TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Leggyakoribb hibák a KMH pályázatokban
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Hogyan lehet a növekedést fenntartani adózás helyett? Előadó: Gurabi Attila
Sajtótájékoztató Társasági adó, SZJA és EVA bevallások tapasztalatai
Sajtótájékoztató Társasági adó, SZJA és EVA bevallások tapasztalatai
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
Sajtótájékoztató Társasági adó, SZJA és EVA bevallások tapasztalatai Előadó: dr. Horváth Szabolcs, igazgató Győr, szeptember 19.
Tájékoztató jellegű információk!. Versenyképesség javítása külső befektetővel
A társasági adóról szóló évi LXXXI. törvény 2008/2009/I.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Kontrolling házi dolgozat
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Mérleg, eredménykimutatás, cash flow
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Egyes társasági formák A korlátolt felelősségű társaság
Szolnok, február 22. Összeállította: Dr. Túróczi Imre Forrás: NAV Információs levelek 13. szám.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
RSM DTM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. A személyi jövedelemadó évi változásai Lucz Zoltánné főosztályvezető Pénzügyminisztérium.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
KMOP Vállalati tanácsadói Program pályázattal és segítségünkkel - akár 50 %-ban támogatott képzésekhez juthat: Preferált szervezetek: - gazdasági.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
nielsen közönségmérés
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
A magyar mezőgazdaság szerkezete
A évi személyi jövedelemadó- és Tao-bevallások tapasztalatai, valamint kata és kiva jellemzők Komárom-Esztergom megyében Karácsonyi Norbert igazgató.
NAV Veszprém Megyei Adóigazgatósága
A magyar biztosítási piac helyzete Pandurics Anett MABISZ Konferencia október 14.
Lantos Csaba. Egészségügyi kiadások a GDP százalékában között OECD átlag Egészségügyi kiadások a GDP százalékában 2012-ben Forrás: OECD Health.
G YŐR M EGYEI J OGÚ V ÁROS adó- és gazdaságpolitikája Nagy Tamás Gazdálkodási Főosztályvezető Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Győr, 2016.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Növekedési Hitelprogram – a második szakasz eredményei Pulai György Hitelösztönzők főosztály vezetője január 14. Elemzői.
Összehasonlító példák ‏ 2015/2016 II. Dr Lakatos Mária: ADÓZÁS I.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Civil törvény és civil információs centrumok a közösségek megerősítéséért Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár február 6. Emeri Erőforrások Minisztérima.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Munkaerőpiaci helyzetkép a salgótarjáni kistérségben Zaráné Kecskés Erzsébet Igazgató KKC-2008-V
Dr. Terták Elemér vezérigazgató Budapest, május 12.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Összehasonlító példák
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Ne maradjon le Ön se! Fejlessze vállalkozása infokommunikációs rendszerét, honlapját és webáruházát!
PÉCS FEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA A VÁLLALKOZÓI SZFÉRA SZEMSZÖGÉBŐL
Lear Corporation Magyarország Kft.
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Milovecz Ágnes–PTE KTK Király Ágnes–PTE KTK Poór József–SJE GTK
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
Előadás másolata:

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 A 2018. évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei 2019. február 27.

Televíziós Reklámtorta 2018 A Televíziós Reklámtorta 2018 felmérés az elmúlt évek gyakorlatát követve készült. A tavalyi évhez hasonlóan az állami költések* mértékét ismét megvizsgáltuk. A piac méretének megállapításához a tényadatokat közvetlenül a MEME tagjai, a televíziós társaságok, illetve a megbízásuk alapján a sales house-ok szolgáltatták. (Az összesített adat nem tartalmaz becslést) 69 televíziós csatorna szerepelt az adatszolgáltatásban. Az adatok összegyűjtését és összesítését az EY végezte. A beérkezett adatokat az összesítést követően megsemmisítettük. * A MEME közgyűlésen elfogadott 5/2017. (április 6.) számú határozat szerint: Állami reklámbevétel alatt értendő a központi költségvetésből származó valamennyi reklámbevétel, valamint minden olyan reklámbevétel, amely olyan vállalkozástól, piaci szereplőtől származik, amelyben az állami tulajdoni részesedés – akár közvetve, akár közvetlenül – legalább az 50 %-os tulajdoni hányadot vagy szavazati jogot eléri. TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

