Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Papp János Semmelweis Egyetem I. Belgyógyászati Klinika
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
A magyar háztartások fizetési szokásai
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
TT Kovács Sándorné.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
HOGYAN KÉSZÜLNEK A MAGYAROK NYUGDÍJAS ÉVEIKRE?. A magyarok fele nem, vagy alig törődik a nyugdíjjal.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A piackutatás alapjai E-Learning.
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
Ügyfélpreferenciák a bankszámlakivonatok esetében Dr. Tomcsányi Péter Prime Rate ügyvezető.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A HAZAI VÁLLALKOZÁSOK ÉS A VÁLLALKOZÓK LAKOSSÁGI MEGÍTÉLÉSE, NEGATÍV SZTEREOTÍPIÁK VIZSGÁLATA LAKOSSÁGI KVANTITATÍV FELMÉRÉS KUTATÁSI RIPORT JÚLIUS.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
VMR.job 2009 – Felmérés az internetezők álláskeresési szokásairól
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
HAJLÉKTALANSÁG ÉS DROGHASZNÁLAT
Előadás másolata:

Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából készített az NRC Piackutató, január. Avagy miért van szükségünk CRM-re?

NRC Omnibusz január 2  A nehézkes ügyintézést 37% említi jellemző problémaként, míg a testreszabott ajánlatokat a felnőtt heti netezők harmada hiányolja.  A férfiak nagyobb arányban emeltek ki olyan problémákat, mint hogy nem becsülik meg a régi ügyfeleket, nem kapnak eléggé testre szabott ajánlatokat, illetve hogy a szolgáltató nincs tisztában azzal, milyen régóta az ügyfelük.  A többi korcsoporthoz képest a évesek nagyobb arányban panaszkodnak a nehézkes ügyintézésre, míg a éves korosztály a régi ügyfelek megbecsülését hiányolja átlagon felüli arányban.  A diplomások és a budapesti lakosok a legtöbb szempont szerint negatívabb véleménnyel rendelkeznek a vállalatokról, mint az alacsonyabb iskolai végzettségűek illetve a vidékiek. Összefoglaló

NRC Omnibusz január 3 Vállalatok megítélése Vállalatok megítélése – állításokkal való egyetértés Bázis: éves hetente internetezők, n=1000 fő Melyik állítással ért egyet az alábbiak közül? Több lehetőséget is választhat! Megjegyzés: a vállalatok alatt értünk általánosságban minden olyan szolgáltatót, mellyel Ön kapcsolatban áll, például mobil szolgáltatót, internetszolgáltatót vagy akár webáruházat. a kapott ajánlatok közül sok az érdektelen a vállalatok nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket nem tartják számon a korábbi problémákat, ezért nehézkes az ügyintézés nem nyújtanak testre szabott kedvezményeket nem tudnak eleget arról, hogy milyen régen vagyok ügyfél nem rendelkeznek pontos információval az általam igénybe vett szolgáltatásokról nem tudnak eleget az igényeimről, ezért nem elég testre szabottak az ajánlataik örülnék annak, ha a vállalatok többet tudnának rólam és az igényeimről nem biztosítanak online webes önkiszolgáló felületet, ahol ügyeim állását nyomon tudnám követni telefonálás nélkül nem tudják akcióikat kezelni, így a számlázásnál már nem az akcióban meghirdetett kedvezménnyel kapom a számlát egyik sem igaz

NRC Omnibusz január 4 Vállalatok megítélése Vállalatok megítélése nem szerint Bázis: éves heti internetezők Total szerint csökkenő sorrendben! Melyik állítással ért egyet az alábbiak közül? Több lehetőséget is választhat! Megjegyzés: a vállalatok alatt értünk általánosságban minden olyan szolgáltatót, mellyel Ön kapcsolatban áll, például mobil szolgáltatót, internetszolgáltatót vagy akár webáruházat. a kapott ajánlatok közül sok az érdektelen a vállalatok nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket nem tartják számon a korábbi problémákat, ezért nehézkes az ügyintézés nem nyújtanak testre szabott kedvezményeket nem tudnak eleget arról, hogy milyen régen vagyok ügyfél nem rendelkeznek pontos információval az általam igénybe vett szolgáltatásokról nem tudnak eleget az igényeimről, ezért nem elég testre szabottak az ajánlataik örülnék annak, ha a vállalatok többet tudnának rólam és az igényeimről nem biztosítanak online webes önkiszolgáló felületet, ahol ügyeim állását nyomon tudnám követni telefonálás nélkül nem tudják akcióikat kezelni, így a számlázásnál már nem az akcióban meghirdetett kedvezménnyel kapom a számlát egyik sem igaz

