Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
Advertisements

SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Cím: 4024 Debrecen, Burgundia utca 22. II. /8,
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
SZÁMVITEL.
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
„Adjunk esélyt mindenkinek
főigazgatóhelyettes, NSzFI
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Belügyi Rendészeti Ismeretek
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Céges értekezlet címe Előadó.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület Sápi Ákos Elnök sapiakos@econventio.hu

Econventio Egyesület Econventio Egyesület alapítói 2010. Június 29.

Econventio Egyesület ECONOMIA + CONVENTIO

pénzügyi tudás + értékrend/gondolkodásmód Econventio Egyesület pénzügyi tudás + értékrend/gondolkodásmód ECONOMIA + CONVENTIO

Az Econventio Egyesület és parterei 2018-ban:

Econventio Egyesület Econventio Egyesület alapítói 2010. Június 29.

Econventio Egyesület PÉNZÜGYI TUDÁS ÉS PÉNZÜGYI ATTITŰD MÉRÉSÉRE ALKALMAS TUDOMÁNYOS MODELL: ECONVENTIO INDEX 100

Econventio Index 6 fő témaköre 1. Közpénzügyek, általános pénzügyi ismeretek 2. Munka világa, adózási ismeretek 3. Hitelek 4. Általános gazdasági és vállalkozói ismeretek 5. Befektetések, megtakarítások 6. Nyugdíj és biztosítás

Econventio index három fő vetülete: „ECONVENTIO KOMPETENCIA MÁTRIX” Pénzügyi tudás Számolási készség Pénzügyi attitűd

Econventio Egyesület PÉNZÜGYI TUDÁS ÉS PÉNZÜGYI ATTITŰD MÉRÉSÉRE ALKALMAS TUDOMÁNYOS MODELL: ECONVENTIO INDEX 100

Econventio Egyesület „ECONVENTIO TESZT” Teszt kitöltése középiskolákban 2011 óta: teszt.econventio.hu

Econventio Egyesület ECONVENTIO TESZT kitöltése teszt.econventio.hu 40 KÉRDÉS (átlag kitöltési idő 30 PERC.) ECONVENTIO ISKOLAHÁLÓZAT: - 2011-ben 62 iskola - 2018-ben: 298 iskola Az ECONVENTIO TESZT-et kitöltő diákok száma: - 8 év alatt több, mint 88.000

Econventio Pénzügyi Táborok a balatonnál

8. Econventio Pénzügyi Tábor Balatonboglár

Econventio Egyesület

közpénzügyi és pénzügyi ismeret kutatási és fejlesztési pilot projekt Econventio pilot 1. közpénzügyi és pénzügyi ismeret kutatási és fejlesztési pilot projekt

Econventio pilot 2. Felnőttoktatásban résztvevők körében pénzügyi ismeret kutatás: ECONVENTIO TESZT kitöltése.

Econventio pilot 2. SZAKKÉPZÉSI CENTRUMOK

SZAKKÉPZÉSI CENTRUMOK 2018.: 1.) Felnőttoktatásban résztvevők körében közpénzügyi ismeret kutatás: ECONVENTIO TESZT kitöltése. 2.) Kutatási jelentés készítése. Econventio pilot 2. SZAKKÉPZÉSI CENTRUMOK

SZAKKÉPZÉSI CENTRUMOK 3.) Képzések (30 órás pénzügyi ismeret tréning, oktatási pilot). 4.) Helyes egyéni pénzügyi önértékelés kialakítása. Econventio pilot 2. SZAKKÉPZÉSI CENTRUMOK

Vizsgálati modell Econventio index 100 6 témakör: Adózási ismeretek, munka világa. Közpénzügyek. Hitelezés. Általános gazdasági és vállalkozói ismeretek. Megtakarítások, befektetések. Biztosítások és nyugdíj. 40 kérdés, 30 perc Minden témakörön belül Attitűd Ismeretek Számolási készségek Pénzügyi tudás mérhetősége Econventio Index 100

2017-es pilot eredmények Középiskolás és felnőtt lakosság átlagos teljesítménye 2017

Középiskolás kitöltők Takarékoskodás Az alábbiak közül melyik tekinthető rövidtávú pénzügyi célnak? (2017.) Középiskolás kitöltők Felnőtt lakosság

Econventio évértékelő konferencia 2018. december.

Köszönöm a figyelmet! Sápi Ákos elnők sapiakos@econventio.hu