O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
Advertisements

LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Egészségközpontú egészségügy konferencia
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Számold meg a fekete pontokat!
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
A 2011/12-es tanév lehetőségei Merényi Ádám. Munkahelyek és lehetőségek teremtése CertificationCTLC*Digital LiteracyDreamSpark Dynamics Academic Alliance.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
DISSZEMINÁCIÓ A projektek eredményeinek terjesztése május 2. Tordai Péter, Tempus Közalapítvány.
PARP Planning and Review Process Szöllősi Antal alezredes Honvédelmi Minisztérium.
Gyenese Tamás, Kovács Csaba, Lux Zoltán
NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Krónikus regurgitáció Chronic regurgitation A képen látható információk alapján fogalmazza meg mit lát a felvételen és mire gondolna ez alapján! Based.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
DISKURZUS 14:00 – 14:10Megnyitó -Dr. Farkas Lilla (SE Innovációs Igazgatóság) 14:10 – 14:45 Horizon 2020 program "Egészségügy" témájú támogatásai" Előadó:
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Alapítva: 1870 ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI SZOLGÁLAT Hungarian Meteorological Service Györgyi Baranka Training Workshop for National Meteorological and Hydrological.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért „Tisztább kép” — együttműködési program az új szintetikus drogok feltérképezéséért.
Önkormányzati kapacitásfejlesztés a helyi közszolgáltatások minőségének javítása és a helyi gazdaságfejlesztés érdekében / Capacity-building of local governments.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
International Olympiad in Informatics
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Follow-up national seminar Implementation of European social partners’
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
BETEKINTÉS AZ EURYDICE HÁLÓZAT
Kutatási célú szakmai ösztöndíj beszámoló
Miklós Kóbor Department of Geophysics & Space Sciences,
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
Pairwise object comparison based on Likert-scales and time series – the idea of human-oriented science in light of artificial intelligence and value.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Az interdiszciplináris oktatás felé
Készletek kezelése építőipari logisztikai feladatok során
Follow-up national seminar Implementation of European social partners’
Az interdiszciplináris oktatás felé
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
App-ra fel! Moodle Mobile és Moodle Desktop
Csurgalékvíz tisztítás
Nem akarok menedzser lenni!
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Public relation at our school
Social Renewal Operational Programme
Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Előadás másolata:

O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers With the leadership of Galamb József agricultural secondary school továbbképzési program a szakmai tanárok számára

O5 Main tasks A1 Piloting the course in Hungary A2 Piloting the course in Macedonia A3 Analysing the feedback of the testing phase A4 Improvement of the course according to the feedback 1 pilot program Magyarországon 1 pilot program Macedóniában A pilot programok visszajelzései alapján a folyamatok elemzése A pilot programok befejezése után a visszajelzések alapján a folyamatok javítása

O5 Main goals Involvement of professional teachers Testing, collecting feedback and improvement according to the evaluation of the external participants A két ország szakmai tanárainak a bevonása a programba Testek, feladatbankok elkészítése A külső partnerek visszajelzései alapján a lehető leghatékonyabb e-learning elkészítése Projekten kívül, de nagyon fontos egy tankönyv elkészítése az összeállított e-learning tananyagokból.

05 - A1 Piloting the course in Hungary 05 - A2 Piloting the course in Macedonia With the help of the built platform, you can test your curriculum among the two countries' professional teachers. 15 people from Macedonia - deadline January 31, 2019 and 15 people from hungary 15 people from Hungary - deadline 30 April 2019 Testing the e-learning surface , Responsibility: Galamb József Agricultural secondary school and the Foundation Agro-Center for Education Az első két részfeladatban 15 fő szakmai tanár bevonása történik meg Macedóniában, mely folyamat indítása megelőzi a Magyarországon lévő tanfolyamot. A határidők eltolása fontos, hogy az első képzés eredményeit már figyelembe vehessük a második képzés keretében. Itt történik meg először a felület tesztelése élesben, vagyis a visszajelzések már külső partnerektől érkeznek be.

05 - A3 Analysing the feedback of the testing phase The results of examining the results of Macedonia's e-learning training can be incorporated into the course of training in Hungary - time sliding Comparison of the results of the tests in two countries It is important to build the phases, time schedule and contact between partners E-learning experience and contact: ITStudy, AG Futura Technologies A Macedón képzés eredményeit be lehet építeni a magyar képzésbe. Itt szükséges lesz módosítani a GANTT diagramot, hogy az eltolt képzés megvalósulhasson, illetve a visszajelzések analizálása együtt folyhasson az első képzéssel. A második képzésbe csak azokat a változtatásokat lehet beépíteni, melyek nem veszélyeztetik az eredményeket, vagyis nem rendszerszintűek. Fontos a fázisok egymásra épülése, az időbeli ütemezés és a partnerek közötti kapcsolattartás.

O5 - A4 Improvement of the course according to the feedback Based on feedback from the training courses, develop e-learning, review the curriculum materials Make the necessary adjustments Deadline: April 30, 2019 Responsible: CAPDM: Capture. Author. Publish. Deliver. Manage A két képzés visszajelzéseinek elemzése után az e-learninget hozzá kell igazítani a valós igényekhez. El kell végezni a szükséges módosításokat. A határidőből látszik, hogy a feladat párhuzamos a magyar képzéssel!

Indicators Module information (learning objectives, learning outcomes, tasks, credits) Help with navigation, self-assessment questionnaire, instruction for learning, digital content for module tasks, Quizzes communication tools: forum, blog, messages Feladatbank összeállítása Helprendszer készítése a portál használatához Önértékelési kérdőívek elkészítése, kitöltetése Utasítások a legoptimálisabb tanuláshoz Digitális tartalmak feltöltése Kérdésbank készítése Kommunikációs eszközök: fórum, blogok, üzenetek a portálon