Szótárfejlesztés közösen

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Pogány Frigyes Szakközépiskola
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
Integráció az Office alkalmazásokkal Ez az előadó neve beosztása vállalata.
1 TIOP – 1.2.3/09/1 Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”
Zalai Falvakért Egyesület Zala Megyei Önkéntes Centrum.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Tehetségpont létrehozása
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
WordLearner.com -- Learn or Teach Words in Almost Any Language WordLearner.com online és offline nyelvoktatás mobiltelefonon és interneten Benedek Balázs.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Közönségdíj? Közönségdíj?
Szent László ÁMK Szakközépiskolai Intézményegysége
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Pesterzsébeti Közgazdasági Szki.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
EISZ Elektronikus Információszolgáltatás melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
Kikerülhetetlen, mert kötelező a használata több területen: - az intézmény alapvető dokumentumainak közzététele
a Moodle autentikációjához a PTE FEEK-en
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS: JAVASLATAINK ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
Fontos információk.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Ne maradj le!. Láttátok már ezeket a suliban? Mi a különbség a következők között?
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Tankönyvellátás
Az Internet.
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
Felvételi tájékoztató
Az Életpálya Tanácsadói hálózat eredményei és a közeljövő feladatai.
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
Orvosi kiadványok-üzleti modellek Tartalom STM (Scientific, Technical, Medical) Főbb piaci szereplők Üzleti modellek Papp Zoltán szerkesztőségigazgató.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Számítógépes alapismeretek
Erasmus+ tapasztalatok
ERASMUS+ KA1 mobilitás pályázat
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Útmutató a click4suppliers easy használatához
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Szakiskolai fejlesztési program
DARUS a gyermekekért.
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
2018/2019 tanév.
DARUS a gyermekekért.
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Középfokú felvételi eljárás
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Középfokú felvételi eljárás
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Gyümölcsös ültetvények összeírása, 2017
Előadás másolata:

Szótárfejlesztés közösen Laskó Judit Akadémiai Kiadó KAPI intézményvezetői értekezlet, 2019. február 4.

A közoktatásban elsőként a katolikus iskolák számára felkínált lehetőség 30 szótár 8 nyelven www.szotar.net Előfizetéses szótárak szabad elérése 2019. augusztus 31-ig. Részvétel a további fejlesztésekben.

Magyarország legnagyobb szótári adatbázisának elérése https://www.szotar.net/egyeb/igenyles/kapi

Szótárak Word szövegszerkesztőben – Office-bővítményként

Szótárak mobil eszközön

Hozzáférési módok Egyéni regisztrációs kód a kódok kiküldése 2018 augusztusában elindult IP – intézményi szintű hozzáférés az iskola számítógépein és wifi-hálózatán mindenkinek

Kód igénylések és aktiválás 53 iskola számára 5335 kódot osztottunk 550-et aktiváltak

Hogyan tovább? IGÉNYLÉS ÉS AKTIVÁLÁS Hogyan??? A nyelvórán??? Kód igénylés: még van rá lehetőség!  Aktiválás: segítsük a diákokat! Hogyan??? A nyelvórán???

Hogyan tovább? VISSZAJELZÉS Mindenre kíváncsiak vagyunk!!!  Kérdőív a kódot igénylők (nyelvtanárok) számára: Aktiválták-e a diákok? Hogyan tudnánk az aktiválást elősegíteni? Mi az alacsony aktiválási szám oka? Mitől lehetne ez több? Kérjük szépen az együttműködésüket a kitöltésben! Kérdőív a kódot aktiválók (nyelvtanárok, nyelvtanulók) számára a használatról és a fejlesztési igényekről – később. A kérdőívek kitöltői között nyereményeket sorsolunk!!!

Köszönöm a figyelmet! Laskó Judit Akadémiai Kiadó judit.lasko@akademiai.hu