Adatszolgáltató televíziós csatornák listája: 69 csatorna RTL Klub RTL II Cool Film+ RTL Gold Muzsika Sorozat+ RTL+ Paramount Channel Comedy Central Comedy Central Family Nickelodeon Nick Jr. MTV RTL Spike AMC Film Café Film Mania Minimax Spektrum Spektrum Home TV Paprika Sport1 Sport2 Sláger tv DOQ AXN Viasat3 Viasat6 Sony Max Sony Movie Channel Disney channel Music Channel Cartoon Network Boomerang Nat Geo Wild National Geographic FOX Duna TV Duna World M1 M2 M3 M4 Sport M5 TV2 Spíler1 Spíler2 Super TV2 Prime Mozi+ Izaura TV Zenebutik FEM3 Kiwi TV Chili Humor + Story4 TV4 Film4 Galaxy4 Discovery Channel Investigation Discovery TLC History Travel Channel ATV Life TV Ozone TV Az adatszolgáltatásban részt vevő televíziós csatornák a Nielsen adatai alapján a piac 99 százalékát fedik le. TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

Ebben az évben is net-net reklám árbevételt számítottunk Kedvezményekkel csökkentett, ügynökségi jutalékok levonása utáni „tiszta” árbevétellel számoltunk. Az adatok nem tartalmaznak barter tevékenységből származó bevételt. Az adatok nem tartalmaznak olyan, egyéb bevételi forrásokat, mint például emelt díjas telefon és SMS szolgáltatásokból, valamint a rendezvényekből és a saját márkás árucikkekből származó bevétel. A szponzoráció tartalmazza a termékmegjelenítésből származó bevételt is, a szponzor finanszírozott műsorok esetében a produkciós költségeket azonban nem tartalmazza. Minden adatot millió forintban mutatunk be. TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

Több, mint 60 milliárdos a 2018-as Televíziós Reklámtorta Az EY összesítése alapján 2018-ban a televíziós reklámpiac teljes árbevétele: 60 742 millió forint TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

1 százalékkal nőttek a televíziós költésekből származó reklámbevételek TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 A 2018-as Televíziós Reklámtorta megoszlása (millió forintban és százalékosan) TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

A spot és non-spot költésekből származó reklámbevétel alakulása TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 A spotokból származó reklámbevétel részaránya nem változott érdemben 2017-hez képest TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 A 2018-as Televíziós Reklámtorta megoszlása (millió forintban és százalékosan) TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

Az állami és nem állami költésekből származó reklámbevétel alakulása TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 Az állami költésekből származó reklámbevétel részaránya 1%-kal csökkent 2017-hez képest TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 Összefoglaló A televíziós reklámbevételek 2018-ban is meghaladták a 60 milliárd forintot. Ebből 6.9 milliárd forint volt az állami költésből származó reklámbevétel. Tavalyhoz képest összességében nőttek a reklámbevételek. A növekedés mértéke 2018-ban 510 millió forint volt, ami 1 százalékos emelkedésnek felel meg. A nem állami (azaz piaci) hirdetésekből származó bevételek 2 százalékkal nőttek, míg az állami hirdetésekből származó bevételek 7 százalékkal csökkentek. A tavalyi 40 százalékos emelkedés után a non-spot bevételek további 9 százalékkal emelkedtek 2018-ban. A spot jellegű bevételek összege a tavalyi 6 százalékos növekedés után idén kevesebb, mint 1 százalékkal nőtt. TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 Köszönjük megtisztelő figyelmüket! TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018

TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018 EY | Assurance | Tax | Transactions | Advisory Az EY-ról   Az EY egyike a világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalatainak. Tapasztalatunk és az általunk nyújtott minőségi szolgáltatások segítséget nyújtanak a bizalom megerősítésében a tőkepiacokon és a gazdaságban világszerte. Olyan kivételes vezetők kerülnek ki munkatársaink közül, akik közösen azért dolgoznak, hogy megfeleljenek az ügyfeleinkkel szembeni vállalásaiknak. Ennek érdekében kiemelkedő szerepet játszunk egy jobban működő világ felépítésében munkatársaink, ügyfeleink és a minket körülvevő közösségek számára. Az EY név a globális szervezetre, illetve az Ernst & Young Global Limited egy vagy több tagjára utal, amelynek mindegyike önálló jogi személy. Az angliai székhelyű Ernst & Young Global Limited (company limited by guarantee) nem foglalkozik ügyfelek részére történő szolgáltatásnyújtással. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra a www.ey.com címen. © 2019 Ernst & Young Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva. A jelen anyag célja csak általános tájékoztatás, és nem minősül hivatalos könyvvizsgálói, adó- vagy üzleti tanácsadásnak. Kérjük, keresse fel tanácsadóját, ha specifikus információra van szüksége. ey.com/hu TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018