NRC Omnibusz január 5 Vállalatok megítélése Vállalatok megítélése korcsoportok szerint Bázis: éves heti internetezők Total szerint csökkenő sorrendben! Melyik állítással ért egyet az alábbiak közül? Több lehetőséget is választhat! Megjegyzés: a vállalatok alatt értünk általánosságban minden olyan szolgáltatót, mellyel Ön kapcsolatban áll, például mobil szolgáltatót, internetszolgáltatót vagy akár webáruházat. a kapott ajánlatok közül sok az érdektelen a vállalatok nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket nem tartják számon a korábbi problémákat, ezért nehézkes az ügyintézés nem nyújtanak testre szabott kedvezményeket nem tudnak eleget arról, hogy milyen régen vagyok ügyfél nem rendelkeznek pontos információval az általam igénybe vett szolgáltatásokról nem tudnak eleget az igényeimről, ezért nem elég testre szabottak az ajánlataik örülnék annak, ha a vállalatok többet tudnának rólam és az igényeimről nem biztosítanak online webes önkiszolgáló felületet, ahol ügyeim állását nyomon tudnám követni telefonálás nélkül nem tudják akcióikat kezelni, így a számlázásnál már nem az akcióban meghirdetett kedvezménnyel kapom a számlát egyik sem igaz

NRC Omnibusz január 6 Vállalatok megítélése Vállalatok megítélése végzettség szerint Bázis: éves heti internetezők Total szerint csökkenő sorrendben! Melyik állítással ért egyet az alábbiak közül? Több lehetőséget is választhat! Megjegyzés: a vállalatok alatt értünk általánosságban minden olyan szolgáltatót, mellyel Ön kapcsolatban áll, például mobil szolgáltatót, internetszolgáltatót vagy akár webáruházat. a kapott ajánlatok közül sok az érdektelen a vállalatok nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket nem tartják számon a korábbi problémákat, ezért nehézkes az ügyintézés nem nyújtanak testre szabott kedvezményeket nem tudnak eleget arról, hogy milyen régen vagyok ügyfél nem rendelkeznek pontos információval az általam igénybe vett szolgáltatásokról nem tudnak eleget az igényeimről, ezért nem elég testre szabottak az ajánlataik örülnék annak, ha a vállalatok többet tudnának rólam és az igényeimről nem biztosítanak online webes önkiszolgáló felületet, ahol ügyeim állását nyomon tudnám követni telefonálás nélkül nem tudják akcióikat kezelni, így a számlázásnál már nem az akcióban meghirdetett kedvezménnyel kapom a számlát egyik sem igaz

NRC Omnibusz január 7 Vállalatok megítélése Vállalatok megítélése településtípus szerint Bázis: éves heti internetezők Total szerint csökkenő sorrendben! Melyik állítással ért egyet az alábbiak közül? Több lehetőséget is választhat! Megjegyzés: a vállalatok alatt értünk általánosságban minden olyan szolgáltatót, mellyel Ön kapcsolatban áll, például mobil szolgáltatót, internetszolgáltatót vagy akár webáruházat. a kapott ajánlatok közül sok az érdektelen a vállalatok nem becsülik meg eléggé régi ügyfeleiket nem tartják számon a korábbi problémákat, ezért nehézkes az ügyintézés nem nyújtanak testre szabott kedvezményeket nem tudnak eleget arról, hogy milyen régen vagyok ügyfél nem rendelkeznek pontos információval az általam igénybe vett szolgáltatásokról nem tudnak eleget az igényeimről, ezért nem elég testre szabottak az ajánlataik örülnék annak, ha a vállalatok többet tudnának rólam és az igényeimről nem biztosítanak online webes önkiszolgáló felületet, ahol ügyeim állását nyomon tudnám követni telefonálás nélkül nem tudják akcióikat kezelni, így a számlázásnál már nem az akcióban meghirdetett kedvezménnyel kapom a számlát egyik sem igaz

NRC Omnibusz január 8 NRC Omnibusz  A kutatás célcsoportja: éves, hetente legalább egy alkalommal internetezők  Mintanagyság: 1000 fő  A minta forrása: NRC Netpanel tagok  Az adatfelvétel ideje: január 28- február 4.  Az adatfelvétel módszere: online kérdőíves felmérés többszörösen rétegzett, véletlen mintavétellel az NRC NetPanel, Magyarország legnagyobb kutatási panelje segítségével  A minta reprezentatív a célcsoportra: nem, korcsoport, végzettség és lakóhelytípus jellemzők alapján Bővebb információ: Novák Hanna