló beépítése Ab-15, Ab-25, Ab-35 típusú motorkocsikba MÁV Központi Felépítményvizsgáló Kft. TW-6000 tip. villamoshoz alacsony padlós utastér kialakítása - Tanulmányterv Közlekedés Kft. 2006/2007 Automatikus fékrudazat-utánállító V46 sorozatú mozdonyba 2007/2008 V43 sor. mozdony fékrendszer átalakítása rudazatállítós fékblokkal V43-3000 sor. mozdonyok vezetőállás korszerűsítése, légjavító beépítése Különleges vasúti kocsik dokumentálása Dunaferr Zrt. V43-300 sorozatú mozd. légjavító beépítése GYSEV Zrt. 2008 BDV vill. motorvonatok felújítása Megvalósíthatósági Tanulmányterv MÁV – START ZRt. 2009 MOL A25 típusú diesel-vill. mozd. remotorizálása - Tanulmányterv MOL NyRt

Vasúti járműalkatrész gyártók képviselete

CATTRON KERESKEDELMI KÉPVISELET RÁDIÓ-TÁVIRÁNYÍTÓ DARUK, MOZDONYOK TÁVMŰKÖDTETÉSÉRE

Minőségbiztosítás DIN ISO 9001 : 2000

Megoldandó problémák vázlata: 1. Járműszerkezeti rész - Forgóváz (Kiss Béla a forgóváz kiválasztásáról és átalakításáról fog tartani ismertetőt, Domin Iurii prof. pedig magáról az SUV 2000 berendezésről) - Gépészet - Fék - Villamos rendszer

- Villamos rendszer A nemzetközi forgalomban elfogadott kocsi követelményeinek feleljen meg. (UIC 567-1) Az áramellátó (energiaellátó) berendezés követelményeinek feleljen meg. (UIC 550) Feszültség nemek: 1000 V 16 2/3 Hz váltakozó feszültség 1500 V 50 Hz váltakozó feszültség 1500 V egyenfeszültség 3000 V egyenfeszültség Hangosító berendezés: (UIC 568 előírásai szerint) Ajtóműködtetés: a kialakult módszerek szerint. Vezetékes kapcsolatok: A kocsik közötti kapcsolatok az UIC 558 követelményeinek feleljen meg.

3. Forgalomtechnika 2. Pálya kialakítása (erre vonatkozó részletes előadást Anton MatvijevicsFandira szept. 10-én 9.30- kor tart). 3. Forgalomtechnika (Rusznák András előadása szept. 10-én 11órakor)

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!